Miksi naiset rakastuvat aina renttuihin? Useimmille naisille ei kelpaa "kiltti" mies vaan pitää olla kovin määrätietoinen ja voimakastahtoinen.
Miksi naiset rakastuvat renttuihin?
37
6368
Vastaukset
- sillä miksi
rakastutaan renttuihin? Et voi asiaa muuttaa!
- Pertti Perusinsinööri
Etsi itsellesi tahdoton, nössö, hissukka nahjusnainen joka ei uskalla sekaantua niihin "renttuihin", ei se sen kummempaa ole. Voitte olla hyvinkin onnellisia keskenänne, sehän se tässä tärkeintä on, vai?? Kyllä meille kaikille jossakin joku nainen on..
- täysin väärin.
Hissukka tytöt tosiaan kuolaa macho-prätkämiesten perään...
- copious
Toi on ihan totta, ainakin omalla kohdalla.. Alkaa ottaa jo päähän tää ainainen jättämistouhu...
- neiti_XX
Siis tekevätkö määrätietoisuus ja voimakastahtoisuus miehestä rentun?
Itse inhoan renttuja, mutta en silti tahtoisi nynnyä, joka antaa muiden kävellä aina ylitseen. - Mun mielest
Sun pitäis kysyä miksi naiset yleensä rakastuvat kusipäihin...vastaus..kusipäät valehtelevat ja antavat itsestään sellaisen kuvan josta naiset tykkäävät myöhemmin kun kaikki paljastuu naiselle niin he tulevat takaisin markkinoille (toivottavasti)
- wildwoodflower
Minä en ole oikeastaan rakastunut koskaan renttuun, mutta kaikki ne ovat olleet jollain tapaa ressukoita :P
- rentut
eivät ole nössöjä, eikä kukaan nainen halua NÖSSÖÄ
- juuri tämän takia
Yöks, oletko kiltti omasta mielestäsi ja miksi?
Vai pidätkö itseäsi parempana, kuin ns rentut miehet?
Kerrotko kaikille olevasi kiltti?
Siis mikään ei ole niin ällöä, kun että joku kutsuu itseään hyväksi tai kiltiksi, siis määrittellessään itseään. Omahyväsempää lausuntoa ei voi antaa.Ja yleensä kun joku määrittää itsensä noin, hän kyttää toisen virheitä ja vikoja, koska itse on niin kiltti.
Yöks.
Ennemin mies, joka ei pingota koko ajan ja relää joskus vaikka menisikin vähän överiksi,
Naisten hakkajat kyllä sitten asia erikseen - yx-mies
Ensinäkin " kilteys" ei estä olemasta voimakastahtoinen, ja määrätietoinen. Eikä rentut ole edes oikeasti sitä.
Jos mies on kunnolinen, se on pelottava. Koska silloin ei voi syyttää toista esim, siitä että suhde ei onnistunut.
Rentuthan on ressukoita joita naiset yrittää parantaa, mitäs parannetavaa kunnon miehessä on?- wildwoodflower
Määrittele kunnollinen mies.
- hoivavietti herää
wildwoodflower kirjoitti:
Rentuissa on sitä jotain: hei eivät murehdi joka asiasta, antavat asioiden mennä omalla painollansa,toetuttavat mitä ihmeellisempiä suunitelmia, he ovat jo tottuneet kaikkeen kolhitussa elämässänsä joten mikään ei saa heitä pois tolaltansa. He ovat niin varmoja itsestänsä. Näin minä siis kuvailisin renttuja joihin minä olen tutustunut. Kaikki ovat olleet hyvin persoonallisia,taiteellisia,musikaalisia ja hyvin voimakastahtoisia. Ei ollut kyllä tylsää päivää tuollaisen kanssa...oi niitä aikoja:)
Ja mitä kiltteyteen tulee, niin rentutkin voivat olla kilttejä, ehkä kiltimpiä kuin moni muukaan, mutta ulkokuori voi kertoa jotain muuta. Itse tapailin renttua joka oli satanisti.. muut pelkäsivät häntä, mutta ihan syyttä: Kukaan tapaamani mies ei ole ollut yhtä kiltti ja huomaavainen kuin hän oli.
