ole syy siinä petetyssä vaikka pettäjä niin väittää,rakentaessaan niitä pilvilinnoja uuden kanssa.
aina ei
1
249
Vastaukset
- olen eri mieltä
Olen ollut ykkönen ja kakkonen ja pettäjä eikä kukaan kumppaneistani ole koskaan väittänyt, että petetty olisi jotenkin "enemmän" syyllinen. Vikaa on molemmissa, mutta pettäjässä enemmän, kun hän ei edes yritä parantaa suhdetta. Ennen pettämistä pitäisi miettiä voiko omasta suhteesta saada enemmän ja mikä siinä on vialla. Itse halusin tuntea olevani nainen enkä pelkkä lasten äiti. Pettäjiä on varmaan niin monta tyyppiä kuin miestä/naista, jotkut hakevat pelkkiä yhden illan juttuja ja toiset jotain muuta kuin seksiä.
Tuntuu, että jotkut miehet näkevät vaimonsa "äitinä" eikä äidin kanssa voi sekstailla niinkuin toisen naisen kanssa. Rakastajatarta ei tarvitse kunnioittaa samalla tavalla kuin vaimoa, voi kertoa rohkeasti toiveensa ja nauttia pelkästä seksistä. Tämä voisi päteä nuorempien miesten kohdalla, koska vaimot ovat usein väsyneitä pienten lasten hoitamisesta eivätkä niin kiinnostuneita seksistä. Varttuneemmat pettäjät taas hakevat sitä kadonnutta tunnepuolta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81943
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130763Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691