Kiinnostava, mutta ei tarpeeksi ?

omituista

Mitä ihmettä tällaisesta oikein pitäisi tuumia?

Muutamia kertoja on käynyt niin, että mies johon olen tutustunut vaikkapa työn puitteissa on alkanut käyttäytyä tavalla, josta voisi olettaa hänessä heränneen jonkinasteista kiinnostusta minua kohtaan. Hakeutuu seuraani, juttelee usein kanssani ja niin pois päin. Kuitenkin liikutaan vielä siellä rajalla, jossa tuo käytös voidaan katsoa myös normaaliksi ystävällisyydeksi.

Se mikä tässä ihmetyttää on, että asiat eivät kuitenkaan mene eteenpäin. Ne joko jatkuvat samalla tavalla, tai sitten mies lopettaa nuo olettamani kiinnostuksenosoitukset.

Itse olen yleensä käyttäytynyt näissä tilanteissa ystävällisesti ja kohteliaasti, niin kuin käyttäytyisin ketä tahansa työkaveria kohtaan. En oikein tiedä miten muutenkaan voisin toimia, vaikka olisin itsekin miehestä kiinnostunut. Epäilen nimittäin lähes aina, että olen vain kuvitellut olemattomia.

Siis onko kyse liian vilkkaasta mielikuvituksestani, siitä että mies odottaa rohkaisua minulta, vaiko kenties siitä, että olen miehen mielestä kiinnostava, mutta en kuitenkaan tarpeeksi kiinnostava, jotta minuun haluaisi tutustua paremmin, vaiko jostain ihan muusta.

11

1028

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyse on tästä.

Naisten prinsessaviettiä ei hevillä tyydytetä. Mitä itse olet tehnyt osoittaaksesi kiinnostuksesi? Odotat vain että mies tekee jatkuvalla syötöllä eleitä? Tyypillistä.

• edededed

Ei tietenkään mitään.

"Itse olen yleensä käyttäytynyt näissä tilanteissa ystävällisesti ja kohteliaasti, niin kuin käyttäytyisin ketä tahansa työkaveria kohtaan."

• ¨¨¨¨¨¨

yksi mahdollisuus on, että kyseinen tyyppi on samanlainen kuin minä: patologinen flirttailija (eikä välttämättä juuri sillä halua tai voi haluta sen enempää).

Nämä ihastusasiat yleensä selviävät suuntaan tai toiseen firman pikkujouluissa.

• ¨¨¨¨¨¨

juuri sillä _hetkellä_ halua, piti sanomani.

• edellisen

aloittajan neuvoa ja päätit kysyä täältä. Toivottavasti et kovetu saamistasi vastauksista. :)

Mitäs sanoisit, jos tuollainen tilanne olisi jatkunut kaksi vuotta ja sitten mies tekisikin ratkaisevan liikkeen? Olisiko vielä mahdollisuuksia vai joko olisit luokitellut saamattomaksi nahjukseksi?

• siitä on kyse

ei sen kummempaa.

• lihkjxd

Mies. Sinä et tee myöskään mitään asian eteen, mutta sinä et ole omituinen?

• ------

voi tehdä ihan mitä vaan tai olla tekemättä ja kuitata sen: "Mä nyt oon tällanen".

• o... :)
        ------ kirjoitti:

voi tehdä ihan mitä vaan tai olla tekemättä ja kuitata sen: "Mä nyt oon tällanen".

jos nainen ei tee mitään se on miehen vika!

• siitä, että

sun biologinen kello tikittää jo niin voimakkaasti, että mielikuvituksesti tuottaa sulle tuollaisia päiväunia.

• Netka

kyse siitä ettet rohkaise jatkamaan enempiä? Tietääkö mies oletko vapaa/varattu?

Työpaikalla on hankala mennä tuon pidemmälle, etenkin miehet tulee helposti leimatuksi ties miksi ahdistelijoiksi jos sanovat väärän sanankin...

ehkä mies siis oletti että et ole kiinnostunut, kun kerta sai vain normaalia ystävällisyyttä vastineeksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      151
      2496
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      999
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      871
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      60
      753
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      677
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      670
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      648
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      21
      637
    Aihe