Kumpi on Parempi Laulaja Bruce Dickinson Vai Rob Halford??

blackie6666

Kumpi On Parempi Mun Mielest se on kyl Rob

13

865

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se ON kyLlä

BRuce DiCkiNson

• 555+111

Kyl se taitaa Rob olla parempi. Mä en tajuu miks kaikki jaksaa hehkuttaa aina Dickinsonia. Kyllähän se 80-luvulla joikhas hyvin, mut nykyään sen ääni ei tahdo nousta niin korkeelle ku se haluais ja se menee vähän niinku semmoseks kähinäks. En väitä sitä huonoks laulajaks, mut siihen nähden mitä sitä hehkutetaan alati, ni ei se nyt ihan niin ylivoimanen oo. Halfordin ääni on säilyny paremmin, sehän kiekuu vieläkin ku nyrkki perseessä.Piste.

• o semmoisia

pirun kiikaajia

• Philip

Philip Anselmo on kyllä ylivoimaisesti paras vokalisti!

• onki

danzig on paras

• jos ne tappelis

bruce vois lyyä miekalla pään irti ja halford taas vois yllättää takaapäin?

• olla et

halford kiihottuis nii paljo bruce trikoista ettei tappelusta tulis mitää.

• jkhjkjh

Ritari Ässä tulis paikalle ja voittais ne molemmat!

• kmkm

kari tapio kyl on paras

• Yhteen aikaan näin olisi ollutkin, että Kari Tapio olisi ollut yks mun ykkösartisteista =) Vieläkin menee. RIP Kari Tapio.

• Siis yhteen aikaan Kari Tapio oli yks mun ykkösartisteista.

• Ei voi oikein verrata toisiinsa,tosin halavortin ääni on tänä päivänä paremmassa vireessä kuin rusella.molemmat on LEGENDOJA.

• Molemmat hyviä. Tykkään. Maidenilla on hienoja kappaleita, samoin Priestillä. Ehkä Halford on kuitenkin jonkin verran paremmin säilyttänyt äänensä kuin Dickinson. Sitten taas Bruce on vieläkin kuin joku duracellpupu mitä Rob taas ei enää ole. Rob jaksoi hypiä ja heilua nuorena, mutta Bruce jatkaa varmaan hautaan asti. Rautaisia ammattilaisia molemmat ja rautaisia miehiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1586
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      98
      1514
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      204
      966
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      849
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      797
    7. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      770
    8. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      751
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      7
      724
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      60