Kumpi On Parempi Mun Mielest se on kyl Rob
Kumpi on Parempi Laulaja Bruce Dickinson Vai Rob Halford??
13
865
Vastaukset
- Se ON kyLlä
BRuce DiCkiNson
- 555+111
Kyl se taitaa Rob olla parempi. Mä en tajuu miks kaikki jaksaa hehkuttaa aina Dickinsonia. Kyllähän se 80-luvulla joikhas hyvin, mut nykyään sen ääni ei tahdo nousta niin korkeelle ku se haluais ja se menee vähän niinku semmoseks kähinäks. En väitä sitä huonoks laulajaks, mut siihen nähden mitä sitä hehkutetaan alati, ni ei se nyt ihan niin ylivoimanen oo. Halfordin ääni on säilyny paremmin, sehän kiekuu vieläkin ku nyrkki perseessä.Piste.
- o semmoisia
pirun kiikaajia
- Philip
Philip Anselmo on kyllä ylivoimaisesti paras vokalisti!
- onki
danzig on paras
- jos ne tappelis
bruce vois lyyä miekalla pään irti ja halford taas vois yllättää takaapäin?
- olla et
halford kiihottuis nii paljo bruce trikoista ettei tappelusta tulis mitää.
- jkhjkjh
Ritari Ässä tulis paikalle ja voittais ne molemmat!
- kmkm
kari tapio kyl on paras
Yhteen aikaan näin olisi ollutkin, että Kari Tapio olisi ollut yks mun ykkösartisteista =) Vieläkin menee. RIP Kari Tapio.
Ei voi oikein verrata toisiinsa,tosin halavortin ääni on tänä päivänä paremmassa vireessä kuin rusella.molemmat on LEGENDOJA.
Molemmat hyviä. Tykkään. Maidenilla on hienoja kappaleita, samoin Priestillä. Ehkä Halford on kuitenkin jonkin verran paremmin säilyttänyt äänensä kuin Dickinson. Sitten taas Bruce on vieläkin kuin joku duracellpupu mitä Rob taas ei enää ole. Rob jaksoi hypiä ja heilua nuorena, mutta Bruce jatkaa varmaan hautaan asti. Rautaisia ammattilaisia molemmat ja rautaisia miehiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11586Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras981514Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva204966- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29770Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60703