Raskaana olevat naiset

Anonyymi

Ihailen sellaisia naisia, jotka ovat raskaana. Entä te?

40

4410

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta kyllä sellainen

      jännä kunnioituksen tunne kieltämättä tulee, kun heitä näkee.

    • minä.

      Kun kerran kysyit, vastaan. Raskaana olevat ovat mielestäni melko vastenmielisen näköistä porukkaa, etenkin trikoomekoissa ja napapaidoissa. Yöks.

    • mies..

      Ekana tulee mieleen varattu tai käytetty. Ja jos on kovin nuori < 20, mieleen tulee huh! huh!

      • iän?

        Arvaa oliko kivaa, kun olin 27 kun sain esikoiseni. Minulla kysyttiin kaupassa henkkareira, kun ostin MIEHELLLENI pullon kaljaa. Arvaa hävettikö? naurattihan tuo myyjääkin ja sanoin, että enpä taida itse juoda, kun maha kasvaa muutenkin.


      • mies..
        iän? kirjoitti:

        Arvaa oliko kivaa, kun olin 27 kun sain esikoiseni. Minulla kysyttiin kaupassa henkkareira, kun ostin MIEHELLLENI pullon kaljaa. Arvaa hävettikö? naurattihan tuo myyjääkin ja sanoin, että enpä taida itse juoda, kun maha kasvaa muutenkin.

        Minulta kysyttiin Alkossa vielä paperit kun olin 31v, eli 2 vuotta sitten :)


    • Sjatkulin Benkku

      Raskaana olevia miehiä, mitä isompi maha sen enempi kunniootusta.

    • ........

      Raskaus on aika epämiellyttävä tila naiselle, aiheuttaa pahoinvointia, selkää särkee, närästystä tai raskausarpia. Nainen lyllertää ison vatsansa kanssa ja kun ajattelee vielä epämiellyttävää synnytystä, joka on tulossa, niin tulee mieleen, että eikö nykyaikana lapsia voitaisi kehittää jollain muulla tavalla kuin naisen kohdussa.

      • sääli!!

        Nainen on erittäin seksikäs raskaana,halut ovat silloin ainakin minun kokemuksella todella korkealla.Vaimoni halusi aina ja minä myös! Mistään ei voi olla ylpeämpi kuin naisesta joka kantaa lasta ja se hetki kun lapsi syntyy on uskomaton.Kyllä siinä mies kuin mies herkistyy.


      • eikä...
        sääli!! kirjoitti:

        Nainen on erittäin seksikäs raskaana,halut ovat silloin ainakin minun kokemuksella todella korkealla.Vaimoni halusi aina ja minä myös! Mistään ei voi olla ylpeämpi kuin naisesta joka kantaa lasta ja se hetki kun lapsi syntyy on uskomaton.Kyllä siinä mies kuin mies herkistyy.

        uskomaton. Miehelle hetki on uskomaton, mutta naiselle synnytys on täyttä tuskaa. Myös imetys voi olla tuskallinen kokemus, raskauden jälkeisistä masennuksista ja normaalista alakuloisuudesta puhumattakaan. Synnytys on leikkaus ja välilihan tai keisarinleikkauksen arpeen koskee vielä vähintään viikkoja synnytyksen jälkeen. Seksiä ei voikaan sitten harrastaa pitkään aikaan synnytksen jälkeen.

        Mielestäni on vähän yksinkertaista ajatella vain seksiä ja sitä kuinka nainen haluaa seksiä, kun nainen on raskaana.

        Lapsen syntymään liittyy aina niin paljon muutoksia elämässä, myös negatiivisia (lapsi valvottaa yöt, naisen vartalo muuttuu, aika tiukalla, imetys ei välttämättä onnistu, seksi ei suju leikkaushaavan kivuista johtuen, taloudellisesti voi olla tiukkaa), että seksihalujen lisääntyminen raskausaikana on aika pientä siihen verrattuna.


      • negatiivinen
        eikä... kirjoitti:

        uskomaton. Miehelle hetki on uskomaton, mutta naiselle synnytys on täyttä tuskaa. Myös imetys voi olla tuskallinen kokemus, raskauden jälkeisistä masennuksista ja normaalista alakuloisuudesta puhumattakaan. Synnytys on leikkaus ja välilihan tai keisarinleikkauksen arpeen koskee vielä vähintään viikkoja synnytyksen jälkeen. Seksiä ei voikaan sitten harrastaa pitkään aikaan synnytksen jälkeen.

        Mielestäni on vähän yksinkertaista ajatella vain seksiä ja sitä kuinka nainen haluaa seksiä, kun nainen on raskaana.

