"Mutta jolla EI OLE KRISTUKSEN HENKEÄ,SE EI OLE HÄNEN OMANSA" (Room.8:9)
Laittakaa ihmeessä se kohta Raamatusta näkyviin kaikkien luettaviksi, jossa KRISTUKSEEN KASTAMATON pakanalapsi saa Pyhän Hengen sinetin?
Voiko kastamattomalla hellarilapsella olla Pyhä Henki?
6
236
Vastaukset
- Matti E Simonaho
Matteus 18 :
1 Sillä hetkellä opetuslapset tulivat Jeesuksen tykö ja sanoivat: "Kuka on suurin Sielujen Valtakunnassa?"
2 Niin hän kutsui tykönsä lapsen, asetti sen heidän keskellensä
3 ja sanoi: "Totisesti minä sanon teille: ellette käänny ja tule lasten kaltaisiksi, ette pääse Sielujen Valtakuntaan.
4 Sentähden, joka nöyrtyy tämän lapsen kaltaiseksi, se on suurin Sielujen Valtakunnassa.
5 Ja joka ottaa tykönsä yhden tämänkaltaisen lapsen minun nimeeni, se ottaa tykönsä minut.
Lapsi jonka Isa (Jesus) kutsuu ja asettaa kaikkien keskelle on Isän lapsi. Huomioi että Isä edustaa molempia lapsen vanhempia. Lapsen maallinen identiteetti ja sielullinen perimätieto pitää aina esittää oikein Maallisessa Identiteetissä ja Sukupuusa ja Sielullisessa Sukupuussa. Kukaan lapsen ympärillä hänen vanhempia lukuunottamatta ei saa missään mielessä tekeytyä lapsen isäksi tai äidiksi. Lapsen ainoa maallinen Pyhä Äiti ja Pyhä Isä on lapsen vanhemmat. Kaikkien pitää olla tietoisia ja kunnioittaa lapsen maallista identiteettiä ja sukupuuta ja sielullista sukupuuta.
Väärä oppi joka yhdistää maallisen identiteetin ja sukupuun ja sielullisen sukupuun muualle kuin mitä se todellisuudessa on, on kiellettävä. Joka osoittaa maallisen identiteetin ja sukupuun ja sielullisen suukupuun missään mielessä väärin, hän ei pääse Sielujen Valtakuntaan, vaan hänet tuomitaan sanojensa ja tekojensa mukaan.
Joka osoitta maallisen identiteetin ja sukupuun ja sielullisen sukupuun oikein, osoittaa lapsen sielullisen sukupuun Sielujen Valtakuntaan joka juurtuu kaikista suurimpaan Sielujen Valtakunnassa; Luoja. Sielujen Valtakunta koostuu kaikista Pyhistä Äideistä ja Pyhistä Isistä Luomistyöstä saakka. Kun perimä on osoitettu oikein, lapsi on otettu vastaan kaikkien Pyhien Äitien ja Pyhien Isien nimiin. Hän joka on osoittanut perimätiedot oikein, hän puhuu Luojan ja Sielujen Valtakunnan Pyhien Äitien, Pyhien Isien puolesta ja saa näin Sielujen Valtakunnan siunauksen.
Lue ja opi miten sinun maallinen identiteetti ja sukupuu ja sielullinen sukupuu yhdistyy Sielujen Valtakuntaan ja Luojaan, ja miten puhdistaudut ja valaistut: Sinun Maallinen ja Sielullinen sukupuu -sivulla.
Profeetat koetukselle:
http://kivi.suomalaiset.org/kivi.pl?nayta=profeetat- sikisi
Vain Jeesus sikisi Pyhästä Hengestä ja oli siksi täysin synnitön.
Ihminen syntyy syntiinlangenneeseen sukukuntaan miehen tahdosta, ja on syntinen jo sikiämisestä alkaen.
Lihasta syntyy liha eli lapsi, jonka pitää syntyä uudesti vedestä ja Hengestä. On Jeesuksen oppi. - Matti E Simonaho
sikisi kirjoitti:
Vain Jeesus sikisi Pyhästä Hengestä ja oli siksi täysin synnitön.
Ihminen syntyy syntiinlangenneeseen sukukuntaan miehen tahdosta, ja on syntinen jo sikiämisestä alkaen.
Lihasta syntyy liha eli lapsi, jonka pitää syntyä uudesti vedestä ja Hengestä. On Jeesuksen oppi.Me ja He ei ole ikinä sama
Kaikki rikokset mitä aikanaan on tehty, ne elää kaikkien valheiden myötä. Riippumatta siitä tehtiinkö rikos Suomen kansaa vastaan I tai IOOO vuotta sitten, kaikki rikokset tehtiin tänään. Kun tekee historiatieteellistä tutkimusta, tekee samalla myös rikospaikkatutkimusta.