Renttuja on erilaisia!
Ja miten luokittelette edes rentun?Onko hippipojat renttuja?entä huonosti pukeutuvat?vai onko renttu sellainen katujen kasvatti?
Näyttäkää minulle jonkun rentun kuva. En ole ehkä ihan perillä siitä millainen on renttu. Eikös kaikki ole tavallansa renttuja? - jookos?
wildwoodflower kirjoitti:
Voi vittu täällä taas jaksetaan vängätä. Tiedät paremmin.
- ihme juttu
"Jos mies on kunnolinen, se on pelottava. Koska silloin ei voi syyttää toista esim, siitä että suhde ei onnistunut."
Kummallisin argumentti johon olen piiitkään aikaan törmännyt:O Nainen siis etsii vaistomaisesti huonoa miestä, että on syntipukki sitä varten jos suhde kaatuu? Anna mun kaikki kestää! Kyllä hvetissä jokainen nainen etsii sellaista kumppania, jonka kanssa elämä oletettavasti tulee olemaan hyvää ja mukavaa. Joillekin hyvään parisuhteeseen kuuluu ehdottomasti se, että toinen puoliso on mielenkiintoinen ihminen. Mies jonka tärkein ominaisuus on kiltteys ja joka on tehnyt elämässään kaiken oikein ja korrektisti eikä ole koskaan tehnyt yhtään omintakeista liikettä elämässään, saattaa tuntua joistakin naisista tylsältä.
Kiltti mies ei pelota minua, mutta tulevaisuus sellaisen miehen kanssa kieltämättä tuntuisi pelottavalta. Mies jonka elämänarvot ovat tosi konservatiivisia ja joka sanoo koko ajan: "kyllä rakkaani", "tehdään ihan niin kuin sinän sanot" ja heittäytyisi jalkojeni juureen tekisi minut hulluksi. Sellaisille jouduin tuon tuosta antamaan pakkeja sinkkuaikoinani, kun olivat niin diplomaattisia, että oli niin kuin olisin peilikuvani kanssa seurustellut. Onneksi löysin persoonallisen, miehekkään ja jämäkän miehen itselleni. Ei ole renttu, mutta ei myöskään mikään nössykkä. Kovaa vääntöä on välillä, mutta hyvä niin;) - kiltti mies
ihme juttu kirjoitti:
"Jos mies on kunnolinen, se on pelottava. Koska silloin ei voi syyttää toista esim, siitä että suhde ei onnistunut."
Kummallisin argumentti johon olen piiitkään aikaan törmännyt:O Nainen siis etsii vaistomaisesti huonoa miestä, että on syntipukki sitä varten jos suhde kaatuu? Anna mun kaikki kestää! Kyllä hvetissä jokainen nainen etsii sellaista kumppania, jonka kanssa elämä oletettavasti tulee olemaan hyvää ja mukavaa. Joillekin hyvään parisuhteeseen kuuluu ehdottomasti se, että toinen puoliso on mielenkiintoinen ihminen. Mies jonka tärkein ominaisuus on kiltteys ja joka on tehnyt elämässään kaiken oikein ja korrektisti eikä ole koskaan tehnyt yhtään omintakeista liikettä elämässään, saattaa tuntua joistakin naisista tylsältä.
Kiltti mies ei pelota minua, mutta tulevaisuus sellaisen miehen kanssa kieltämättä tuntuisi pelottavalta. Mies jonka elämänarvot ovat tosi konservatiivisia ja joka sanoo koko ajan: "kyllä rakkaani", "tehdään ihan niin kuin sinän sanot" ja heittäytyisi jalkojeni juureen tekisi minut hulluksi. Sellaisille jouduin tuon tuosta antamaan pakkeja sinkkuaikoinani, kun olivat niin diplomaattisia, että oli niin kuin olisin peilikuvani kanssa seurustellut. Onneksi löysin persoonallisen, miehekkään ja jämäkän miehen itselleni. Ei ole renttu, mutta ei myöskään mikään nössykkä. Kovaa vääntöä on välillä, mutta hyvä niin;)Kiltteys ei ole sama asia kuin nössöys ja tahdottomuus tai se että myötäilee koko ajan toista vailla omia mielipiteitä ja omaa tahtoa!
