myötätuntoista ystävää vierelle, ei välttämättä kuuntelemaan huolia mutta olemaan siinä lähellä, mutta olettekin aivan yksin?
Osittain vikaa on minussa, kun en osaa sanoa ihmisille kun tarvitsen heidän tukeaan. Hävettää pyytää. En ole ikinä keltään apua tai tukea pyytänyt. Joskus on kaveri osannut olla tukena, mutta nyt välimatkaa on jo ihmisten sydämissä asti.
En ole itsetuhoinen, mutta vaan niin hirveän väsynyt ongelmiini ja niin kamalan yksinäinen. Mitä voisin tehdä näinä yksinäisinä aikoina?
Mitä teette yksinäisinä hetkinä?
6
823
Vastaukset
- Hyväää...
....Musiikkia ja nautin yksinäisyydestä!! :)
- juttu_
Pakenen musiikkiin, se auttaa aina ja helpottaa oloa.
- se ymmärtää
minua paremmin kuin kukaan muu,se on niin vilpitön ja viaton.
- pitää seuraa
ja sillä on aikaa eikä kiireitä.
- saatan
lähteä ulos ihmisten ilmoille. Jos ei
jaksaisi olla seurassa mutta ei haluaisi
olla yksinkään niin tuo auttaa. Menee vaikka
johonkin kahvioon tai baariin.
Voit myös purkaa ajatuksiasi paperille, se
myös helpottaa ja selkeyttää ajatuksia.
Voisithan yrittää ottaa yhteyttä tuttuihisi vaikka tekstiviestillä. Kyllähän niitä käyttäytymismalleja voi myös muuttaa. Pikkuhiljaa.
Sitten joskus vaan käperryn sänkyyn ja
vain olen. Siellä on turvallista. - musaa...
luen kirjaa, siivoan, käyn saunassa, lähden kävelylle tms...,itse koen hyvin harvoin yksinäisyyden tunnetta, koska viihdyn yksin. On toki minullakin hetkiä, jolloin kaipaisi toista ihmistä lähelleen, mutta enemmän pidän yksinolosta kuin suurissa väkijoukoissa olemisesta. Siksihän yksin vietänkin viikonloput, koska en lähde ystävieni mukaan kuin erittäin harvoin esim. ravintolaan. En enää jaksa sitä elämää, joskus sekin on tullut koettua. Sulle alkuperäinen, aloita jokin harrastus, itse olen saanut harrastusten kautta uusia ystäviä, samanhenkisiä ihmisiä, joiden kanssa voi viettää aikaa ilman baarejakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057