Tapahtumaketjussa syyllinen ei koskaan lödy ketjun lopusta (ME), eikä keskeltä (ME), vaan kejun alusta (HE).
HE sanoivat tänne tullessaan esi-vanhemmillemme; " Synnymme syyllisinä/syntisinä, olemme syyllisiä/syntisiä ja perisyyllisiä/perisyntisiä ". Tunnustus annettiin esi-vanhemmillemme ja heidän kautta se on annettu sinulle.
Se on tunnustus joka pätee vielä tänä päivänäkin.
A. Ajattele esivanhempiasi: Äiti ja Isä
I. Tulee vieraita ja HE sanovat: "Olemme syntyneet syntisinä, syntisiä ja perisyntisiä. Usko tai kuole!".
O Tässä vaiheessa sinun pitää kysyä; " Ketä Me olemme? " ja " Ketä He ovat? ".
Me ja He ei ole ikinä sama.
Samalla tavalla ei lapsi sano että hän on syntinen ja perisyntinen, vaan piru tai se joka on sen harhaanjohtama. Piru "P. eroe: "poikkeava sieluton, vähäjärkinen, hullu ihminen"
Ensimmäinen Raamattu - IO Käskyä
1. Kymmenen Käskyä on Ensimmäinen Raamattu ja se on jokaisen ihmisen perusturva. Mitä Raamattuun on kirjoitettu IO Käskyn jälkeen, kirjoitettua ei saa ikinä käyttää IO Käskyn rikkomiseen.
2. Tehdään sopimus: Jos minä olen väärässä, minä joudun Helvettiin. Jos sinä olet väärässä, sinä joudut Helvettiin.
3. Käytetään vain Ensimmäistä Raamattua - IO Käskyä. Jumala ja Valtakunta on tuomari.
4. Minä sanon heidän edessään; " Olen syytön ja synnitön ja niin on myös kaikki ne jotka ennen minua ovat olleet riippumatta siitä mitä perisyntinen on heistä esittänyt ".
5. Sinä esität Jumalan ja Valtkunnan edessä, vain Ensimmäiseen Raamattuun - IO Käskyyn viitaten kaikki syytökset ja todisteet siitä että olen syntinen. Samalla esität todisteet esi-vanhempieni syntisyydestä ja syyllisyydestä, ja todisteet siitä että kaikki mitä heistä on esitetty on totta. Todista syntisyytemme Jumalan ja Valtakunnan silmien alla tässä ja nyt.
6. Jos et pysty todistamaan syntisyyttäni ja syyllisyyttäni, minä ja esivanhempani ovat syyttömiä ja synnittömiä, ja se mistä oppisi olet ottanut, sitä ei ole. Kysy itseltäsi tuonpuoleista elämääsi koskeva tärkein kysymys perustuen tähän; "Jos sinä olet väärässä, sinä joudut Helvettiin", koska toisella puolella on kaksi ovea ja molemmat on avattu.
TÄSTÄ LÄHTIEN: Sinä itse päätät teoillasi ja sanoillasi kummasta ovesta astut sisään.
Ja jos 1500 -luvulla kyhättyä Raamattua siteeraat, niin;
" Raamattu on Jumalan sana kuten väitetään, niin sen on oltava sama kaikilla kielillä - näin ei kuitenkaan ole. Yllä oleva on todistus siitä että Raamattu väärennettiin 1500 -luvulla. Kun suomenkielinen Raamattu on uusittu 1992, sitä ei uusittu alkuperäisten kirjoitusten mukaan, vaan sen pohjana on käytetty aikaisempaa väärennöstä. Lutherin Raamattu on 1500 -luvulta ja uskonpuhdistajan kirjoittama. Uskonpuhdistaja puhdisti tiedot kansansa alkuperästä Raamatusta. Peto on korvattu villieläimillä ja metsäneläimillä ja reptiilit, joihin kuuluu dinosaurukset, on muutettu matelijoiksi. "
Lukekaa ja tutkikaa alkuperäisiä teoksia.
http://kivi.suomalaiset.org/kivi.pl?nayta=vaarennettyraamattu
pyhä, jos hänen vanhempansa tai jompikumpi heistä on uskossa Herraan Jeesukseen. 1 Kor.7:14
- pyhä
Siis toisen uskolla tulee autuaaksi. Hienoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 302845
- 951606
- 1211404
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa371244- 761165
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo251064- 53972
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270951MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil221924Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall112875