Haistakaa naiset..sanonko mikä? Teillä on kiltteydestä ja kunnollisuudesta IHAN VÄÄRÄ KÄSITYS! Tuo mitä sä tässä allaolevas lainaukses kuvailit on nössöyttä, ei mitään kiltteyttä:
"Kiltti mies ei pelota minua, mutta tulevaisuus sellaisen miehen kanssa kieltämättä tuntuisi pelottavalta. Mies jonka elämänarvot ovat tosi konservatiivisia ja joka sanoo koko ajan: "kyllä rakkaani", "tehdään ihan niin kuin sinän sanot" ja heittäytyisi jalkojeni juureen tekisi minut hulluksi. Sellaisille jouduin tuon tuosta antamaan pakkeja sinkkuaikoinani, kun olivat niin diplomaattisia, että oli niin kuin olisin peilikuvani kanssa seurustellut. Onneksi löysin persoonallisen, miehekkään ja jämäkän miehen itselleni. Ei ole renttu, mutta ei myöskään mikään nössykkä. Kovaa vääntöä on välillä, mutta hyvä niin;)"
Siis ihan selvä nössö mies joka ei uskalla sanoa naiselle vastaan tai uskalla olla eri mieltä. Kiltteys EI TODELLAKAAN OLE NÖSSÖYTTÄ!
Painakaa jo herran tähden tää kaaliinne, alkaa nimittäin pikkuhiljaa vituttaa toi teidän asioiden venkslaaminen ihan väärille urille. Ja voitte kertoo kanssasisarillenne että hekin olleet väärässä jos kuvitelleet että kiltteys=nössöys! - yx-mies
ihme juttu kirjoitti:
Kiltti mies ei pelota minua, mutta tulevaisuus sellaisen miehen kanssa kieltämättä tuntuisi pelottavalta. Mies jonka elämänarvot ovat tosi konservatiivisia ja joka sanoo koko ajan: "kyllä rakkaani", "tehdään ihan niin kuin sinän sanot" ja heittäytyisi jalkojeni juureen tekisi minut hulluksi. Sellaisille jouduin tuon tuosta antamaan pakkeja sinkkuaikoinani, kun olivat niin diplomaattisia, että oli niin kuin olisin peilikuvani kanssa seurustellut. Onneksi löysin persoonallisen, miehekkään ja jämäkän miehen itselleni. Ei ole renttu, mutta ei myöskään mikään nössykkä. Kovaa vääntöä on välillä, mutta hyvä niin;)Sitä en tiedä mitä olen, koska ensin on pidetty liijan kilttinä ja sitten kun en ole antanut käyttää itseäni hyväksi minusta on tullut hullu ja pelottava.
Eikä sanavarastooni kuulu " kyllä rakkaani "
Sen vain olen oppinut elämässä että vaikka tasa-arvoisesta parisuhteesta puhutaan paljon niin naiset ei siihen kykyne.
Mutta miksi parisuhteen tulisi olla jatkuvaa vääntämistä ?
Miksi muuten " kiltin" ihmisen elämänarvot on konservatiivisia ?
- Eräs nainen
Rentut eivät mielestäni omaa määrätietoisuutta ja voimakastahtoisuutta.
Arvostan voimakkuutta siksi, että olen voimakastahtoinen. Kiltimmän miehen saattaisin "vahingossa" runnoa jalkoihini.
Ehkä samanhenkisyys ja samankaltaisuus ovat avainsanoja. - määrätietoinen;
vaan se on pelkkä "renttu" ja naiset haluaa samanlaisia surkimuksia kuin itsekin ovat
- sillä silmällä
erästä kiltinnäköistä koiran ulkoiluttajaa ja ajattelin iskeä siitä hyvän miehen kunhan pääsen tästä juoposta eroon. Naisilla, jotka ihastuvat renttuihin, on yleensä renttu-isät ja koska isäsuhde on tyttären ensimmäinen mies"suhde", niin se on sitten niin helppoa elää räväkän renttumiehen kanssa, kun on jo lapsuuden nähnyt sitä osastoa. Ei tiedä, milloin on silmät turvoksissa edellisen yön itkuista ja milloin tapahtuu mitäkin jännää kuten kaatuu pää edellä rappusissa. Se on sitä sinun kutsumaasi voimakastahtoisuutta.