        Lapsen syntymään liittyy aina niin paljon muutoksia elämässä, myös negatiivisia (lapsi valvottaa yöt, naisen vartalo muuttuu, aika tiukalla, imetys ei välttämättä onnistu, seksi ei suju leikkaushaavan kivuista johtuen, taloudellisesti voi olla tiukkaa), että seksihalujen lisääntyminen raskausaikana on aika pientä siihen verrattuna.

        ja pelokas ihminen sinä olet. Kannattaisiko oman hyvinvointisi takia opetella ajattelemaan ja näkemään asioista myös ne kauniit ja hyvät puolet, eikä vain odottaa saavansa ne pelkät pahat niskaansa? Vähän sama kun jättäisit laittamatta haarukan suuhusi koska odotat että tukehdut kuitenkin juuri siihen ainoaan kananluuhun?

        Kuvailemasi kaava on nimittäin aika harvinainen ja edustaa sitä pahempaa ääripäätä, mitä harvempi kuitenkaan koskaan joutuu kohtaamaan. Kaikkine ainakaan. Paljon on kiinni siitä omasta asenteesta ja asioiden arvojärjestyksestä, jos sellaisia on.


    • ...........

      En pidä ulkonäöllisesti, enkä siitä, että se on muistutus jostain mitä en halua elämääni ainakaan vielä.

    • Kukkomies

      Mullon kahden lapsen edestä kokemusta raskaana olevista naisista.

      Eli... pysyn kaukana. Tunnen toki ihailua, sellaista "Wau, toi tekee uutta elämää"-henkistä ihailua. Mutta siis että raskaana oleva nainen olisi ihannenainen...

      ei vittu tän eliniän aikana. Anteeks jos tää on tylyä mutta raskaus tekee naisista rasittavia muumimammoja. Juuri ja juuri pystyy sietään, lähinnä koska on itse syypää toisen "siunattuun"tilaan.

      Eli en mä raskaana olevia naisia vihaa. Joskus vaan tuntuu että ne pitäis laittaa jonnekin karanteeniin tai jotain ... Tai sit isälle vähintään 2 päivää viikossa jotain valtion tukemaa parisuhdelomaa... tai jotain edes.

      (mut siis, on se vaivan arvoista puolin ja toisin. Rakastan mun kahta lastani iha helvetisti ja tuo nainen ansaitsee täydet pisteet vaivoistaan. Ei se kivaa varmastikaan ole, mut vaivan arvoista mitenpäin tahansa ajateltuna).

    • leilaÅ

      siis mitä ihmettä ihmiset täällä höpisevät..?? monet naiset oikein hehkuvat raskauden aikana! ja näyttävät seksikkäiltä. ei raskausaika ole kaikille pelkkää tuskaa.
      se on kovin yksilöllistä... mutta monet todella oikein nauttivat raskaudesta.

      tottakai jos on valmiiksi jo ylipainoa, ja muita vaivoja niin raskaus voi tuntua tukalalta (ja ehkä runsaasti ylipainoinen ei näytäkään niin hyvältä raskaana, myönnetään)

      mutta ärsyttää tuollaiset, jotka kertovat kauhutarinoita raskaudesta ja synnytyksestä. minä olen onneksi kuullut ja nähnyt toisenkinlaisia (mukavampia)tarinoita.

      elikkä aloittaja; olen samaa mieltä:-)

    • sanon minä

      paksuna oleva muija on kauheeta kateltavaa,ja synnytksen jälkeen sen mahanahka lerppuu ja roikkuu,sit jos on viel muutenki ylipainonen tai ollu nii se löysä nahka ja selluliitti ja läski ja.......en koskis.tai sit vois vähän pitää huolta ittestää enempi ettei plösähtäs kokonaan, onhan meinaan niitäkin synnyttäneit' jtka oikei timmis kunnos, niit onki ilo kattella.

      • ...........................

        "synnyttäneit' jtka oikei timmis kunnos, niit onki ilo kattella."

        Niiltä sä voitkin mennä kysyyn että paljonko plastiikkakirurgi veloitti.


      • tuo.....
        ........................... kirjoitti:

        "synnyttäneit' jtka oikei timmis kunnos, niit onki ilo kattella."

        Niiltä sä voitkin mennä kysyyn että paljonko plastiikkakirurgi veloitti.

        nyt aivan totta ole! kyllä moni pystyy raskauden jälkeen treenaamaan itsensä entiseen kuntoon.

        ja toiset eivät edes paljoa treeniä tarvitse, jos on valmiiksi ollut kiinteä vatsanseutu niin ei se välttämättä hirveän pahasti "venähdä" raskauden aikana. tämäkin on niin kovin yksilöllistä.
        jos on itsellä vatsanahka löystynyt, niin heti ollaan kateellisia, jos joku toinen on säästynyt pahemmilta rupsahduksilta.


    • MML

      MIKSEI....

    • vili

      tiedä. se on heidän asiansa ja ei kuulu minulle.
      itse en saa naisesta millään tavalla seksikästä. jos on lapsia.

