Onkohan popparit terveellisiä? Semmoset mitkä itse tekee? Laittaa kattilaa öljyy ja maissit perään.. Saako laihiksella oleva syödä niitä hyvällä omalla tunnolla?
Popparit
7
674
Vastaukset
- epäterveellistä evästä
Tää on mun mielipide. Maissi on muutenkin lihottavaa, eli huono hiilihydraatti. Se vielä yhdistettynä rasvaan ja suolaan, niin ei kyl kuullosta hyvälle.
En suosittele kenellekään. Ainakaan laihduttaville.- Laihduttajanainen
Olen laihduttanut lähes 10% painostani tammikuun alusta alkaen. Kaikki muut herkut ovat kiellettyjen listalla paitsi mikropopcornit ja syön niitä n. kaksi pussia viikossa. Tämä siksi etten pidä makeasta vaan suolaisista herkuista. Yhdessä kevytpopparipussissa on 350-400kcal. Viinerissä voi olla saman verran, eli ainakaan kaloreissa ei ole suurta eroa.
Terveyttä edistäviähän popparit eivät toki ole (ainakaan en ole kuullut). Ikävin juttu mikropoppareissa on se, että siinä on paljon transrasvoja eli kovetettua rasvaa. Silti popcornit voivat olla tosi hyvä esim. laihduttajalle joka on tottunut mussuttamaan sipsiä päivittäin. Kyllä niissä vähemmän rasvaa ja suolaa on kun sipseissä (joissa kaloreita 500-700/100g)joissa on muuten samat transrasvat vaikka olisivat kuinka light-versioita.
Eli kyllä ne popcornitkin voi olla ihan ok=) - vierestä...
Laihduttajanainen kirjoitti:
Olen laihduttanut lähes 10% painostani tammikuun alusta alkaen. Kaikki muut herkut ovat kiellettyjen listalla paitsi mikropopcornit ja syön niitä n. kaksi pussia viikossa. Tämä siksi etten pidä makeasta vaan suolaisista herkuista. Yhdessä kevytpopparipussissa on 350-400kcal. Viinerissä voi olla saman verran, eli ainakaan kaloreissa ei ole suurta eroa.
Terveyttä edistäviähän popparit eivät toki ole (ainakaan en ole kuullut). Ikävin juttu mikropoppareissa on se, että siinä on paljon transrasvoja eli kovetettua rasvaa. Silti popcornit voivat olla tosi hyvä esim. laihduttajalle joka on tottunut mussuttamaan sipsiä päivittäin. Kyllä niissä vähemmän rasvaa ja suolaa on kun sipseissä (joissa kaloreita 500-700/100g)joissa on muuten samat transrasvat vaikka olisivat kuinka light-versioita.
Eli kyllä ne popcornitkin voi olla ihan ok=)...mutta tiesittekös että useimmissa maissa ainakin Etelä- ja Keski-Euroopassa popcornit maustetaan suolan sijaan sokerilla? Minun ranskalainen poikaystäväni oli vetää minun valmistamani suomalaiset mikropopparit väärään kurkkuun, kun maistoi niitä ensimmäisen kerran :)
- ----
Tällä palstalla mitään ei kenenkään mielestä voi syödä hyvällä omallatunnolla ;) Täällähän annetaan jopa vinkkejä että jugurtti tai banaani tai mansikka sisältää kaloreita...Hui!
Ainut sallittu taitaa olla vesi ja kurkku ja salaatinlehdet.
Senkun syöt poppareita, mutta herkuksihan se pitäisi lukea, joten tuskin päivittäin kannattaa nauttia.- on pop! :)
Eiks Painonvartijoiden popparit oo markkinoiden kevyimmät?
- on pop!
on pop! :) kirjoitti:
Eiks Painonvartijoiden popparit oo markkinoiden kevyimmät?
Lisäisin vielä että on 99kcal per LITRA eli kyllä mun mielestä voi litran vetää leffaa katsellessa! Herkku mikä herkku.
- ??????
on pop! kirjoitti:
Lisäisin vielä että on 99kcal per LITRA eli kyllä mun mielestä voi litran vetää leffaa katsellessa! Herkku mikä herkku.
Ai painonvartijoiden vai normaalit popparit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 684537
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h704292Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv692854Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222156Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.582008Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111383- 1851298