Minä olen hiukkasen ihastunut itseäni 20 vuotta vanhempaan mieheen työpaikallani. Ihan hullua joo, koska olen vasta vähän päälle parikymppinen naisenalku. Uskon, että hänelläkin on tunteita minua kohtaan. En voisi kuitenkaan koskaan olla suhteessa hänen kanssaan ikäeron vuoksi. Emmehän koskaan saisi kokea yhteistä vanhuutta. Minä olisin 40v, kun hän jäisi jo eläkkeelle, ja kun itse jäisin eläkkeelle, hän olisi jo kuollut. Kuka silloin minua lämmittäisi?
Ihastunut
6
2111
Vastaukset
- jude
Se 40v. mies on vaan kiinostunu susta seksin takia nuori pillu on aina nuori pillu ja sitä miehet haluu tiedän olen itse mies vaikka olenkin nuori mut tiedän kuitenkin miten mies ajattelee. Mut jos sulle riittää vaa pano sillon tällön ni ehdotat vaa sille rohkeesti suostuu varmasti.
- poikanen
miten naurettavaa yleistyksen yksinkertaisuutta!
Nuori mies siinä uskottelee ja heijastaa omia himojaan koko mieskuntaan. heh,heh;) - tuu koskaan
poikanen kirjoitti:
miten naurettavaa yleistyksen yksinkertaisuutta!
Nuori mies siinä uskottelee ja heijastaa omia himojaan koko mieskuntaan. heh,heh;)Oikeesti rakastaan, pillua sen tekee mieli ja vielä tiukkaa.
- nää.
oot ihastunut? mä olen ihastunut juuri noin 20v nuorempaan naiseen ;)
- aloittaja
Länsi-puolella Suomea nää. Haavetta se vain on ja tiedän ettei koskaan totta. Ehkä sitten seuraavassa elämässä. Siltikin haaveilen usein, vaikka tiedän tilanteen mahdottomuuden.
- niin.
aloittaja kirjoitti:
Länsi-puolella Suomea nää. Haavetta se vain on ja tiedän ettei koskaan totta. Ehkä sitten seuraavassa elämässä. Siltikin haaveilen usein, vaikka tiedän tilanteen mahdottomuuden.
olen mäkin.
no, törmäillään ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996053
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963045Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774