      • tavaton...

        mikä asenne.
        miten sinä nuori mies kuvittelet koskaan saavasi tyttöystävää, jos ajattelet noin raskaudesta ja lapsista??

        kuvittelepa sellainen mielikuva, että sinulla olisi tyttöystävä.. niin muuttuuko hän aivan totaalisen kamalaksi ja epäseksikkääksi, jos saisi lapsia? (varsinkin jos hänelle ei jäisi ylimääräisiä kiloja raskauden jälkeen) miten sellainen on ylipäätään mahdollista. että ihminen muuttuisi aivan toiseksi...

        haluaisin selitystä tähän... mutta uskon kyllä että mielipiteesi vielä muuttuu elämänkokemuksen myötä (toivottavasti).


      • vili
        tavaton... kirjoitti:

        mikä asenne.
        miten sinä nuori mies kuvittelet koskaan saavasi tyttöystävää, jos ajattelet noin raskaudesta ja lapsista??

        kuvittelepa sellainen mielikuva, että sinulla olisi tyttöystävä.. niin muuttuuko hän aivan totaalisen kamalaksi ja epäseksikkääksi, jos saisi lapsia? (varsinkin jos hänelle ei jäisi ylimääräisiä kiloja raskauden jälkeen) miten sellainen on ylipäätään mahdollista. että ihminen muuttuisi aivan toiseksi...

        haluaisin selitystä tähän... mutta uskon kyllä että mielipiteesi vielä muuttuu elämänkokemuksen myötä (toivottavasti).

        siitä, että tyttöystävän ja lasten saaminen ei tosiaan ole minulle mikään saavutus. kertoisi vain sitä etten muuta keksinyt.
        jos nyt jonkun mimmin kanssa alkaisi seurustelemaan ja lapsiakin syntyisi...niin en saa siitä ihmisestä seksikästä/haluttavaa enään millään ilveellä...sen takia koska hän on äiti.


      • nainen.
        tavaton... kirjoitti:

        mikä asenne.
        miten sinä nuori mies kuvittelet koskaan saavasi tyttöystävää, jos ajattelet noin raskaudesta ja lapsista??

        kuvittelepa sellainen mielikuva, että sinulla olisi tyttöystävä.. niin muuttuuko hän aivan totaalisen kamalaksi ja epäseksikkääksi, jos saisi lapsia? (varsinkin jos hänelle ei jäisi ylimääräisiä kiloja raskauden jälkeen) miten sellainen on ylipäätään mahdollista. että ihminen muuttuisi aivan toiseksi...

        haluaisin selitystä tähän... mutta uskon kyllä että mielipiteesi vielä muuttuu elämänkokemuksen myötä (toivottavasti).

        Mielestäni on todella typerää alkaa äitimäiseen tyyliin puhumaan toisista lapsina, kun kaikki eivät halua lapsia ja sillä ei ole mitään tekemistä aikuisuuden tai kypsymisen kanssa. Moni hankkii lapsia koska pelkää olevansa erilainen, sukulaiset ym. painostavat.

        Kyllä minunkin mielestä äidit ovat epäseksikkäitä. Aikaa ei muutenkaan lasten tulon jälkeen jää seksiin, kun ei sitä riitä lapsettomilla työssäkäyvilläkään tarpeeksi. Meillä töissäkin äidit soittelevat lapsilleen tyyliin "Ota jääkaapista sitä makaronilaatikkoa." Lapseton nainen soittaa poikaystävälleen ja vihjailee hänelle, mitä kivaa tehdään illalla. Meillä töissä äidit, joilla on alle 15-v. lapsia ovat kiukkuisia, lapsettomat ovat iloisia. Kaikkien ei sittenkään pitäisi hankkia niitä lapsia, jos on heikot hermot. Pitäisi myös miettiä, että haluaako lapselleen omat geenit esim. jos on perinnöllisiä tauteja, tyhmä tai ruma, niin pitääkö niidenkin välttämättä hankkia niitä lapsia. Kyllä lapsia hankitaan nimenomaan itsekkäistä syistä.

        Ei voi etukäteen sanoa, kuka saa raskauden aikana liikakiloja, kuka raskausarpia, kenen väliliha leikataan vai selvitäänkö ilman leikkausta, kenen vatsanahka venyy niin, että sitä ei millään kiinteytysvoiteella tai jumpalla saa kutistumaan. Kyllähän raskaus, synnytys ja imetys saa aina jotain fyysisiä muutoksia naisessa ja elämä ei varmasti ole enää entisenlaista lapsen tulon jälkeen.


      • ....................
        nainen. kirjoitti:

        Mielestäni on todella typerää alkaa äitimäiseen tyyliin puhumaan toisista lapsina, kun kaikki eivät halua lapsia ja sillä ei ole mitään tekemistä aikuisuuden tai kypsymisen kanssa. Moni hankkii lapsia koska pelkää olevansa erilainen, sukulaiset ym. painostavat.

