No niin, nyt on päivän enkut kirjoiteltu, loput kotimaisesti:
- Miksi mies, jonka kanssa oli salasuhde aikanaan, haluaa vieläkin tavata aika ajoin?
Molemmat ollaan nyt omillamme, ts. sinkkuja, ja tapaamiset ovat aina ns. kaveripohjalla. Kuitenkin ns. erosta on reilut puoli vuotta aikaa, se tapahtui minun aloitteestani. Itse olin tuolloin jo vuoden päivät elänyt omillani, mutta hän eli edelleen pitässä avoliitossaan.
Kolmisen kuukautta "eromme" jälkeen mies ilmoitti jättäneensä avovaimonsa.
Voiko tuo tapaileminen (siis käydään kahvilla, vietetään aikaa mökillä yms.) olla todella vain kaveruuteen perustuvaa? Vai voisiko mies toivoa taholtani ehkä merkkiä, että välillämme voisi vielä olla jotain muutakin?
Tämä ihmissuhde on minulle sairaalla tavalla tärkeä, ja mies on usein mielessäni, vaikka olenkin jo luopunut ns. haaveiluista yhteisen tulevaisuuden suhteen. Silti koen, että hänen seurassaan olen aidoimmillani, nauran paljon, olen ....no jaa.... ehkä todellakin siis onnellinen hänen kanssaan. Ja näin olisin, vaikka olisimmekin vain ystäviä.
Vaikeaa. Enkä oikein uskalla tarttua härkää sarvista ja kysyä hänen näkemyksiään suhteestamme.
Miehen sanoin: Emme varmasti koskaan pysty olemaan erossa toisistamme täydellisesti.
Onko tuo nyt sitten sitä sielunkumppanuutta? Tai mitä hienoa termiä siitä nyt voisikaan käyttää? Yhteenkuuluvuutta?
Tell me babe....
unforgettable
5
532
Vastaukset
- siitä...
että olette eronneet, sillä lutkakäyttäytymistä ei tueta
- ,,,,,,
kelaaminen ja suhteen puhkianalysoiminen. Kattele mitä tapahtuu ja NAUTI kun kerran voit.
- Gzzy
Tällainnen pohdiskelu ja analysointi viittaa siihen, että sulla on armoton vauvakuume. Mies tietää sen, joten hän on ymmärrettävästi "hieman" varuillaan.
- toodpood
"Tämä ihmissuhde on minulle sairaalla tavalla tärkeä,"
Se ei ole hyvä asia. Lopeta se ihmissuhde. - fwwwqqqq
sä se Vesan salarakas Marika?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",114056Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1423597Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/922243Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1421893- 1321866
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee371799Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1161506- 1381415
"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551216Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1641165