Mistä pankista / rahoituslaitoksesta saa tällä hetkellä halvimmalla korolla pienen, eli noin 3-4 t€:n autolainan?
Nordean joustoluoton todellinen vuosikorko on noin 11-12%. Saako jostain halvemmalla?
Mistä halvin autolaina?
3000-4000 euroa
4
1387
Vastaukset
- Nullahumppi
Rahoitus tuppaa olemaan siinä 9% tienoolla, tarjouksiakin on, mutta todeliisen koron kanssa tarkkana(perustamis/kk-kulut).
Pankista voi saada edukastakin lainaa, mutta korkoa saa painettua alas hyvillä takuilla/asiakas suhteilla ja tietenkin jos on oikea sukunimi.
Parhaiten tieto rahoituksen koroista löytynee rahoitusyhtiön tahi myyjäliikkeen sivuilta. - Nimetön
Deltta-autossa 1% korko ja käsiraha.
- asdjhrsjkyhtd
Deltassakin taitaa todellinen vuosikorko olla siinä 5% pintaan, tietenkin hieman vielä pienempi, mutta eiköhän nekin oteta auton hinnassa takasin.
- kiinteä
korko 1 % !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1416688
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495749- 1234901
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434500Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?533905- 623071
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242452- 422280
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152207