viime yönä taulu kun en unta saanut. harmi vain että jossain tilanteessa olen hukannut tärpättipulloni enkä saa öljyvärejä pois näpeistäni. pahus sanon minä. tuskin olen sitä juonutkaan,on se korkki niin vaikea avata,etenkin päissään. ja olisihan se säälittävän kokoinen pullonpalautukseenkin.
nyt tekisi mieleni kovasti paljon pitsaa. haluttais kokeilla jottain uutta ja erilaista pitsaa mutta joissaki mausterajoituksissa. ettei ihan härkää vaniljajäätelöllä. kait mie taas kallistun sen kebabin puoleen. vai oisko hyvejä ehotukseja?
pusmuiskista vain kaikille ja hyvvää alkavvaa viikonloppua
tulipahan maalattua
3
332
Vastaukset
..niinkuin on pieni yösoitto..kyllä sä tuntisit jos tärpättiä joisit..sä sairaalan sängyssä silloin koisit.. etkä mitään uutta lois vaan oisit maailmasta pois.. heh oodon runollinen oon vaikka kolme minuuttii sitten sain kieltävän vastauksen typykältä nyyh mutta se on elämää..
ja lopuksi.. siirry kebabin puoleen vaan mutta vain jos siinä tarpeeksi chilii.. pitsoja mä teen enää vain itse tai sitten meen johki todella hyvään aitoon italialaiseen..- anujohannes
runoa pukkailet vaikka vastikkäästi sait rukkaset. ylleensä mie otan kebabin sipulilla jalapenolla ja soosilla. son sitten hyvvää.valakosipulia unehtamatta. laittasin sen taulun johonkin teille näytille mutten mie ossaa valita yksittäistä sivua johon liittäsin vain yhen kuvan. jotenka se nyt jää näkemättä teiltä .
anujohannes kirjoitti:
runoa pukkailet vaikka vastikkäästi sait rukkaset. ylleensä mie otan kebabin sipulilla jalapenolla ja soosilla. son sitten hyvvää.valakosipulia unehtamatta. laittasin sen taulun johonkin teille näytille mutten mie ossaa valita yksittäistä sivua johon liittäsin vain yhen kuvan. jotenka se nyt jää näkemättä teiltä .
..omat maalaukseni ovat msn galleriassa jonneka pitäs päästä profiilini linkistä ..maailmani.. siellä on vaikka mitä jos näin kainosti saa mainostaa..
juuhh shipulia jalopenoo ja shooshia hyvvää o..
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760