Olen ajatellut vetää jotkin lihasryhmät, kuten ojentajat ja hauikset, siten, että tekisin vain yhtä liikettä per. lihasryhmä. Esimerkiksi ojentajille tekisin vain ranskalaista punnerrusta neljän sarjan verran (4x5-10) ja hauiksille hauiskääntöä tangolla.
Toimiiko tälläinen treenitapa, vai onko pakko tehdä useampi kuin yksi liike lihakselle?
Yksi liike per lihas?
4
516
Vastaukset
- ............
Mikä kenellekin riittää. Itse teen yleensä kahta liikettä per lihasryhmä. Liikkeet ovat aina hyvin erilaisia ja olen huomannut, että vaikka yhden liikkeen vääntää loppuun asti, on silti voimaa tehdä vielä jotain toista liikettä samalle lihasryhmälle. Tästä olen päätellyt, että se yksi liike ei ole minulle vielä riittävästi.
- Pörriäinen
Suosittelen syklitystä. Eli alotat vaikka sillee, että parin viikon ajan teet yhtä liikettä per lihasryhmä. Ennen pitkää lihas tottuu siihen, joten alat tekemään kahta liikettä per lihasryhmä. Parin viikon päästä se tottuu siihenkin. Ei kannata alkaa tehdä enempää liikkeitä per lihasryhmä, tai joudut kierteeseen. Siinä välissä kannattaa pitää viikko lepoa, jotta lihas tottuu lepoon ja yksi liike per lihas tehoaa jälleen. Eli pyörität vaikka seuraavaa sykliä: 1/lihas -> 2/lihas -> 0/lihas. Tuota sitten ympäri uudestaan ja uudestaan.
Hyviä vaihtoehtoja on varmasti muitakin. Tämä on minun ehdotukseni. - treenasi aikoinaan
noin vuoden verran juuri niin, että yksi liike per lihasryhmä. Dorian kasvoi aivan sikana sillä treenisysteemillä. Tosin hänellä on ollut parhaat mahdolliset steroidit mukana kuvioissa, että todennäköisesti jo pelkkä lämmittelysarjakin olisi riittänyt pumppiin ja lihasten kasvuun.
- korvaa
määrän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1862733- 1642539
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182247Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612084Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31739"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591454Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2051440Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2261183Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931148Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701083