Olen menossa syksyllä yläluomileikkaukseen yksityiselle. Lääkärin sihteeri kertoi, että tuskimpa työnantaja myöntää leikkauksen jälkeistä sairaslomaa palkallisena, riippuu tieten työnantajasta. Onko kokemuksia, otitteko leikkauksen jälkeen "omaa lomaa" ja kuinka monta lomapäivää..
S-loma yläluomileikkauksen jälk
2
448
Vastaukset
- otettava
riippuu mustelmista, kuinka pitkä loma. Itse otin asiakkaita kotona vastaan aurinkolasit päässä jo kahden päivän päästä. Aurinkolaseista näkyi tikit ja kaikki läpi, mutta asiakkaat eivät kysyneet mitään. Menin myös kampaajalle, kun tikit oli jo poistettu ja se oli viimeinen kerta siinä paikassa. Kaikki supisivat ja kävivät salaa katsomassa arpiani. Naurettavaa käytöstä.
Olin viikon kotona, sitten menin ihmisten ilmoille. Eli heti kun mustelmat häviävät, ei kun baanalle. - sirkeäsilmä
Minulle lääkäri kirjoitti 10 päivää sairauslomaa yläluomileikkauksen jälkeen. Toimitin lapun työpaikkani työterveyslääkärille, ja sillä siisti. En kertonut kenellekään, miksi olin sairauslomalla, eikä kukaan kysellyt.
Olen yksityisellä sektorilla muutaman sadan ihmisen työpaikalla, eikä ole paljon sairastellut, joten ei kai kenelläkään ollut tarvetta alkaa ihmetellä sairaslomatodistuksen diagnoosia - vaikka Siluetin nimi lappusessa olikin :)
Ehkä pienemmissä firmoissa on vaikeampaa saada palkallista sairauslomaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181