ONNISTUJAT 07

Llyr

Hei kaikki!
Viikon tauon jälkeen täällä taas. Ihme ja kumma, paino on pudonnut vaikka olin lomamatkalla reissussa! Ehkä siinä tuli syömisten lisäksi liikuttua paljon, olin meinaan aktiivilomalla. Tuli patikoitua ja kiipeiltyä, mutta koskenlaskuun en uskaltautunut.
Aloituspaino 8.1.2007 siis 70,0kg ja tänään vaaka näytti 63,6. -500g edelliseen punnitukseen siis ja kilon verran on vielä matkaa kokonaistavoitteeseeni. Kyllä sekin taitaa irrota asettamaani takarajaan mennessä:) Kyllä olo on sitten kevyt ja hoikka ensimmäistä kertaa vuosiin!
Tsemppiä kaikille Onnistujille ja muille pudottajille!

4

453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haluna

Hei vaan taas!

Hidasta, mutta sinnikästä puuhaa tämä on. Kokonaispudotus oli tänä aamuna 22,4 kiloa eli mitähän tuo nyt olis viikossa, kahdessa pudonnut, kun on jäänyt väliin kirjoittamatta edellisen viikon tulos.

Hyvä Llyr! Aktiiviloma on paljon parempi, kuin mässäilyloma. Sulla on varmaan kohta tavoite täynnä, mulla puuttuu vielä MUUTAMA kilo:)

Ei muuta kuin täysillä painetaan!

• Jasmi

Huomenta!
      On näköjään muutkin taas palailleet kesätauolta. Eikö olekin ollut kiva viettää kesää keveämpänä.
      Kaksi viikkoa meni "rellestäessä". Ensimmäisen viikon olin minäkin reissun päällä. Viini, olut, lonkerot maistuivat päivittäin. Syöminen pysyi aisoissa. Käveltyä tuli kuitenkin joka päivä paljon, joten paino ei sillä viikolla noussut yhtään. Toisella viikolla tuli sitten sukulaisia passattavaksi. Taas viiniä, lonkeroa ja lisäksi kaikenlaisia herkkuruokia. Kahdet synttäritkin juhlittiin mansikkakakkuineen ym. Tulos: paino nousi 500 g. Vaaka näytti tänä aamuna 64,3 kg. Olen kyllä tyytyväinen tähän kesään. Toukokuun lopulta paino noussut vain tuon 500 g. Vyötärönmitta vaan on varmaan kasvanut muutamalla sentillä, en muistanut aamulla mitata.
      Nyt palataan taas tiukasti ruotuun. Aloitin kuntosalitreenit tällä viikolla (kaikki paikat kipeenä!). Yritän lisätä myös muuta liikuntaa. Ruokailupuolikin pitää taas saada kuntoon. Jospa vielä kilon pari saisi pudotettua, tai ainakin muutaman sentin vyötäröltä.
      Mukavaa elokuuta ja loppukesää muille. Jatketaan yhdessä kohti kevyempää syksyä ja talvea.

• jepulis

Olen laihtunut nyt 8kg n. 2 kuukaudessa :) Vielä 2-3kg matkaa tavoitteeseen. Nyt on mökkireissu edessä, täytyy todella skarpata, koska melkein kaikki siellä ovat ylipainoisia sipsinmäyssääjiä ja itsekin olen entinen herkkusuu!

• annanamia-74-n

Onpa tässä ollut taukoa.. Vaihdoin työpaikkaa ja kuukaudessa kertynyt ylitöitä kevyet 150 tuntia. Olen ollut ihan poikki.. Paino pudonnut viikko sitten perjantaina 500g ja viime viikolla 600g. Sitä ennen tuli plussaa kilon verran. Pitäis tsempata ja panostaa taas enemmän tähän mutta kun ei ehdi eikä jaksa. Onnea kaikille pudottaneille ja mukana pysyneille. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      102
      6558
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      87
      4987
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      107
      3238
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      31
      3098
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2285
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1656
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1281
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1242
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1146
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      924
    Aihe