Kiharapäinen 18v nuoripoika yhtyi lampaaseensa salakavalasti ja näin ollen lampaasta tuli raiskauksen uhri.
http://www.metrowestdailynews.com/homepage/x1578449844
Mies yhtyi lampaaseen!?
6
653
Vastaukset
- N. Aslak
Oliko lamphalla kiima-aika ja pässi puuttui?
- N.A.Valkeapää
Todellinen amerikanrikastaja näkihän se jo kihartuvasta hiuspehkosta,todellinen lampolanrikastaja.
- N. Aslak
N.A.Valkeapää kirjoitti:
Todellinen amerikanrikastaja näkihän se jo kihartuvasta hiuspehkosta,todellinen lampolanrikastaja.
Mitäs veiväth väkisin Afrikasta Amerikhan? No, tuontisulhanen oli lamphan onni.
- N.A.Valkeapää
N. Aslak kirjoitti:
Mitäs veiväth väkisin Afrikasta Amerikhan? No, tuontisulhanen oli lamphan onni.
Tuskin olisi omasta takaa löytynytkään moista moniosaajaa joka antaa rikkausiansa myös viettomille luontokappaleille,pyh ei olisi oma väki luopunut moisista rikkauksista ja olisi siinä tullut sanomista jopa vaimoilta/tyttöystäviltä,mutta onni oli lampaan onni jotta sieltä saivat moisia keinosiementäjiä ja huippuosaajia jotka eivät ämmien narinoista korviaan lotkauta.
- sairaita ihmisiähän
nuo ovat. Poliisinkin ilme on nolo.
- Oikeus ja kohtuus
Täällähän oli laulukin mainitusta asiasta muutamia kymmeniä vuosia sitten, mikä alkoi jotenkin näin: Hiki siinä tuli kun lammasta panin, mutta kyllä siinä kellokin kalkatti.
En tiedä onko laulun sanoilla todellisuuspohjaa, mutta sanotaanhan, ettei savua ilman tulta.
Ja toinen sanonta, ei mitään uutta auringon alla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181