Olenko mies?

60% miestä?

Tein tuossa testin, joka kertoi minun ajattelevan kun mies, olen aina luullut olevani oikein naismainen (vähän kana). Mitä ihmettä, olenko muuttumassa mieheksi?

Jos joku haluaa testata itsensä, niin HS:n sivuilla onnistuu;
http://www.hs.fi/

14

769

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen mies

vaikka nainen olenkin. Olen kyllä tehnyt joskus sellaisenkin testin, joka totesi minut lähes sataprosenttiseksi homomieheksi. :D

• vanhanaikaaanen

Niin se on, siksi suominainen ei enää jaksa kiinnostakaan tälläista perinteistä miestä joka muniin pyrkivää homoa vetäsee kuonoon :)

• erehtyä.
        vanhanaikaaanen kirjoitti:

Niin se on, siksi suominainen ei enää jaksa kiinnostakaan tälläista perinteistä miestä joka muniin pyrkivää homoa vetäsee kuonoon :)

Harva suominainen on kiinnostunut tuollaisesta "perinteisestä miehestä". Tai ainakaan minä.

• ¨¨¨¨¨¨

selvästi nais(t)en tekemä testi, ergo siihen ei voi luottaa pätkääkään. Siksi sitä myös ympäröi -näennäisestä leikkimielisyydestään huolimatta- erittäin vakavamielinen aura. Joku muuten mukava tai jopa "täydellinen" mies voidaan kylmästi lempata tuloksen perusteella.

• Nainen 42v

Testin tulos oli sikäli yllätys, että olisin kuvitellut nais-prosenttini pienemmäksi. Esim. shoppailu ja sisustaminen yms. ei ole kiinnostanut koskaan ja toisaalta tykkään "miesten lajeista" eli pelata biljardia, pöytäjalkapalloa, ampumisesta ja olen ylpeä siitä, että pystyn punnertamaan 20 kertaa suorin vartaloin jne.

• kiitti vaan

75% miestä ja 25% naista ja mies olen. Yleensä päästän tuon 25%-naiseuteni esiin keittiössä ruokaa valmistaessani.

Luotan tulokseen täysin!

• vanahanaikaaanen

Minä taidan olla huonompi kokki sitten..:-D
        86% tuli.

• Naisen paperit mulla

kyllä on...

• *ehkäpä*

itse tein tuon testin kauhusta kankeana, koska olen pitänyt itseäni melko poikamaisena.. (ammatti ns. miesten-, ja tulen paremmin juttuun miespuolisten kanssa, ulkoisesti toki muistutan naista enemmän :D)

Tulos 79% nainen siis hivelikin itsetuntoa, vaikken noitten kaikenkarvaisten testien tuloksia niin vakavissani otakkaan!

• ja olen nainen

Pitääkö huolestua?

• 333

Moukarimaijaksi haukuttu 72% nainen! KIITOS TOSI, TOSI PALJON.

• 333

Jatkoa edelliseen nainen vai mies testi. Toi testi on laadittu miesten logiikalla, mitä tyhmemmäksi teet itsesi, sen naisellisempi olet:)

• .tiimalasi.

Tuon testin mukaan olen 86% nainen. Ihan hyvä tulos mielestäni. Tietenkin naismaisuutta saisi olla enemmänkin...

Minun mielestäni "naismainen" tai "naisellinen" ei millään muotoa ole synonyymi "kanalle". Nainen voi olla erittäin naisellinen, ja silti järkevä. Sellaisia olivat entisajan naiset...

• johbero

minä olin 75% nainen ja 25% mies :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5060
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1594
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1239
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1179
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1123
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1007
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      875
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      779
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      753
    Aihe