        Kyllä minunkin mielestä äidit ovat epäseksikkäitä. Aikaa ei muutenkaan lasten tulon jälkeen jää seksiin, kun ei sitä riitä lapsettomilla työssäkäyvilläkään tarpeeksi. Meillä töissäkin äidit soittelevat lapsilleen tyyliin "Ota jääkaapista sitä makaronilaatikkoa." Lapseton nainen soittaa poikaystävälleen ja vihjailee hänelle, mitä kivaa tehdään illalla. Meillä töissä äidit, joilla on alle 15-v. lapsia ovat kiukkuisia, lapsettomat ovat iloisia. Kaikkien ei sittenkään pitäisi hankkia niitä lapsia, jos on heikot hermot. Pitäisi myös miettiä, että haluaako lapselleen omat geenit esim. jos on perinnöllisiä tauteja, tyhmä tai ruma, niin pitääkö niidenkin välttämättä hankkia niitä lapsia. Kyllä lapsia hankitaan nimenomaan itsekkäistä syistä.

        Ei voi etukäteen sanoa, kuka saa raskauden aikana liikakiloja, kuka raskausarpia, kenen väliliha leikataan vai selvitäänkö ilman leikkausta, kenen vatsanahka venyy niin, että sitä ei millään kiinteytysvoiteella tai jumpalla saa kutistumaan. Kyllähän raskaus, synnytys ja imetys saa aina jotain fyysisiä muutoksia naisessa ja elämä ei varmasti ole enää entisenlaista lapsen tulon jälkeen.

        Missähän saippuakuplassa elät jos kuvittelet että luettelemasi naiseuden ominaisuudet / viettelykyvyt uupuisivat naisilta äidiksi tulon jälkeen? Kyllä se on kuule ihan niistä omista resursseista ja taidoista kiinni, miten monipuolisesti sitä aikansa jakaa ja organisoi. Taitavimmat selviytyvät siitä siinä missä ilman lapsiakin, tumpelommat epäilevät kykyjään jo ennen lapsia ja uskovat etteivät selviydy kuin yhdestä asiasta kerrallaan- joko miehestä tai lapsesta. No, ei kaikista kyllä olekaan yhtä monipuolisiksi selviytyjiksi.

        Mutta luojan kiitos tässä maassa ei ole kenenkään pakko lisääntyä, voi elää lapsettomana jos niin haluaa ja jos on täysin vääränlainen asenne vanhemmuuteen, tosiaan kannattaakin olla hankkimatta yhtään lisävastuuta itselleen. Jos syyt ovat niinkin pinnallisia kuin pelko mahdollisesta muutamasta tiikerin raidasta, niin huh huh....kannattaa tosiaan jättää vanhemmuus paremmalla itsetunnolla varustetuille.

        Tyhmät ja rumat, sekin vielä :) On tosiaan hyvä ettei sinunkaan ole pakko jatkaa geenejäsi :)


      • .........
        .................... kirjoitti:

        Missähän saippuakuplassa elät jos kuvittelet että luettelemasi naiseuden ominaisuudet / viettelykyvyt uupuisivat naisilta äidiksi tulon jälkeen? Kyllä se on kuule ihan niistä omista resursseista ja taidoista kiinni, miten monipuolisesti sitä aikansa jakaa ja organisoi. Taitavimmat selviytyvät siitä siinä missä ilman lapsiakin, tumpelommat epäilevät kykyjään jo ennen lapsia ja uskovat etteivät selviydy kuin yhdestä asiasta kerrallaan- joko miehestä tai lapsesta. No, ei kaikista kyllä olekaan yhtä monipuolisiksi selviytyjiksi.

        Mutta luojan kiitos tässä maassa ei ole kenenkään pakko lisääntyä, voi elää lapsettomana jos niin haluaa ja jos on täysin vääränlainen asenne vanhemmuuteen, tosiaan kannattaakin olla hankkimatta yhtään lisävastuuta itselleen. Jos syyt ovat niinkin pinnallisia kuin pelko mahdollisesta muutamasta tiikerin raidasta, niin huh huh....kannattaa tosiaan jättää vanhemmuus paremmalla itsetunnolla varustetuille.

        Tyhmät ja rumat, sekin vielä :) On tosiaan hyvä ettei sinunkaan ole pakko jatkaa geenejäsi :)

        Miksiköhän äidit ovat niin kiukkuisia, kuten edellinenkin viesti osoitti.

        On tutkittu, että ne, jotka eivät ota asioista selvää ennen lasten hankintaa, kokevat pahimmat pettymykset ja masennukset.

        Epäilen aika tavalla lukutaitoasi. Ainakin olet kova saivartelemaan ja viestisi oli mauton. Ei sinusta tee hyvää äitiä tai ihmistä se, että haukut toisia tyhmiksi tai rumiksi. Päinvastoin. Ei lasten saanti ole pelkkää muutamaan tiikerinraitaa. Oletko ihan järkevä? Kyllä se on kokonaisvaltainen prosessi, joka muuttaa elämän. Elämä ei varmasti ole entisellään lapsen syntymän jälkeen. Turha kiistää tosiasioita.

