No niin, nyt on päivän enkut kirjoiteltu, loput kotimaisesti:
- Miksi mies, jonka kanssa oli salasuhde aikanaan, haluaa vieläkin tavata aika ajoin?
Molemmat ollaan nyt omillamme, ts. sinkkuja, ja tapaamiset ovat aina ns. kaveripohjalla. Kuitenkin ns. erosta on reilut puoli vuotta aikaa, se tapahtui minun aloitteestani. Itse olin tuolloin jo vuoden päivät elänyt omillani, mutta hän eli edelleen pitässä avoliitossaan.
Kolmisen kuukautta "eromme" jälkeen mies ilmoitti jättäneensä avovaimonsa.
Voiko tuo tapaileminen (siis käydään kahvilla, vietetään aikaa mökillä yms.) olla todella vain kaveruuteen perustuvaa? Vai voisiko mies toivoa taholtani ehkä merkkiä, että välillämme voisi vielä olla jotain muutakin?
Tämä ihmissuhde on minulle sairaalla tavalla tärkeä, ja mies on usein mielessäni, vaikka olenkin jo luopunut ns. haaveiluista yhteisen tulevaisuuden suhteen. Silti koen, että hänen seurassaan olen aidoimmillani, nauran paljon, olen ....no jaa.... ehkä todellakin siis onnellinen hänen kanssaan. Ja näin olisin, vaikka olisimmekin vain ystäviä.
Vaikeaa. Enkä oikein uskalla tarttua härkää sarvista ja kysyä hänen näkemyksiään suhteestamme.
Miehen sanoin: Emme varmasti koskaan pysty olemaan erossa toisistamme täydellisesti.
Onko tuo nyt sitten sitä sielunkumppanuutta? Tai mitä hienoa termiä siitä nyt voisikaan käyttää? Yhteenkuuluvuutta?
Tell me babe....
unforgettable
5
535
Vastaukset
- siitä...
että olette eronneet, sillä lutkakäyttäytymistä ei tueta
- ,,,,,,
kelaaminen ja suhteen puhkianalysoiminen. Kattele mitä tapahtuu ja NAUTI kun kerran voit.
- Gzzy
Tällainnen pohdiskelu ja analysointi viittaa siihen, että sulla on armoton vauvakuume. Mies tietää sen, joten hän on ymmärrettävästi "hieman" varuillaan.
- toodpood
"Tämä ihmissuhde on minulle sairaalla tavalla tärkeä,"
Se ei ole hyvä asia. Lopeta se ihmissuhde. - fwwwqqqq
sä se Vesan salarakas Marika?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921066
- 55732
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35614Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49490Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi46475- 31469
- 34447
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14441- 38434