- Cillith
Villissä luonnossa, kun olimme vielä luolaihmisiä ja samalla lähtöviivalla simpanssien ja paviaanien kanssa useita tuhansia vuosia sitten, porukan röyhkein ja rajuotteisin uros, mitä todennäköisimmin lauman johtaja, oli naaraille vahvan yksilön merkki jolta, ainakin teoriassa, pystyi saamaan vahvoja siemeniä joista sikiäsi vahvoja jälkeläisiä. Tätä vahvuutta metsästämällä pyrittiin takaamaan seuraavan sukupolven selviäminen.
Mutta mikä jumalolento tämän vaiston ikinä suunnittelikaan näin on suunnitellut mielestäni päin persettä. Ei vittumainen käytös ja röyhkeys ole sama kuin vahvuus. Tämän todistaa meidän ihmistenkin parissa se, että heikon oloisista vanhemmista on siinnyt hyvinkin kykeneviä yksilöitä. Silti, koska ihmisen evoluution eteni tätä linjaa, joudumme vielä nykyäänkin länsimaisen sivistyksen, logiikan ja teknologian aikakaudella kantamaan tämän eläimellisen vaiston riippakiveä ristinämme. Uskallan väittää, että röyhkeät rentut vetoavat naisiin edelleen juuri sen vaistomaisen vahvuushaaveen takia. Koska looginen ajattelu ei edelleenkään tunnu kelpaavan monelle päteväksi valikointimenetelmäksi, joudumme vastaisuudessakin lukemaan iltapäivälehdistä siitä, miten länsimaisiin sivistyneisyysihanteisiin sopeutumiskyvytön johtajaurostyyppi on pettänyt akkaansa levittääkseen siementään laajemmalle, hakannut akan ja kersat usein viinan vapauttaman eläimellisen raivon vallassa, tai jopa teloittanut nämä luvallisella metsästyshaulikollaan.- ei mulla muuta.
Noinhan se kuvio menee.
- tyjtyjtyjt
Täyttä totta. Mutta älä mene puhumaan naiselle tuolla tavalla, koska se ei ole mikä heitä viehättää.
Älykkyyshän pitäisi nyky-yhteiskunnassa olla se valttikortti menestykseen ja kehitykseen, mutta jostain syystä massat haluavat pitää ihmiskuntaa paikallaan.
Ensin voivotellaan miten maailmassa tapahtuu pahoja, sitten tehdään lapsia jonkun juntin kanssa ja saadaan aikaan tulevia yhteiskuntaa hyväksikäyttäviä rikollisia. On se hyvä kun arvot ovat kohdillaan.
- ja voimakastahtoinen
..ei ole sama kuin renttu!!! Miehet, jotka tällä urputtaa, että naiset rakastuvat renttuihin, eivät huomaa omia vikojaan. Kuvittelevat olevansa täydellisiä, mutta jos olisivat, eivät olis yksin. Valtaosa suomalaisista avio- ja avopareista on kunnollisia ihmisiä. Renttumiehiä näistä varatuista vain pieni prosentti. Kateus saa aikaan kaikenlaista paskanauantaa, mutta totuus on ihan jotain muuta. Luuseri on luuseri.
- yhdyn sanoihisi
H*lv*tin hyvin sanottu!! Olen miettinyt sitäkin, että miksi täällä nuristaan siitä, että naiset rakastuvat renttuihin... kummallista. Minulla on monen monta ystävää/kaveria/tuttua/tuttun tuttua eikä kenelläkään ole renttumiestä. Tämä pahainen renttu joka vie kaikki naiset asustelee varmaan vain epävarmojen miesten omissa päissä. Helpompihan se on löytää syntipukki muualta kuin itsestään. Totuus kun voi sattua.