        Olen pahoillani, mutta kaikki eivät pidä raskaana olevia naisia tai synnyttäneitä naisia seksikkäinä. Se on asia, joka sinunkin on vaan pakko hyväksyä.


      • MML
        nainen. kirjoitti:

        Mielestäni on todella typerää alkaa äitimäiseen tyyliin puhumaan toisista lapsina, kun kaikki eivät halua lapsia ja sillä ei ole mitään tekemistä aikuisuuden tai kypsymisen kanssa. Moni hankkii lapsia koska pelkää olevansa erilainen, sukulaiset ym. painostavat.

        Kyllä minunkin mielestä äidit ovat epäseksikkäitä. Aikaa ei muutenkaan lasten tulon jälkeen jää seksiin, kun ei sitä riitä lapsettomilla työssäkäyvilläkään tarpeeksi. Meillä töissäkin äidit soittelevat lapsilleen tyyliin "Ota jääkaapista sitä makaronilaatikkoa." Lapseton nainen soittaa poikaystävälleen ja vihjailee hänelle, mitä kivaa tehdään illalla. Meillä töissä äidit, joilla on alle 15-v. lapsia ovat kiukkuisia, lapsettomat ovat iloisia. Kaikkien ei sittenkään pitäisi hankkia niitä lapsia, jos on heikot hermot. Pitäisi myös miettiä, että haluaako lapselleen omat geenit esim. jos on perinnöllisiä tauteja, tyhmä tai ruma, niin pitääkö niidenkin välttämättä hankkia niitä lapsia. Kyllä lapsia hankitaan nimenomaan itsekkäistä syistä.

        Ei voi etukäteen sanoa, kuka saa raskauden aikana liikakiloja, kuka raskausarpia, kenen väliliha leikataan vai selvitäänkö ilman leikkausta, kenen vatsanahka venyy niin, että sitä ei millään kiinteytysvoiteella tai jumpalla saa kutistumaan. Kyllähän raskaus, synnytys ja imetys saa aina jotain fyysisiä muutoksia naisessa ja elämä ei varmasti ole enää entisenlaista lapsen tulon jälkeen.

        TOISAALTA MUSTAKIN OIS IHANAA ELÄÄ SITÄ KAKSISTAAN ELÄMÄÄ JA PITKÄÄN SIIPAN KANSSA JA NAUTTIA < MUTTA KUKA SEN TIETÄÄ...


      • vääristelyille
        ......... kirjoitti:

        Miksiköhän äidit ovat niin kiukkuisia, kuten edellinenkin viesti osoitti.

        On tutkittu, että ne, jotka eivät ota asioista selvää ennen lasten hankintaa, kokevat pahimmat pettymykset ja masennukset.

        Epäilen aika tavalla lukutaitoasi. Ainakin olet kova saivartelemaan ja viestisi oli mauton. Ei sinusta tee hyvää äitiä tai ihmistä se, että haukut toisia tyhmiksi tai rumiksi. Päinvastoin. Ei lasten saanti ole pelkkää muutamaan tiikerinraitaa. Oletko ihan järkevä? Kyllä se on kokonaisvaltainen prosessi, joka muuttaa elämän. Elämä ei varmasti ole entisellään lapsen syntymän jälkeen. Turha kiistää tosiasioita.

        Olen pahoillani, mutta kaikki eivät pidä raskaana olevia naisia tai synnyttäneitä naisia seksikkäinä. Se on asia, joka sinunkin on vaan pakko hyväksyä.

        minä mitään kiukkuinen ole, päin vastoin, äidin ymmärrykseni riittää paljon laajemmalle kuin monen lapsettoman. Enkä minä mitään nimitellyt, edellinen mainitsi tyhmien ja rumien geenien jatkumon josta olen täysin samaa mieltä, että tosiaan onneksi kaikkien ei tarvitse jatkaa niitä geenejään jos epäilystä löytyy.

        Pysytäänpä, lapsi hyvä, asiassa :) Minulle on aivan sama kuka pitää ja kuka ei. Alkuperäinen pointtini oli, että onneksi on olemassa ihmisiä jotka osaavat arvostaa niin itseään kuin sitä kumppaniaankin, lisääntymiseen asti, ja sen jälkeenkin. Maailma olisi hitusen parempi paikka jos ihmiset olisivat vähemmän itsekeskeisiä ja oman ulkonäkönsä varaan arvomaailmansa rakentavia epävarmoja paikkansa hakijoita- ja loppujen lopuksi, kaikki me olemme vanhemmistamme tulleet ja jos hyvin käy ja loppuun asti päästään, ei kukaan meistä kuole 16 vuotiaan näköisenä. Ehkä opit joskus hyväksymään vielä tämänkin.

        Sinulla on oikeus olla pitämättä raskautta viehättävänä, samoin minulla päinvastaiseen mielipiteeseen. Kaikki eivät ole kanssasi samaa mieltä, se sinun on vain opittava hyväksymään.


