Näin Saksassa tämän eilisessä Iltalehdessä:
"Pakkoliikuntaa
SAKSALAISET työttömät joutuvat rehkimään vähintään viisi tuntia viikossa kuntosalilla tai muussa tapauksessa he menettävät työttömyyskorvauksensa. Maan työvoimavirasto uskoo pakkoliikunnan piristävän työttömien mieltä ja ehkäisevän sairauksia, jotka yleistyvät työttömyyden myötä."
Työttömät
7
549
Vastaukset
- menisin
kuntosalille, mutta ovat niin tuhottoman kalliita, ei työttömällä ole sellaiseen varaa.
- ...mielellään
...noin teoriassa.
Aika monessakin paikassa lupaillaan muuten työttömille erilaisia alennuksia, mutta millä muuten todistat semmoinen olevasi, kun tähän klubiin ei ainakaan itselle ole annettu mitään hihdokasta jäsenkorttia ? Sillä ilmoittautumiskortilla vai ?
Hypoteettinen kysymys tosin muutenkin nuo alennukset, kun ei oikein missään ole varaa edes kulkeakaan enää, saatika sitten oikein poiketa. Oli hinta sitten jonkun verran alennettu tai ei :-)
- myöhäisherännyt
Hitto kun olen itse maksanut vuosikorttini!
Kohta kolme vuotta olen kotona ollessa käynyt salilla.
5 krt/viikko.
Lihas- ja aerobinen kunto on kohentunut.
Mave 2,5 x oma paino.
Ylätalja 1,6 x oma paino.
Vatsa ja selkä hyvässä kunnossa.
Leposyke 80 tasosta alle 60:nen.
Tärkeimpänä pidän sitä että olen voinut luopua verenpainelääkityksestä ollessani Suomessa raivoraittiina.
Samoin kunnolliset yöunet ovat palautuneet.
Kokoaikaisen työttömyyteni alkukuukausina aloin alkoholisoitumaan.
Säännöllinen salilla käynti on minun kohdallani vaihtoehto a-tuotteille!
Minä tervehtisin tyydytyksellä "salipakkoa". - jos pääsisi..
Olisi ollut ihanaa jos työttömänä olisi päässyt ilmaiseksi kuntosalille. Töissä olen ollut kahdessakin paikassa, missä on ollut oma sali.
No uimahalli antaa ainakin alennusta, myös kuntosalista. - Koti/-mies
Paskat mitään kuntosalia - minä voin paremmin ja tulee reipas mieli raskaista kotitöistä: mattojen piiskauksesta, lattioiden kuurauksesta, pölynimuroinnista, WC:n kuurauksesta, ikkunoiden pesusta yms.!
- Retku
Voimaa alkaa löytyä riistäjäporvarin retuuttamiseen!
- ihmettä?
Luulin, että Itä-Saksa oli lakkautettu jo aikapäiviä sitten!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv292377Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141503- 321473
- 291199
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021193- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015