- just siks
yhdyn sanoihisi kirjoitti:
H*lv*tin hyvin sanottu!! Olen miettinyt sitäkin, että miksi täällä nuristaan siitä, että naiset rakastuvat renttuihin... kummallista. Minulla on monen monta ystävää/kaveria/tuttua/tuttun tuttua eikä kenelläkään ole renttumiestä. Tämä pahainen renttu joka vie kaikki naiset asustelee varmaan vain epävarmojen miesten omissa päissä. Helpompihan se on löytää syntipukki muualta kuin itsestään. Totuus kun voi sattua.
että naiset joko valitsee rentun, eli huonoilla teillä olevan, tai sitten sen alfauroksen jolla on rahaa ja komeutta!
Harvemmin kuitenkaan tavista, joka voi olla ihan kelpoa kamaa mut kun "ei naisiin iske". Kun puuttuu se mitä muuttaa tai sitten puuttuu se millä ylpeillä!
Tosiasia on että naiset hommaa miehen mm. sillä perustein että saavat leveillä kavereilleen. Eivät he hommaa sitä pelkästään itseään tai lapsiaan varten. Lapsellista touhua etten paremmin sanois. Luulis aikuisten naisten vähän ajattelevan järjelläänkin eikä vaan mitä lehdet kertoo! Mut, nyt taas todistettiin että naiset on lähestulkoon aivottomia kanoja, ainakin kunnes täyttävät 50 jolloin arvomaailma muuttuu aika rajusti ja silloin alkaa taviksetkin kiinnostaa koska he haluaa silloin vierelleen turvallisen miehen, välittämättä rahoista ja komeudesta (tai pikemmin niiden puutteesta).
- Hei Dummy
Koska alitajuisesti naiset hakee lapsilleen parasta mahdollista isää.
Lepsu luonne ei pärjää lapsien kanssa, siitä ei ole kasvattajaksi.
Vaikka nainen ei edes haluais lapsia hän haluaa alitajuisesti, vaistonsa ohjaamana - miehen joka olisi hyvä kasvattaja.
Samasta syystä naiset on sellaisia kuin ovat. Naisen luonne on täydellinen testi siihen miten mies tulee toimimaan lasten kanssa. "Naiset on lapsellisia." tarkoittaa "Naiset testaa käytännön tasolla miehen isä-ominaisuuksia".
Määrätietoinen ja voimakastahtoinen on perheenpään tyyppi.
Renttu sensijaan ei ole, sekoitat nyt puurot ja vellit.
Mies voi olla "kiltti" - tarkoittaen sitä että hän vietää aikaa kotona ja osallistuu kotitöihin eikä pahemmin mene riennoissa. Mutta tässä tapauksessakaan "kiltti" ei tarkoita passiivista tossua. - Kiltti mies
Ilmeisesti naiset pitävät sellaisista miehistä, joista ei saa niin helpolla otetta. Haasteellisuutta ja erilaisuutta...
Niitä renttuja on sitten niin kivaa koittaa muuttaa ja kun se ei onnistu, niin onpahan sitten kahvipoydässä puheenaiheita muiden naisten kanssa "kuinka miehet ovat itsekkäitä p*skiaisia".
Eihän se ole elämää eikä mitään, jollei ole haasteita ja odottamattomia tilanteita. Nainen tylsistyy liian nopeasti jollei se parisuhde tarjoa vauhtia ja vaarallisia tilanteita.
Kiltistä miehestä vaan ei ole siihen, sad but true...naisen elämä olisi muutoin liian helppoa ja tasapainoista. Taidan itsekin ryhtyä pelimieheksi, kait sitä "ihteänsä" sitten alkaa irtoamaan. V*tun väliä.
Hiiteen hyväkäytöksisyys ja naisen kunnioittaminen. Ja, olen katkera...- ajatelleet
että kaikki naiset eivät halua muuttaa ihmistä erilaiseksi? Itse olen ihastunut/rakastunut renttuihin ja kiltimpiin miehiin, tunteet kuihtuu aika nopeasti kasaan turhan palvomisen ja jatkuvan hellimisen myötä. Usein kun olen luullut että oon löytänyt elämäni miehen, niin parin viikon sisällä sieltä kuoriutuukin omituinen otus joka on jotenkin murtautunut kotiini tekemään ruokaa kun palaan töistä, joka helvetin päivä, omituista. Ehkä joku kaipaa sellaista mutta itse en ainakaan parin deittien jälkeen... Ehkä oon itse renttu nainen ;)
- se on ihan sama
onko se mies nörtti vai renttu, aina niistä tyttöjen kesken napistaan :) Ei niinkään vakavasti ja tosissaan vaan lähinnä huumorilla ruoditaan.
