Ihanne mies on:
- mukava
-rauhallinen
-kivannäköinen
- jossakin hyvä, esim. musikki
- herkkä
- kuuntelee, ja ymmärtää
- on sinut itsensä kanssa
jos olet sellainen, niin voi voi laita kauniille ja mukavalle naiselle viestiä.
- ps. hyväksyy kaikki ihmiset sellaisena kun on
ihanne mies
8
636
Vastaukset
- laittaa sinulle
viestiä mutta muistathan että palveluni ovat maksullisia! T:Ihannemies
- kovistyts
Ehken ole epätoivonen. Oletsä joku miespuolinen huora, kun olet maksullinen?! Ei kai sitä edes tiedä oletko ihannemies, vaa joku viisikymppinen ruttunen ukko. No toivottavasti. Millainen sä sitte olet... ulkonäkö esim.?
- yks mies
kovistyts kirjoitti:
Ehken ole epätoivonen. Oletsä joku miespuolinen huora, kun olet maksullinen?! Ei kai sitä edes tiedä oletko ihannemies, vaa joku viisikymppinen ruttunen ukko. No toivottavasti. Millainen sä sitte olet... ulkonäkö esim.?
Muutamia poimintoja sun viesteistä:
Äskeinen viestisi:
"Millainen sä sitte olet... ulkonäkö esim.?"
"ei kai sitä edes tiedä oletko ihannemies, vaa joku viisikymppinen ruttunen ukko"
Aloitusviesti:
"-kivannäköinen
- jossakin hyvä, esim. musikki "
Jotenkin noi on RISTIRIIDASSA tämän kanssa:
"- ps. hyväksyy kaikki ihmiset sellaisena kun on"
Vai koskeeko toi vaan ykspuolisesti eli sun EI tarvii hyväksyä tota miestä sellaisena kuin hän on vaan HÄNEN vaan pitää hyväksyä muut, mm. sinut?
Eh eh eh ehhehhehhehheeeeee :DDDDD LOL
"jos olet sellainen, niin voi voi laita kauniille ja mukavalle naiselle viestiä. "
Ja sit ihmetellään miks kauniita naisia vieroksutaan... - kovistytsy
yks mies kirjoitti:
Muutamia poimintoja sun viesteistä:
Äskeinen viestisi:
"Millainen sä sitte olet... ulkonäkö esim.?"
"ei kai sitä edes tiedä oletko ihannemies, vaa joku viisikymppinen ruttunen ukko"
Aloitusviesti:
"-kivannäköinen
- jossakin hyvä, esim. musikki "
Jotenkin noi on RISTIRIIDASSA tämän kanssa:
"- ps. hyväksyy kaikki ihmiset sellaisena kun on"
Vai koskeeko toi vaan ykspuolisesti eli sun EI tarvii hyväksyä tota miestä sellaisena kuin hän on vaan HÄNEN vaan pitää hyväksyä muut, mm. sinut?
Eh eh eh ehhehhehhehheeeeee :DDDDD LOL
"jos olet sellainen, niin voi voi laita kauniille ja mukavalle naiselle viestiä. "
Ja sit ihmetellään miks kauniita naisia vieroksutaan...Kuule se on näin mielestäni. Että ihminen ei voi olla ihan kenen kanssa tahansa. Jos nainen on kaunis, niin se odottaa miehenkin olevan edes hyväksyttävän näköinen.
En mä ajattele niin että miehen on oltava ehdottomasti komea. Vaan ihan kivannäköinen.
Tärkein on kuitenkin luonne. Sä tulkitsit mun viestin, vähän väärin. Koska en ole aina seurustellut mallinmitoissa olevan poitsun kanssa.
Olen seurustelut ylipainoisen kanssa jopa. - kyllä aika-
kovistytsy kirjoitti:
Kuule se on näin mielestäni. Että ihminen ei voi olla ihan kenen kanssa tahansa. Jos nainen on kaunis, niin se odottaa miehenkin olevan edes hyväksyttävän näköinen.
En mä ajattele niin että miehen on oltava ehdottomasti komea. Vaan ihan kivannäköinen.
Tärkein on kuitenkin luonne. Sä tulkitsit mun viestin, vähän väärin. Koska en ole aina seurustellut mallinmitoissa olevan poitsun kanssa.
Olen seurustelut ylipainoisen kanssa jopa.lailla tuota kauneuttas esille. Se on ilmeisesti sulle tärkee juttu.
Mä olen kyllä huomannu että naiset jotka mainostaa itseään kovasti "olen hyvännäköinen" eivät sitten kuitenkaan oo oikein mistään kotoisin. Eli en tajuu mistähän se hyvännäköisyys nyt sit oikein kumpuaa, ei ainakaan kasvoista. Ykskin typy sanoi meilissä olevansa hyvännäköinen, käytti tota sanaa hyvännäköinen mut kun mä sain sen kuvia niin ei se ollu mikään hyvännäkönen. Toisessa oli rööki kädessä.
- .......
Ihannemies on yhdyssana! Veikkaan että ton aloituksen on laittanut joku poju tai sitten teini-iässä oleva tytsy. He eivät osaa yhdyssanoja. Sitä ne kännykät teettää, suomenkieltä raiskataan pilalle T9-sanakirjojen avulla.
- kovistytsy
Tiedän että se on yhdyssana, mutta kirjoitin sen kiireessä. Sulla taitaa olla todella tylsää, kun näyttää olevan niin tarkkaa kaikki.
"Siihen koira älähtää mihin kalikka kapsahtaa".
No mä en aikaani tämmöiseen turhaanpäiväseen kuluta. Vaan menen treffeile. Hei! - niinpä niinpä
kovistytsy kirjoitti:
Tiedän että se on yhdyssana, mutta kirjoitin sen kiireessä. Sulla taitaa olla todella tylsää, kun näyttää olevan niin tarkkaa kaikki.
"Siihen koira älähtää mihin kalikka kapsahtaa".
No mä en aikaani tämmöiseen turhaanpäiväseen kuluta. Vaan menen treffeile. Hei!Nimittäin sinuun kalahti tytsyseni :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454980Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481089- 131033
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17987Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75940Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8897Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2832Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah55742Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713