Mikä se sellainen tarjottu työ on? Ei minulle tarjottu kertaakaan töitä sillion kun olin työttömänä. Ihan itse piti etsiä ja kiven alla oli silti. Joten missä ne tarjotut työt ovat?
Mikä on
4
352
Vastaukset
- ...löytyy...
...niin minulle kanssa yksi !
Sille edellytyksellä, että työsuhteen edut ovat asialliset.- sentään kohta
neljäkymmentä eikä ikinä ole tarjottu yhtään työtä. Ai niin, paitsi yhtä 90-luvun puolivälissä, se oli sitten pimeää sellaista. Siihen minut ihan pyytämällä pyydettiin. Että silleen. Kaikki muut työt on saanut polvet verillä konttien hommata.
- 80-luvulla
sentään kohta kirjoitti:
neljäkymmentä eikä ikinä ole tarjottu yhtään työtä. Ai niin, paitsi yhtä 90-luvun puolivälissä, se oli sitten pimeää sellaista. Siihen minut ihan pyytämällä pyydettiin. Että silleen. Kaikki muut työt on saanut polvet verillä konttien hommata.
80-luvulla tarjottiin. Silloin olin lukiolainen, pyydettiin tuuraamaan siivoojaäitini kesäloma. Eipä työttömänä ollessa tarjottu edes siivousta. Sitten opiskeluaikana pyydettiin alan kesätöihin, silloin oli oikeasti kysyntää sillä alalla.
- ahdisteltu 60+
Saatuani potkut 11-vuotta sitten minulla on ollut 1 vakituinen ja 10 määräaikaista työsuhdetta.
Kaikki nuo on minulle tarjottu.
Perustuu ainoastaan siihen mitä olen aikaisemmin tehnyt.
Aikaisemmat työnantajani ja työkaverini ovat tietoisia osaamisestani ja asenteistani.
Se on näköjään riittänyt.
Vielä nyt, 63-vuotisena työttömyyseläkeläisenä tein erään aikaisemman työnantajani laskuun pienen askareen tämän vuoden toukokuussa.
Muutamasta olen nyt yli 60:nä varovasti kieltäytynyt.
Monipuolinen kokemus ja osaaminen sekä
asenteeni, "teen mitä pystyn siellä ja silloin kun tarvitaan", on ilmeisesti vaikuttanut.
Korvauksen taso on vaihdellut vaativuuden mukaan mutta aina on sopinut minulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573585- 413396
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062791Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151619- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241