- vastaus tässä
koska ne on komeita.
- kuin
nörtti ja renttu ja kumpikaan ei minulle kelpaa, koska nörtti ei ole kiinnostunut muusta kuin tietotekniikasta ja tietokoneestaan, huolehtii huonosti ulkonäöstään ja hygieniastaan, ymmärtää huonosti naisen tarpeita ja siivoaa harvoin kotonaan ja renttu on siipeilijä, joka käyttää toisia hyväkseen ja on todennäköisesti työtön, juoppo tai naisten hakkaaja. Ei siis kelpaa kumpikaan. Määrätietoisuus on hyvä ominaisuus ihmisessä, mutta voimakastahtoisuus kuulostaa kovapäiseltä, ei hyvältä ominaisuudelta.
Eli turha kategorisoida kaikkia muita miehiä renttuihin, jos itse on nörtti. Välissä on lukuisia muitakin miehiä, kuten kunnollisia miehiä. Mielestäni nörtti ei muuten ole sen kiltempi ihminen kuin määrätietoinen ihminenkään. Jotkut nörtit ovat erittäin selkärangattomia, kuolaavat jokaisen naisen perään, eivätkä ota kriittisesti kantaa mihinkään kysymykseen (esim. kun jotain ihmistä kiusataan, niin nörtti ei sano mitään). Sellainen ei ole kiltteyttä.- kiltti mies
"koska nörtti ei ole kiinnostunut muusta kuin tietotekniikasta ja tietokoneestaan, huolehtii huonosti ulkonäöstään ja hygieniastaan, ymmärtää huonosti naisen tarpeita ja siivoaa harvoin kotonaan"
Sulla on hei asennevamma ja oot niin helvetin tietämätön nörtin elämästä! Nörtit pesee ja huolehtii itsestään siinä missä muutkin, ja luuletko että nörteille ainut elämä on tietokone?? Nörtitkin kaipaa ihmissuhteita, nörtit kaipaa myös sitä muutakin kuin tietsikkaa! Nörtit on siis ihan normaaleja ihmisiä, sillä erolla että nörtti rassaa tietsikkaansa ja joku muu rassaa autoaan! Tai joku voi keräillä vaikka postimerkkejä. Hyviä harrastuksia kaikki.
Sulla on tosiaan helvetin moinen asennevamma!
Kuka sulle on muuten tollasta skeidaa pääkoppaas syöttäny vai ihan itekö itelles satuilit noita?
"jos itse on nörtti. Välissä on lukuisia muitakin miehiä, kuten kunnollisia miehiä."
Ja nörttikö ei ole sitten kunnollinen? HAH!
"Mielestäni nörtti ei muuten ole sen kiltempi ihminen kuin määrätietoinen ihminenkään."
Onko nörtit sitten vähemmän kiltimpiä?
"Jotkut nörtit ovat erittäin selkärangattomia, "
Haista nyt kuule, sanonko mikä! Eivät ole yhtään sen selkärangattomia kuin muutkaan, tääkin on jälleen sun paskanjauhamistas!
"kuolaavat jokaisen naisen perään,"
Ei pidä paikkaansa!
"eivätkä ota kriittisesti kantaa mihinkään kysymykseen (esim. kun jotain ihmistä kiusataan, niin nörtti ei sano mitään)."
Toikaan ei pidä paikkaansa! Kyllä meikäläiselläkin on niin vahvoja mielipiteitä, kuten huomaat ja otan voimakkaasti, jopa ärsyttävänkin voimakkaasti eri epäkohtiin kantaa!
"Sellainen ei ole kiltteyttä."
