pisti silmiin profiili, jossa kuiva ja laiha, kaljuuntunut mies ilmoitti olevansa 10 vuotta ikäistään nuoremman näköinen. Näinkö todella yleisesti ajatellaan?
Omasta mielestäni esim. 60-v Kai Hyttinen on varmaan 15 vuotta ikäänsä nuoremman näköinen (ja muutenkin aika herkku), vaikka onkin ylipainoinen...
Laiha mies =
6
948
Vastaukset
- miten kuvaat itseäsi
Minä olen tavannut miehiä, jotka kuvaavat itseään normaalivartaloisiksi ja yläkorpasta otetussa kuvassa näin onkin. Mutta entäs kun tavataan, vatsa roikkuu sepaluksen päällä ja istuessa ei tarvitse pelätä etukenoa kun vatsa ottaa reisiin vastaan. No, ehkä se on hänelle normaalivartalo. Itse kirjoitan suoraan etten ole urheilija eikä vatsalihaksiani ole näkynyt sitten vuoden -95. No, tosiassa olen itse normaalimitoituksen vaatekokoa eikä vatsa pömpötä, mutta parempi olla rehellinen, enhän kuitenkaan harrasta kuntoilua lihashakuisesti vaan nautinnon perään.
- kat..
Hyi Kattinen!
- Mietin vaan
Siis näit peräti yhden profiilin, jossa sattumalta laiha
mies väitti itseään nuoremman näköiseksi ja siitä vedit johtopäätöksen,
että laihaa pidetään nuorekkaana?
Melkoista tiedettä.- ap.
...tuntuu ajattelevan aika moni. Että hoikka kroppa pitää nuorekkaana. Myös naiset. Totuus kuitenkin on, että normaaleilla tai jopa lievästi ylipainoisilla on monesti selvästi vähemmän ryppyjä kuin hyvin hoikilla saman ikäisillä (puhutaan siis jostain 35 ja 40 ikäluokasta).
En tiedä sitten, mutta mulle ulkonäössä on aina ollut hirveän tärkeää myös kasvot ja karisma. Otetaan nyt vaikka plastiikkakirurgi Ralf Nordström ja Kai Hyttinen (taitaa olla samaa ikäluokkaakin). Ottaisin kyllä taatusti mieluummin sen Hyttisen ja mielestäni R.N. on selvästi vanhemman näköinen, vaikka onkin hoikka, kunnostaan huolta pitävä ja varmaan leikeltykin!
- ,,,,,,,,
http://www.apu.fi/koti/article115759-1.html
Mielestäni tuo mies on erittäin ikäisensä näköinen, eikää hyvännäköinen. Eli siis mielestäsi tuo mies voisi olla 45? Ei ikinä.
Joillakin miehillä on omasta ulkonäöstään liian suuret luulot. Laiha on poikamainen, mutta ei miehekäs. Mies, jolla ei ole yhtään lihaksia, ei harrasta liikuntaa, vaikka jotain muuta väittäisi. Kuivakkaan laiha on pahan näköinen, kuten myös ylipaino. Kalju mies on varmasti vanhemman näköinen kuin ikäisensä.- ap.
Hiuksien harmaus paljasta iän, mutta ei muu. Aika moni 45-vuotias tavis on Hyttisen habituksella ilman sitä karismaa. Valehteleeko ne ikänsä? Noi Avun kuvat eivät ole parhaasta päästä. Katso tän viikon Anna, siinä on lähikuvia. Ihana!
Et sitten siitä Ralf Nordströmistä löytänyt kuvia?
Jotenkin vaan luulen, että jotkut ON hyvännäköisiä, oli ne nuoria/vanhoja, trimmissä/ei trimmissä, missä pukineissa hyvänsä jne. Eihän kaikki vauvatkaan ole söpöjä.
Laiha ei ole poikamainen (eikä siten nuorekaskaan). Monet vanhat papatkin on todella laihoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17913494
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585483Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454920Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493709Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402843Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1191783Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3721697Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371515