olevan melkoisen suosittuja naisten suhteen. Ystäväni on "puoliksi tumma". Hänen äiti on perussuomalainen ja isä romani. Ei näytä mannelta vaan pikemminkin italialaiselta. Saa ihan älyttömästi naisia! Kateellisena olen joskun ajatellut sanoa tytöille että älkää nyt manneen sekaantuko vaikka onkin kivan näköinen ja kohtuu menestyvä!
Gallup: onko ihannemiehesi tumma vai blondi?
Tummat miehet
20
2884
Vastaukset
- on tumma
ruskeasilmäinen suomalainen mies..
- wildwoodflower
En voi sille mitään, mutta koen tosiblodit miehet neutreiksi eli he ovat minun silmissäni sukupuolettomia. Muuten ei ole väliä värillä...
- niinku...
wildwoodflower kirjoitti:
En voi sille mitään, mutta koen tosiblodit miehet neutreiksi eli he ovat minun silmissäni sukupuolettomia. Muuten ei ole väliä värillä...
Ai niinku toi Brad Pitt? :)
- neiti_XX
Mielummin vaalea mies. Keskiruskeat ja mustatkin hiukset voivat näyttää todella hyviltä, mutta tummista silmistä en pidä yhtään.
- Nadskuä
Tumma mies mulle, viikinkimiehet ei ole ollenkaan mun makuun! Nämä vaaleat urhoot vaan lähestyy turhan usein baarissa iskumielessä! Kai se on niin, että vastakohtaansa himoitsee.
Musta on tosi kivannäköistä, kun nainen on vaalea ja mies tumma:) Äitini on vaalea, mutta mä perin isäni tummuuden. Äh kohta ei ole aitoja blondeja, kun tumma on se hallitseva geeni! Miehen silmät ei saa olla ruskeat! - tummamies..
Nadskuä kirjoitti:
Tumma mies mulle, viikinkimiehet ei ole ollenkaan mun makuun! Nämä vaaleat urhoot vaan lähestyy turhan usein baarissa iskumielessä! Kai se on niin, että vastakohtaansa himoitsee.
Musta on tosi kivannäköistä, kun nainen on vaalea ja mies tumma:) Äitini on vaalea, mutta mä perin isäni tummuuden. Äh kohta ei ole aitoja blondeja, kun tumma on se hallitseva geeni! Miehen silmät ei saa olla ruskeat!"Musta on tosi kivannäköistä, kun nainen on vaalea ja mies tumma:)"
Niin on. Minä oon tumma ja oon aikalailla vaaleiden naisten perään :P
"Äh kohta ei ole aitoja blondeja"
Höpöhöpö. Vuonna 2002 tiedotusvälineissä levisi perätön tieto, jonka mukaan tiedemiehet ennustaisivat "blondien katoavan" tulevaisuudessa. - neitisinkku
Kyllä se vaalea on parempi. Huomattavasti katseita vangitsevampi kuin tumma.
- Julia
eli valitettavasti vaaleat eivät sytytä yhtään.
- rouva alikersantti
Kyllä se on niin, että tummissa miehissä silmä lepää. Ja Suomessa on tosi vähän oikeasti tummia miehiä! Ruskeatukkainen ei ole tumma vaan ristiverinen! Onneksi tunnen yhden mustatukkaisen ja sinisilmäisen karpaasin...muutenkin aivan ihana uros. Ainakin voin haaveilla että joskus oltais yhdessä.
- tummmmmma
Noh ihan kiva kuulla että tummat miellyttää. Tosin mulle on kerran sanottu että sori oot vähä liian tumma mun makuun.
Näytän tältä: tummanruskea(melkein musta) tukka, mustat ripset, tummat kulmat, sinivihreät silmät, ruskettunut iho.
Kiva jos jollekkin sentään kelpaan =) - Latex-Faggot(top)
tummmmmma kirjoitti:
Noh ihan kiva kuulla että tummat miellyttää. Tosin mulle on kerran sanottu että sori oot vähä liian tumma mun makuun.
Näytän tältä: tummanruskea(melkein musta) tukka, mustat ripset, tummat kulmat, sinivihreät silmät, ruskettunut iho.
Kiva jos jollekkin sentään kelpaan =)Pylly pystyyn kuuma tumma BTM-KISSANI!
- QvarttiManne
kaaleen poikiin!
- jeespoks...
Tummat on tulisia ja aivan mmmmmmm... mun suurimmat rakkaudet on ollut tummia.
- neito20-
tummat miehet on parhaita. Tykkään tosi paljon ulkomaalaisista kundeista ja onneks oonkin päässyt "maistamaan" sitä harvojen herkkua ;)
- tumma ja komea m
asiassa, eli kasvon väreissä. Meikkaamalla naiset saavat kasvoilleen lisää väriä ja siten enemmän huomiota. Oikeastihan aniharvalla naisella on luonnostaan hyvät värit kasvoissa.
Taitaa aika harvassa vieläkin olla miehet, jotka kestovärjäyksiä ottaa. Niiden miesten osuus tosin on varmaan jo aika iso, jotka värjää hiuksiaan. Mistäs te naiset mahdatte erottaa onko miehen hiukset tummat luonnostaan vai värjäyksen ansiosta. - Missex
Itse olen tumma ja tunnen hillitöntä vetoa "viikinkeihin"! Parasta vielä jos miehellä on voimakas luusto ja korkeat poskipäät. Ja vedenväriset silmät...
Aaaah ja ajjaijai.
Ehkä sitä ihminen hakee kontrastia itselleen?- 131231234
Itsekin olen huomannut että vastakohdat kiehtovat.
Itsellä on ruskeat silmät ja tumma tukka, miehelläni siniset silmät ja vaalea tukka. Äidilläni ja siskollani molemmilla siniset silmät ja vaalea tukka, ja kumpikin naimisissa ruskeasilmäisten tummatukkaisten kanssa.
- on poikaystäväni
ja sil on kevyesti ruskettunut iho :) Tummat silmät ja tummat tuuheat hiukset on nam!
- ÄsÄm1
Ehdottomasti tummat miehet, ruskeine silmineen ja tummanruskeine/mustine hiuksineen! :) En voi sille mitään, että perus suomalainen mies ei sytytä, ei sitten yhtään (no paria poikkeusta lukuunottamatta)
Tuntuu, että blondit tykkää enemmän tummista, mut itse en perusta väriin vaan luonteeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925931
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754