kerralla! Poistoihin meni puolitoista tuntia. yksi oli niin tiukassa ettei tahtonut millään lähteä pois. Lopuksi sain jäädä makoilemaan vielä tuoliin sillä oli viimeinen potilas joten ei kiirehditty ulos.
Nyt on naama pallonpuolikas! Saas nähdä miten paraneminen alkaa sujua!
T. Tyttö 18 v.
Eilen vietiin
neljä hammasta
1
363
Vastaukset
- edessä minullakin...
Hei! Tehtiinkö Sulle hampaanpoisto nukutuksessa vai puudutuksessa?
Minä olen pyytänyt, että se tehtäisiin mulla nukutuksessa ja samalla toiset hampaat paikattaisiin siinä. Mulla on poistettu viisurit nukutuksessa ( 2 ) ja toiset 2 paikallispuudutuksessa. Ongelmia oli. Mulla ei alkanut turpoomaan, eikä kipujakaan ollut.
Itsestäänliukenevat tikit alkoi märkimään, mutta siitäkin selvittiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463