Ei oo niin mutta mites se liittyy sun vihaamiin nörtteihin? Kuten mä totesin, nörtit ei ole tollaisia kuin SÄ luulet!
Täytyy loppukaneettina sanoa että jos toi on tosiaan naisen kirjoittamaa paskaa niin täytyy olla aivoissa vähintäänkin jotain muuta kuin aivosoluja, sen verran tota skeidaa tuolta tippui.
Tai sitten on se mahdollisuus että toi on jonkun pelurin kommentti jolla on oma lehmä ojassa ja haluaa antaa kaikista muista miehistä huonon kuvan!
Jokatapauksessa tollasta ennakkoasennetta ja asennevammaa en oo nähny aikoihin kellään!
Toivon ettet enää näyttäytyis täällä, sen verran herjaat ja jauhat SUORAA PASKAA toisista ihmisistä JOITA ET EES TUNNE! Se on anonyymina helvetin helppo heittää paskaa toisten naamoille mutta tuupas kuule kasvotusten ja toisten elämään tutustuen heittämään samaa paskaa niin etpähän jänishousu enää uskallakaan! - ...
kiltti mies kirjoitti:
"koska nörtti ei ole kiinnostunut muusta kuin tietotekniikasta ja tietokoneestaan, huolehtii huonosti ulkonäöstään ja hygieniastaan, ymmärtää huonosti naisen tarpeita ja siivoaa harvoin kotonaan"
Sulla on hei asennevamma ja oot niin helvetin tietämätön nörtin elämästä! Nörtit pesee ja huolehtii itsestään siinä missä muutkin, ja luuletko että nörteille ainut elämä on tietokone?? Nörtitkin kaipaa ihmissuhteita, nörtit kaipaa myös sitä muutakin kuin tietsikkaa! Nörtit on siis ihan normaaleja ihmisiä, sillä erolla että nörtti rassaa tietsikkaansa ja joku muu rassaa autoaan! Tai joku voi keräillä vaikka postimerkkejä. Hyviä harrastuksia kaikki.
Kuka sulle on muuten tollasta skeidaa pääkoppaas syöttäny vai ihan itekö itelles satuilit noita?
"jos itse on nörtti. Välissä on lukuisia muitakin miehiä, kuten kunnollisia miehiä."
"Mielestäni nörtti ei muuten ole sen kiltempi ihminen kuin määrätietoinen ihminenkään."
Haista nyt kuule, sanonko mikä! Eivät ole yhtään sen selkärangattomia kuin muutkaan, tääkin on jälleen sun paskanjauhamistas!
Ei pidä paikkaansa!
"eivätkä ota kriittisesti kantaa mihinkään kysymykseen (esim. kun jotain ihmistä kiusataan, niin nörtti ei sano mitään)."
Toikaan ei pidä paikkaansa! Kyllä meikäläiselläkin on niin vahvoja mielipiteitä, kuten huomaat ja otan voimakkaasti, jopa ärsyttävänkin voimakkaasti eri epäkohtiin kantaa!
Ei oo niin mutta mites se liittyy sun vihaamiin nörtteihin? Kuten mä totesin, nörtit ei ole tollaisia kuin SÄ luulet!
Täytyy loppukaneettina sanoa että jos toi on tosiaan naisen kirjoittamaa paskaa niin täytyy olla aivoissa vähintäänkin jotain muuta kuin aivosoluja, sen verran tota skeidaa tuolta tippui.
Tai sitten on se mahdollisuus että toi on jonkun pelurin kommentti jolla on oma lehmä ojassa ja haluaa antaa kaikista muista miehistä huonon kuvan!
Jokatapauksessa tollasta ennakkoasennetta ja asennevammaa en oo nähny aikoihin kellään!
