ikävä sua...inhottavaa kun ei sanottu moi kunnolla. Olisin halunnut halata sua!-M
mulla jäi
17
3445
Vastaukset
- oisin...
...halunnut halata ihan mielettömästi yhtä M-alkavaa ja naiselle meni...
- rakastan sua
olisin halunnut M-nimistä miestä halata,oikein kunnolla.Tää ikävä on kamalaa ja varmaan jo turhaakin.
- ettei voitu?
Musta tuntuu että välttelit mua koko eilisen päivän,vai?
-M.... ja olen nainen - *M* tyttönen
...halaustasi, vähän enemmänkin ;) Kaikki aikanaan...
- mäkin
*M* tyttönen kirjoitti:
...halaustasi, vähän enemmänkin ;) Kaikki aikanaan...
toivottavasti pian.
- ja mitä
mäkin kirjoitti:
toivottavasti pian.
ja miksi ;)
- kovistytsy
Kelle tää on tarkoitettu, sen naisen nimi. Meinaan...
- 001
Miepä olisin halunnu halata yhtä jonka nimi alkaa N:lla....
- kovistytsy
001 kirjoitti:
Sorry, no toivottavasti saat vielä vastauksen siltä oikealta...
- 001
001 kirjoitti:
tuuhan halaamaan seuraavan kerran aikaisemmin, ennen kuin lipeän;)
- viesti oli tarkoitettu mieh...
Tiedetään toistemme numerot, mutta mitä mä sulle kirjoittaisin?Mulla nyt vaan jäi ikävä ja just varsinkin sen takii kun et ollu paikalla kun lähin...-M
- utelias vaan
Lähdit.. siis ilmeisesti pidemmäksi aikaa, kesälomallekko??? vai kokonaan pois????
Mutta jos sinulla on hänen numeronsa pistä vaikka viestiä, varsinkin jos tiedät ettet häntä näe vähään aikaan, ei siinä mitään menetä.. riippuu tietysti miten hyvin hänet tunnet ja mitä välillänne on tapahtunut. Muutama sanakin riittää =)
- M-nainen
Minä M-nainen olisin halunnut halata M-miestä oikein kunnolla ja kenties jotain muutakin ;)
- alanne
ehkä marjoihin, tai kenties mausteisiin. Tai oletteko ihan vaan reilusti Matti&Maija.
-ei vinoiluksi, vaikka vähän teki mieli;) - M*mies
Hmmm... minähän olen m-mies, ja luulisin m-naisen olevan hyvinkin kiinnostunut minusta, tai tiedänkin sen. Lopullinen niitti vain puuttuu...
- minä...
M*mies kirjoitti:
Hmmm... minähän olen m-mies, ja luulisin m-naisen olevan hyvinkin kiinnostunut minusta, tai tiedänkin sen. Lopullinen niitti vain puuttuu...
M-nainen olen kiinnostunut M-miehestä...
Joten laitahan sitten tuulemaan, odotan mielenkiinnolla.
Nähdään ...joskus...
- sitä niin lopettaa
Ei vaan pystynyt parempaan...........
Miten voi pyytää anteeksi kun ei näe eikä kohtaaa?
-M
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3246205Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483676Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1492861"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2272190Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1071763- 671232
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua831092Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni145983Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10958Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11904