*^Laihiskaveria (-8kg)^*

tahdon_voimalla

Olen 17-vuotias tyttö, ja tarkotus olisi pudottaa 8kg kyydistä poies :D montahan kertaa oon tän kesän aikana alkanu laihduttaa...? monta! mut tää onnistuu. :) Jos sulla on tarkotus muuttaa elämää vähä terveellisemmäks tai laihduttaa ni ois kiva jutella meses tai kirjotella mailii :P mitat on tällä hetkellä 171cm, 68kg. Liikunta on tosi hyväs mallis mut ruokavalion suhteen tulee ISOJA repsahduksia, ja usein(päivittäin) :/

6

351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vinkkivinkki ;)

repsahdin ja söin keksipaketin, mutta uusi dietti ei ala huomenna vaan tämä sama jatkuu, eli meninpä sitten 30 km pyörällä kuluttamaa

• butter

jepa!
      oon 19 ja mulla -7kg laihdutustavote... ollut jo puolitoista vuotta, siitä asti kun kilot tulivat. harrastan kans paljon liikuntaa, mut syömisten suhteen ongelmia!!
      oon 165/60 ja tavote on 53 kiloon, jollon bmi 20.
      mailaile, ja meseilykin kuulostaa kivalta =)
      [email protected]

• laihdun

hei, tahdon_voimalla laittasitko meses tänne. ittellä meinaa sama tavote ja olis kiva jutella ja tsempata toisiimme : >

• tuemme toisiamme =)

Moi! katselen ekaa kertaa tänään tätä keskustelupalstan laihdutusosiota, en ymmärrä miksen ole tänne ennemmin tullut kun useasti olen laihduttanut..

Eli, olen 22 -vuotias tyttö, painan vähän yli 68 kiloa ja olen 170cm pitkä. Unelmatavoitteeni olisi 59 kg, mutta olisi ihanaa nähdä vaa'an näyttävän edes 62 kg! eli 6-9kg täytyisi saada pois.

Muutama vuosi sitten painoin 71kg ja tiputin siitä 61 kiloon painonvartijoissa, no nehän tuli vuoden mittaan takaisin. Viime vuoden keväällä painoin 69kg ja ruokavaliolla, lenkkeilyllä ja salilla käymisen ansiosta pääsin taas 61 kiloon. Nyt olen TAAS yli 68 kiloa ja kun tästä saan nämä ylimääräiset vyötäröllä höllyvät kilot pois niin en todellakaan aio päästää enää painoani nousemaan, korkeintaan jos raskaaksi joskus tulen niin sitten asia erikseen..

Eli siinä pieni tarinani. Tänään juuri ilmoittauduin pilatekseen ja latinotanssikurssille jotka alkavat lähiaikoina. Opiskelen ja koulu alkaa 2-3 viikon kuluttua, sitä ennen haluan itselleni hyvän aloituksen liikuntaan, eli en juurikaan liiku muutakuin väkisin itseni pakottamalla lenkille ehkä 3 kertaa kuussa, eli yhtä tyhjän kanssa. Koulun alkaessa olisi hienoa jos oikein tekisi mieli lähteä lenkille ennen tai jälkeen koulupäivän!

Kerroit että liikunta ei ole sinulle ongelma, eli olisi kyllä ihana olla yhteyksis vaikkapa meses, sinä voisit tukea minua liikkumisen suhteen ja itse antaisin kaiken tukeni motivaation säilyttämiseen ja syömisen suhteen.

Itse repsahdan usein ja pahasti herkkujen kanssa, pizza ja irtokarkit ovat pahin paheeni, viime viikolla söin varmaan jokapäivä pussillisen karkkia, ja eilen vedin ison pizzan.. auts...

Mutta sinä "tahdon_voimalla" voisitko laittaa sähköposti-/meseosoitteesi niin jutellaan lisää :)

• tuemme toisiamme =)

niin tuli mieleen että kun äsken vastailin "tahdon_voimalla" -henkilölle, niin unohtui mainita että tottahan laihdutustukea saa olla useampikin kuin yksi, eli jos haluatte tukea minustakin niin laittakaa osoitteenne tänne.. tai "butter" laittoikin jo, lähinnä henkilölle "tahdon_voimalla", mutta kirjoittele nyt tänne vielä mahtuuko sun mesen "laihiskaverit" -ryhmään muitakin niin kirjoittelen sulle sitten =D

• Fly--

itsekin olen 20 vuotias, 173 cm ja painan nyt 65 kg... pahimmillani olen painanut 68 ja haluan pudottaa painoni 58, siihen missä olin ennen edellistä suhdettani. olen siis eronnut puoli vuotta sitten neljä ja puoli vuotta kestäneestä suhteesta... nyt elämä alkaa vihdoin hymyillä :P

keväällä painoin jo 62 (alotin 68) mutta kesällä vähän välillä pääsi lipsumaan eikä paino oikein enää pudonnut. edellispäivänä 65.8, eilen 64,4 ja olen nyt ekaa päivää lentoemodietillä, jotta saisin motivaatioita ja alkusysäyksen. Koulu jatkuu viikon päästä... dietin jälkeen aion jatkaa terveellisellä ruokavaliolla ja liikunalla (lentopalloa 2-4 x vko ja lenkki sillon kun huvittaa, väh. 1 kerta viikossa, ehkä kuntosalia, kattoo nyt mitä valmentaja keksii...) Niin tosiaan, kun erosin jatkoin lentopalloa 3v. tauon jälkeen :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      122
      5145
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3678
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1524
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1411
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1302
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1208
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1127
    Aihe