    • oleva nainen

      on kaunis. Ikäväkyllä on joitain miehiä jotka eivät saa naista itseään tuntemaan näin raskauden aikana, mikä on aika sääli ja häpeä.

      Olen nainen, täysin hetero, ja silti minusta raskaus tekee naisesta entistä viehättävämmän.

      • zalo

        Olen myös heteronainen ja mielestäni raskaana oleva nainen on kaunis (varsinkin hoikka/normaali vartaloinen).

        Raskaus ei "tuhoa" naisen vartaloa. Olen tullut naisellisemmaksi raskauksien jälkeen. Vartaloni on paremmassa kunnossa kuin aiemmin. Kyllä terve/ hyvä kuntoinen vartalo palautuu raskaudesta/raskauksista.


      • ed.
        zalo kirjoitti:

        Olen myös heteronainen ja mielestäni raskaana oleva nainen on kaunis (varsinkin hoikka/normaali vartaloinen).

        Raskaus ei "tuhoa" naisen vartaloa. Olen tullut naisellisemmaksi raskauksien jälkeen. Vartaloni on paremmassa kunnossa kuin aiemmin. Kyllä terve/ hyvä kuntoinen vartalo palautuu raskaudesta/raskauksista.

        samoilla linjoilla olemme. Minäkin olen palautunut hyvin ja koen itseni jopa entistä naisellisemmaksi ja seksikkäämmäksi kuin ennen lasta.

        Sen lisäksi että nainen hehkuu raskaana ollessaan, ja on eritavalla entistä seksikkäämpi, niin se itse raskauden tuoma alkukantainen tunne siitä elämäntarkoituksesta (mistä täällä loppujen lopuksi on kyse, elämän jatkumosta) tekee raskaudesta jotenkin....niin kauniin ja viehättävän asian. Voi kunpa kaikki naiset saisivat kokea asian niin sen sijaan että kokisivat raskauden jotenkin naiseuden floppina.


      • .........
        ed. kirjoitti:

        samoilla linjoilla olemme. Minäkin olen palautunut hyvin ja koen itseni jopa entistä naisellisemmaksi ja seksikkäämmäksi kuin ennen lasta.

        Sen lisäksi että nainen hehkuu raskaana ollessaan, ja on eritavalla entistä seksikkäämpi, niin se itse raskauden tuoma alkukantainen tunne siitä elämäntarkoituksesta (mistä täällä loppujen lopuksi on kyse, elämän jatkumosta) tekee raskaudesta jotenkin....niin kauniin ja viehättävän asian. Voi kunpa kaikki naiset saisivat kokea asian niin sen sijaan että kokisivat raskauden jotenkin naiseuden floppina.

        Eihän kaikkien naisten nimenomaan kuulu saada lapsia. Sinunko mielestäsi esim. alkoholisti tai narkkari on hyvä äiti? Vähän järkeä ajatuksiin.

        Nainen ei hehku raskaana ollessaan, vaan hormonit aiheuttavat naiselle enemmän seksihaluja. Se ei kuitenkaan tarkoita, että muut pitäisivät raskaana olevaa naista kauniina.

        Kaikki ihmiset eivät palaudu raskaudesta. Raskausarvet esimerkiksi ovat ikuisia. On ihan kyse ihotyypistä, saako venyneen ihon kuntoon tai kiristääkö välilihan arpi myöhemmin (onko tikit ommeltu siististi). Laihdutus entisiin mittoihin ei ole temppu, eikä mikään, mutta arpia et saa pois tai riippurintoja.


      • ................
        ......... kirjoitti:

        Eihän kaikkien naisten nimenomaan kuulu saada lapsia. Sinunko mielestäsi esim. alkoholisti tai narkkari on hyvä äiti? Vähän järkeä ajatuksiin.

        Nainen ei hehku raskaana ollessaan, vaan hormonit aiheuttavat naiselle enemmän seksihaluja. Se ei kuitenkaan tarkoita, että muut pitäisivät raskaana olevaa naista kauniina.

        Kaikki ihmiset eivät palaudu raskaudesta. Raskausarvet esimerkiksi ovat ikuisia. On ihan kyse ihotyypistä, saako venyneen ihon kuntoon tai kiristääkö välilihan arpi myöhemmin (onko tikit ommeltu siististi). Laihdutus entisiin mittoihin ei ole temppu, eikä mikään, mutta arpia et saa pois tai riippurintoja.

        mielipiteeseen on jokaisella oikeus mutta olen pahoillani jos sinulla on niin negatiivisia kokemuksia äitiydestä. Arvostatko kuitenkin omaa äitiäsi?

