Missä menee pettämisen raja?
Missä raja?
6
644
Vastaukset
Jos ihminen ei ole tunnevammainen, tietää kyllä pettämisen rajan. Omaa toimintaa voi vaikka peilata sillä, että hyväksyisikö kumppaniltaan vastaavan.
- Sjeps
Minä olen sitä mieltä, että seuraavat kaksi määritelmää
ovat melko yleispäteviä:
1. Kuvittele tilanne toisinpäin. Siis jos tekee mieli puuhailla
jotain toisen miehen/naisen kanssa, niin mieti hyväksyisitkö
jos oma puolisosi tekisi saman jonkun vieraan kanssa.
2. Mieti voisitko kertoa tekemisistäsi rehellisesti puolisollesi.
Jos tuntuu siltä että asia pitää salata, se on pettämistä.
Asiaa vaikeuttaa tietysti se, että puolisoilla voi olla
kovin erilaiset määritelmät siitä, mitä sallii toisella
ja mitä ei. - poikki :
siinäpä se
lutkailua ei tueta. - kun sydän
on valintansa tehnyt ja suupielet vedetty tiukaksi, asian varmentamiseksi.
- tekeekö mieli?
Jos sitä pitää erikseen kysyä niin luulenpa että pettäminen tapahtuu ennemmin kuin myöhemmin. Haetaan ikäänkuin tekosyytä tai hyväksyntää asialle.
- Little.-.Angel
Missä menee pettämisen raja?
Hyväksytkö suutelun? Flirttailun? Kähmimisen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!571701Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1311353Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701231La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10826- 62785
- 69681
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko38512- 36467
- 45466
- 52442