Näin Saksassa tämän eilisessä Iltalehdessä:
"Pakkoliikuntaa
SAKSALAISET työttömät joutuvat rehkimään vähintään viisi tuntia viikossa kuntosalilla tai muussa tapauksessa he menettävät työttömyyskorvauksensa. Maan työvoimavirasto uskoo pakkoliikunnan piristävän työttömien mieltä ja ehkäisevän sairauksia, jotka yleistyvät työttömyyden myötä."
Työttömät
7
550
Vastaukset
- menisin
kuntosalille, mutta ovat niin tuhottoman kalliita, ei työttömällä ole sellaiseen varaa.
- ...mielellään
...noin teoriassa.
Aika monessakin paikassa lupaillaan muuten työttömille erilaisia alennuksia, mutta millä muuten todistat semmoinen olevasi, kun tähän klubiin ei ainakaan itselle ole annettu mitään hihdokasta jäsenkorttia ? Sillä ilmoittautumiskortilla vai ?
Hypoteettinen kysymys tosin muutenkin nuo alennukset, kun ei oikein missään ole varaa edes kulkeakaan enää, saatika sitten oikein poiketa. Oli hinta sitten jonkun verran alennettu tai ei :-)
- myöhäisherännyt
Hitto kun olen itse maksanut vuosikorttini!
Kohta kolme vuotta olen kotona ollessa käynyt salilla.
5 krt/viikko.
Lihas- ja aerobinen kunto on kohentunut.
Mave 2,5 x oma paino.
Ylätalja 1,6 x oma paino.
Vatsa ja selkä hyvässä kunnossa.
Leposyke 80 tasosta alle 60:nen.
Tärkeimpänä pidän sitä että olen voinut luopua verenpainelääkityksestä ollessani Suomessa raivoraittiina.
Samoin kunnolliset yöunet ovat palautuneet.
Kokoaikaisen työttömyyteni alkukuukausina aloin alkoholisoitumaan.
Säännöllinen salilla käynti on minun kohdallani vaihtoehto a-tuotteille!
Minä tervehtisin tyydytyksellä "salipakkoa". - jos pääsisi..
Olisi ollut ihanaa jos työttömänä olisi päässyt ilmaiseksi kuntosalille. Töissä olen ollut kahdessakin paikassa, missä on ollut oma sali.
No uimahalli antaa ainakin alennusta, myös kuntosalista. - Koti/-mies
Paskat mitään kuntosalia - minä voin paremmin ja tulee reipas mieli raskaista kotitöistä: mattojen piiskauksesta, lattioiden kuurauksesta, pölynimuroinnista, WC:n kuurauksesta, ikkunoiden pesusta yms.!
- Retku
Voimaa alkaa löytyä riistäjäporvarin retuuttamiseen!
- ihmettä?
Luulin, että Itä-Saksa oli lakkautettu jo aikapäiviä sitten!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3256225Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483686Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1492861"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2272190Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1071763- 671232
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua831102Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni145983Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10958Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11904