Miksei naiset vastaa flirttikutsuihin?

turhautunut2

Niin miksei naiset vastaa mitenkään flirttikutsuihin (siis hyväksy tai hylkää)?

Sama koskee melko lailla viestejäkin, niihinkään ei jakseta vastata.

12

1518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viestistä

Jos viesti on asiallinen, vastaan.

Jos viestin lähettäjä ei ole kriteereideni mukainen (esim. varattu 50-vuotias vonkaaja) en näe mitään syytä vastata viestiin.

Viestejä tulee aika paljon, siinä ehkä syy.

Mutta, asiallisiin viesteihin pitäisi kyllä vastata.

• raskasta..

Liian raskasta on siirtä hiiren kursori hylkää-nappiin ja vielä raskaampi on painaa hiiren vasenta nappia alas.

• Peut-être que oui, peut-êtr...

... en sano juuta, enkä jaata. Eli jos mies EI TODELLAKAAN kiinnosta, laitan heti "ei kiitos", jos taas mies ei mahdoton, muttei ainakaan siinä vaiheessa erityisen kiinnostavakaan, jätän laittamatta mitään. Jos taas ilman muuta kiinnostaa, laitan samantien "kyllä kiitos".

• mies _3x_

Itselle tuli kerran flirttikutsu (olen siis kuvaton miesprofiili, eli aika outo tapahtuma kyseessä oli).

Huomasin sen viikon myöhässä koska siitä ei tullut pääsivulle mitään ilmoitusta kuten siitä kun saat uuden viesti vai onko se uuden viestin uudelta henkilöltä. Huomasin sen siis vahingossa kun yritin mennä tosieen valikkoon ja painoinkin "flirtit".

Tosin valtaosa käyttäjistä tuntuu kammoksuvan tuota flirttinappulaa ja haluavat sen käsinkirjoitetun viestin johon jättävät sitten vastaamatta :-)

• Nimetön

"Tosin valtaosa käyttäjistä tuntuu kammoksuvan tuota flirttinappulaa ja haluavat sen käsinkirjoitetun viestin johon jättävät sitten vastaamatta :-)"

:D ERITTÄIN hyvin sanottu ja niin totta

• PunainenParoni

Todella hyvin puettu sanoiksi toi :)

• flirtteihin en

Jos viesti on asiallinen, vastaan. Flirtteihin en vastaa, sillä se on aika hakuammunttaa flirttailla ihmiselle, josta ei tiedä mitään. Aivan idiootti systeemi koko "flirttailu". Ainakin nimi on persuksista. En halua flirttailla todellakaan kelle vaan, joka kutsuu flirtiin. parasta vaan viestittää. Koskaan en ole jättänyt vastaamaatta eikä viestittely ole jäänyt pariin sanaan.

• PunainenParoni

.. että on niitäkin jotka vastaavat. Harmi, ettei teikäläisiä oikeasti tuolla tule vastaan ;)

Mutta lopulta oikeastaan vielä enemmän hämää ne, jotka lopettaa kirjoittamisen kun seinään vaikka juttu on kulkenut tosi hyvin jne. (Karkaa jo hiljalleen aiheesta, mutta.)

• kysyy hän

Mikä on tämän flirttikutsun idea?

Olen kerran hyväksynyt yhden, mutta en ole tyypistä mitään sen jälkeen kuullut, joten jäi vähän hämäräksi ajatus.

• Nimetön

Eiköhän sen tarkoitus alkujaan ole ollut tarjota mahis kokeilla kepillä jäätä. Eli "haluaisitko minun lähestyvän sinua" -tyylin testi. Vähän niinkun tuolla ihan oikeassa elämässä.

• Nimetön
        Nimetön kirjoitti:

Eiköhän sen tarkoitus alkujaan ole ollut tarjota mahis kokeilla kepillä jäätä. Eli "haluaisitko minun lähestyvän sinua" -tyylin testi. Vähän niinkun tuolla ihan oikeassa elämässä.

Unohdin sitten jatkaa loppuun.

Se, että et sitten kuullut ko. tyypistä. Siinä käytettiin mielestäni flirttiä väärin. Kai se on sitten niin usein väärinkäytetty, että semmoisiin ei sitten vastailla ollenkaan.

Mä saan flirtin kerran kahdessa viikossa keskimäärin ja yleensä vastaan ja mikäli satuin vielä hyväksymään, kirjoitan viestin perään. Mielenkiintoisia tyyppejä, muttei vielä ole tärpännyt kunnolla :)

• ... vai onko?

Itse vastaan flirttiin aina viestillä. Valitettavasti "kiitos ei" -sisältöisiin viesteihin saattaa tulla aika asiatonta tekstiä takaisin. Kovin monta kertaa sellaisia ei varmasti tarvitse ottaa vastaan, kun vastaamisinnostus loppuu. Onneksi näitä on sattunut omalle kohdalleni vasta muutamia. Toisaalta, yksi parhaista viestittelyistä alkoi, kun laitoin viestin flirttaajalle (jossa muuten epäilin itseni sopivuutta flirttaajalle).

Viestiin saanee parhaiten vastauksen, jos siinä on muutakin kuin "Moi, mistä päin" tai "Lähetä kuva!" tai vastaavaa. Jos taas mukava ja asiallinen viesti jää vaille vastausta, voi uskoa, ettei kiinnostuksen kohde ollutkaan sitä mitä profiili sanoi tai että hänellä on aivan liikaa yhteydenottoja.

Kaikilla tapansa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      264
      5269
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      120
      4271
    3. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      60
      4231
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3657
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3650
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      41
      3455
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      31
      2803
    8. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2616
    9. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2576
    10. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      69
      2435
    Aihe