        Kaikki naiset eivät "rupsahda", liho, veny, raidoitu, kulahda jne raskauden jälkeen. Itse asiassa aika harva kokee kovia fyysisiä muutoksia, ja useimmiten niitä kokeva on ollut jo ennen raskauttakin hieman repsahtaneessa kunnossa. Ei kaikkien tarvitsekaan pitää raskaan olevaa kauniina, eiväthän kaikki muutkaan pidä kaikista muista. Silti nainen itse voi pitää itseään, ja saada kokea olevansa viehättävä jne hyvältä mieheltään, sekä ulkopuolisilta. Ei siihen sen kummempia eväitä tarvita. Toisilla miehillä saattaa olla jotain epävarmuustekijöitä tai lapsuuden traumoja jotka aiheuttavat raskaan olevaa naista kohtaan jotain traumaattista inhoa, mutta siihenkin non varmasti saatavilla jotain terapia apua.

        Sitäpaitsi moni terveellä itsetunnolla ja itsensä rakastetuksi tunteva "jälkiä saanut" nainen voi olla paljon paremmalla itsetunnolla varustettu kuin moni muu, ja saattaa olla satakertaa seksikkäämpi sen asenteensa takia kuin se viereinen lapseton nainen, joka kuumeisesti tutkailee itseään peilistä miettien onko se peppu levinnyt sentin ja loppuukohan se miehen mielenkiinto sitten siihen:)


      • .......
        ................ kirjoitti:

        mielipiteeseen on jokaisella oikeus mutta olen pahoillani jos sinulla on niin negatiivisia kokemuksia äitiydestä. Arvostatko kuitenkin omaa äitiäsi?

        Kaikki naiset eivät "rupsahda", liho, veny, raidoitu, kulahda jne raskauden jälkeen. Itse asiassa aika harva kokee kovia fyysisiä muutoksia, ja useimmiten niitä kokeva on ollut jo ennen raskauttakin hieman repsahtaneessa kunnossa. Ei kaikkien tarvitsekaan pitää raskaan olevaa kauniina, eiväthän kaikki muutkaan pidä kaikista muista. Silti nainen itse voi pitää itseään, ja saada kokea olevansa viehättävä jne hyvältä mieheltään, sekä ulkopuolisilta. Ei siihen sen kummempia eväitä tarvita. Toisilla miehillä saattaa olla jotain epävarmuustekijöitä tai lapsuuden traumoja jotka aiheuttavat raskaan olevaa naista kohtaan jotain traumaattista inhoa, mutta siihenkin non varmasti saatavilla jotain terapia apua.

        Sitäpaitsi moni terveellä itsetunnolla ja itsensä rakastetuksi tunteva "jälkiä saanut" nainen voi olla paljon paremmalla itsetunnolla varustettu kuin moni muu, ja saattaa olla satakertaa seksikkäämpi sen asenteensa takia kuin se viereinen lapseton nainen, joka kuumeisesti tutkailee itseään peilistä miettien onko se peppu levinnyt sentin ja loppuukohan se miehen mielenkiinto sitten siihen:)

        Kaikki eivät pidä raskaana olevia naisia kauniita ja siihen ei mitkään äidit, itsevarmuudet tai epävarmuustekijät liity. Pysy asiassa. Mikä kompleksi sulla on, kun pitää väkisin vängätä, että kaikkien pitäisi pitää raskaana olevia naisia kauniina, jos sinä niin haluat.

        KAIKKI NAISET KOKEVAT FYYSISIÄ MUUTOKSIA RASKAUDEN JA SYNNYTKSEN AIKANA. Jotain muutoksia tulee aina ja vauvan syntymä laittaa elämän uudenlaiseksi.


      • evvk....
        ....... kirjoitti:

        Kaikki eivät pidä raskaana olevia naisia kauniita ja siihen ei mitkään äidit, itsevarmuudet tai epävarmuustekijät liity. Pysy asiassa. Mikä kompleksi sulla on, kun pitää väkisin vängätä, että kaikkien pitäisi pitää raskaana olevia naisia kauniina, jos sinä niin haluat.

        KAIKKI NAISET KOKEVAT FYYSISIÄ MUUTOKSIA RASKAUDEN JA SYNNYTKSEN AIKANA. Jotain muutoksia tulee aina ja vauvan syntymä laittaa elämän uudenlaiseksi.

        se pidätkö sinä vai et. Toiset tykkää, toiset ei. Mitäpä siitä sen kummempaa. (Et vastannut kysymykseeni äiti suhteestasi, liekö se suhtautumisesi taustalla?)

        Ja usko jo, kaikki eivät tosiaankaan koe fyysisiä muutoksi siinä määrin kuin luulet. Ja sitäpaitsi, elämä koettelee ihmisiä_aina_fyysisesti, olit raskaana tai et, niin ennen pitkää elämä jättää aina jälkensä. Kellä enempi, kellä vähempi. Kinataanko nyt siitäkin:)


      • mml

        Kyllä mustakin ois ihanaa olla Isä aikanani ja sitten vielä ennen kaikkea sellainen iskä joka hakisi esikoisensa laitokselta volvolla amazon beige ja amazon farmari ja sitten vielä suoraan satamasta tulleena Turbovolvolla malli 740


    • ÄIJÄ

      Mikä ettei,tosin herättää enempi kunnioitusta kun himoja.. paitsi sillon kun on oma vaimo kyseessä ;) oli raskausaikana todella seksikäs,huolehti itsestään jne. (tekee niin vieläkin)

      • miax

        raskaana olevia naisia mitenkään erityisen viehättävinä, yhdenkään en ole nähnyt "hehkuvan". (Päinvastoin, ainakin omat kaverini ovat olleet harmaankalpeita ja väsyneen näköisiä.) Raskaana oleva nainen on nainen, jolla on iso maha. Ei sen kummempaa.