Toivon ettet enää näyttäytyis täällä, sen verran herjaat ja jauhat SUORAA PASKAA toisista ihmisistä JOITA ET EES TUNNE! Se on anonyymina helvetin helppo heittää paskaa toisten naamoille mutta tuupas kuule kasvotusten ja toisten elämään tutustuen heittämään samaa paskaa niin etpähän jänishousu enää uskallakaan!Jätkä tosissaan veti säkillisen herneitä nenuunsa. Rauhoitu vähän, ei näitä keskusteluja noin vakavissaan tartte ottaa. Täällä kato kaikenlainen yleistys ja kärjistely kuuluu asiaan et saadaan keskusteluu aikaseks, ei nyt tarvii henkilökohtaisena loukkauksena ottaa jos joku nainen kertoo mielikuvansa nörttiydestä. Ei hän varmaankaan juuri nimenomaan sinusta puhunut kun kuvaili nörttiä. Ja kun nyt syytät toista asennevammasta niin ethän sit itse omaa asennevammaa renttuja kohtaan?
- ;;..;;..;;..;;
... kirjoitti:
Jätkä tosissaan veti säkillisen herneitä nenuunsa. Rauhoitu vähän, ei näitä keskusteluja noin vakavissaan tartte ottaa. Täällä kato kaikenlainen yleistys ja kärjistely kuuluu asiaan et saadaan keskusteluu aikaseks, ei nyt tarvii henkilökohtaisena loukkauksena ottaa jos joku nainen kertoo mielikuvansa nörttiydestä. Ei hän varmaankaan juuri nimenomaan sinusta puhunut kun kuvaili nörttiä. Ja kun nyt syytät toista asennevammasta niin ethän sit itse omaa asennevammaa renttuja kohtaan?
tuo nainen kirjoitti, että _Jotkut_ nörtit ovat erittäin selkärangattomia jne.
Mikä on ihan tarpeellinen havainto, erityisesti koska näillä palstoilla lietsotaan mielellään mielikuvia siitä, että parhaat miehet jääsivät aina ilman naista. Ei vastaa monenkaan arkikokemusta! Jopa nörtti/mikä-vaan-keksi-itse voi olla sikaitsekäs, vain omia unelmiaan takaa-ajava yksilö. - viilisniilis
kiltti mies kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa!
Toivon ettet enää näyttäytyis täällä, sen verran herjaat ja jauhat SUORAA PASKAA toisista ihmisistä JOITA ET EES TUNNE! Se on anonyymina helvetin helppo heittää paskaa toisten naamoille mutta tuupas kuule kasvotusten ja toisten elämään tutustuen heittämään samaa paskaa niin etpähän jänishousu enää uskallakaan!Rauhoitu, ei tämä elämä noin vakavaa ole.
- EiNiinNörttiMies
Kiltti mies ei kelpaa kenellekään, jos sillä tarkoitetaan nössöä, vailla omaa tahtoa olevaa "miestä". Itse en ottaisi sellaista edes töihin, eihän se pystyisi pitää firman puolia ketään ulkopuolista vastaan.
Sen sijaan kiltti mies kelpaa suurimmalle osalle naisista, jos sillä tarkoitetaan hyväntahtoista, huomaavaista ja hyvin käyttäytyvää miestä. Naiset kuitenkin arvostavat miehessä suuresti myös määrätietoisuutta ja esim. jämäkkyyttä. Jos ainoa hyvä asia miehessä on kiltteys, niin ei se monellekaan riitä.
On toki myös naisia, jotka rakastuvat oikeisiin renttuihin. Nämä naiset ovat usein rikkinäisistä ongelmaperheistä, eivätkä oikeastaan edes tiedä muunlaisesta elämästä. Ainakaan eivät osaa sellaista elää. Näillä naisilla on usein paljon ongelmia itsensä ja mielenterveytensä kanssa. Osalla on ylikorostunut hoivavietti, jonka takia jaksavat ottaa rentulta turpiinsa vuosikausia. Seurauksena on jossakin vaiheessa esim. masennusta ja itsemurhayrityksiä. Osa renttujen naisista on itsekin juoppoja, narkkareita ja jakorasioita.
Mieti vielä toisenkin kerran, kannattaako kadehtia näiden oikeiden renttujen naismenestystä. Haluaisitko itsellesi tuollaisen naisen? - Anonyymi
Olen poikkitieteellinen, Tästä huolimatta ämmät ei Anna pillua, kuinka voisin päästä rentuksi, notta ämmät antais pillua??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1384178- 892029
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap152011Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi591643Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541462Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1341427VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu1001338- 741246
- 981161
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1181070