      • .....................
        miax kirjoitti:

        raskaana olevia naisia mitenkään erityisen viehättävinä, yhdenkään en ole nähnyt "hehkuvan". (Päinvastoin, ainakin omat kaverini ovat olleet harmaankalpeita ja väsyneen näköisiä.) Raskaana oleva nainen on nainen, jolla on iso maha. Ei sen kummempaa.

        .........nähdä raskaana olevaa vaattetta tai vähissä vaatteissa/ "ei säkkimäisissä vaatteissa"?

        Mutta toki, ihan aina ei kukaan meistä ole parhaimmillaan, ei raskaana oleva kun ei ne ilman raskautta olevatkaan. Taitaa olla muutenkin vähän tapauskohtaista ja tietysti katsojastakin kiinni, miten kukin märittelee viehättävyyden. Luulen kuitenkin että mielipiteesi "raskaana oleva nainen on nainen, jolla on iso maha, ei sen kummempaa", muuttuu kummasti jos ja kunhan olet itse siinä tilassa.


      • Mies -80
        miax kirjoitti:

        raskaana olevia naisia mitenkään erityisen viehättävinä, yhdenkään en ole nähnyt "hehkuvan". (Päinvastoin, ainakin omat kaverini ovat olleet harmaankalpeita ja väsyneen näköisiä.) Raskaana oleva nainen on nainen, jolla on iso maha. Ei sen kummempaa.

        Vaikka sina miax oletkin epanaisellinen lapsivihaaja, niin ei se muuta sita, etta monet naiset tosiaan vaikuttavat loytavan uuden tason elamassaan raskauden myota. Ja myos "hehkuvat".

        Jos en tuntisi niin suurta vastenmielisyytta ajatukseen toisen miehen lapsista, niin ottaisin mielellani yh:n, koska niissakin on sita aitiyden "hehkua". Valitettavasti en vain pysty hyvaksymaan ajatusta, etta naisella olisi lapsi/-a toisen miehen kanssa.


      • olevia
        ..................... kirjoitti:

        .........nähdä raskaana olevaa vaattetta tai vähissä vaatteissa/ "ei säkkimäisissä vaatteissa"?

        Mutta toki, ihan aina ei kukaan meistä ole parhaimmillaan, ei raskaana oleva kun ei ne ilman raskautta olevatkaan. Taitaa olla muutenkin vähän tapauskohtaista ja tietysti katsojastakin kiinni, miten kukin märittelee viehättävyyden. Luulen kuitenkin että mielipiteesi "raskaana oleva nainen on nainen, jolla on iso maha, ei sen kummempaa", muuttuu kummasti jos ja kunhan olet itse siinä tilassa.

        naisia.

        http://www.dilatedpussy.com/free/pregnant-sex/bald-preggo-pussy/images/bald-preggo-pussy-06.jpg

        http://www.theredsex.com/freesites/preggo_posing/images/17.jpg

        Onko seksikästä?


      • .......................
        olevia kirjoitti:

        naisia.

        http://www.dilatedpussy.com/free/pregnant-sex/bald-preggo-pussy/images/bald-preggo-pussy-06.jpg

        http://www.theredsex.com/freesites/preggo_posing/images/17.jpg

        Onko seksikästä?

        et taida paljon omata kokemuksia naisista saati raskaudesta. Raskaana oleva nainen on tuskin koskaan kovin seksikäs jos viimeisillään ollessaan leikkii _julkisesti_kuukauden porno-pupua, ihan jo siksikin, että raskaus on kuitenkin aika henk. kohtainen asia.

        Älä anna vastaavien gallerioiden muokata kuvaasi raskausajan seksikkyydestä, sillä se on jotain ihan muuta kuin antamasi esimerkki.


      • Anonyymi
        ....................... kirjoitti:

        et taida paljon omata kokemuksia naisista saati raskaudesta. Raskaana oleva nainen on tuskin koskaan kovin seksikäs jos viimeisillään ollessaan leikkii _julkisesti_kuukauden porno-pupua, ihan jo siksikin, että raskaus on kuitenkin aika henk. kohtainen asia.

        Älä anna vastaavien gallerioiden muokata kuvaasi raskausajan seksikkyydestä, sillä se on jotain ihan muuta kuin antamasi esimerkki.

        Pari kertaa polkassu paksuna ollutta ja sehän mukavaa kun sai sisälle laskea eipä ne naiset estelly


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe