en saa hänelle(naiselle)kerrottua kuinka paljon
hänestä pidän.Naiselle e-suomeen.vikkinä annettakoon, ei olla hetkeen työympäristössä
törmäilty
miksi
36
4855
Vastaukset
- työpaikan nainen
kertoisit vaan..mä en kestä enää tätä, kun itse kuitenkin jossain vaiheessa sulle yritin rivienvälistä samaa ilmaista..ehkä sä et silloin ymmärtänyt..
- oikeassa
mutta kun on aivan lääpällään ei tule paljon rivienvälejä lueskeltua...On täysi työ pitää
pokka jollain lailla.Oisit voinu potkaista vaikka
nilkoille. - työpaikan nainen
oikeassa kirjoitti:
mutta kun on aivan lääpällään ei tule paljon rivienvälejä lueskeltua...On täysi työ pitää
pokka jollain lailla.Oisit voinu potkaista vaikka
nilkoille.on kyllä todella vaikeaa, kun kyseessä on kaksi ihastunutta, jotka ovat ujoja tällaisissa asioissa. Oletko muuten koskaan suudellut tms. tätä naista, vai onko ihastumisesi jäänyt pelkälle jutteluasteelle?
- sentään
työpaikan nainen kirjoitti:
on kyllä todella vaikeaa, kun kyseessä on kaksi ihastunutta, jotka ovat ujoja tällaisissa asioissa. Oletko muuten koskaan suudellut tms. tätä naista, vai onko ihastumisesi jäänyt pelkälle jutteluasteelle?
suudeltu olla,muutama "kuvioon"kuulunut halaus,ei muuta .HARMI.
- työpaikan nainen
sentään kirjoitti:
suudeltu olla,muutama "kuvioon"kuulunut halaus,ei muuta .HARMI.
Olen suudellut unelmieni miestä jokaisissa yhteisissä illanvietoissa...mutta silti en saa selvää onko hän vain ujo vai eikö ole kiinnostunut. Tietääkseni hän ei ole koskaan seurustellut, mutta...
- ei...
työpaikan nainen kirjoitti:
Olen suudellut unelmieni miestä jokaisissa yhteisissä illanvietoissa...mutta silti en saa selvää onko hän vain ujo vai eikö ole kiinnostunut. Tietääkseni hän ei ole koskaan seurustellut, mutta...
sitte osunut ykskään juttu,mutta onnea ;=)
- työpaikan nainen
ei... kirjoitti:
sitte osunut ykskään juttu,mutta onnea ;=)
huomasin kyllä jo aiemmin ettei kohdalleen mennyt, mutta vuodatimpa tänne väliin:)
- yksi turhautunut mies
Olen noteerannut nuo rivien välistä viestittelysi, mutta
voisitko tehdä vielä jotain konkreettisempaa.. Kysy
joskus vaikka johonkin muuhun kuin työasiaan minun
omaa henkilökohtaista mielipidettäni, sitten kun taas
seuraavan kerran (toivottavasti pian) nähdään.
Kun kysyt omaa mielipidettäni niin tulen silloin sinua
vastaan ja saadaan juttuumme vihdoin sitä kaivattua vauhtia. - sitä..
yksi turhautunut mies kirjoitti:
Olen noteerannut nuo rivien välistä viestittelysi, mutta
voisitko tehdä vielä jotain konkreettisempaa.. Kysy
joskus vaikka johonkin muuhun kuin työasiaan minun
omaa henkilökohtaista mielipidettäni, sitten kun taas
seuraavan kerran (toivottavasti pian) nähdään.
Kun kysyt omaa mielipidettäni niin tulen silloin sinua
vastaan ja saadaan juttuumme vihdoin sitä kaivattua vauhtia.keksis kun kerran ollaan kiinni jo jääty..;)
Mistä huomasit?Koitin omasta mielestä olla niin
arkinen.No kysynpä nyt ikä,pituus,paino,hiusten väri,SILMIEN väri jne..saat itse valita mistä lähdetään eteenpäin.Koska nähdään...seur.kerran.
eräälle miehelle ja ei olla hetkeen nyt nähty. Viimeksi, kun nähtiin, niin olit taas kerran niin mukava, ystävällinen ja ihana kuin oikea mies vaan voi olla.
Ps. En minäkään ole sinulle saanut tunteita kerrottua, ehkä ne arvasitkin...ehkä ikävä helpottais, jos sais tän asian kerrottua...ehkä?
Enkä "törmää" sinuun muualla...- mahtoi
tarkoittaa taas kerran,olenko ollut ilkeäkin
anteeksi jos olen.Ei pelkkä pidättyvä käytös
voi olla aina pahasta.. - *****(äskeinen tyttö)
mahtoi kirjoitti:
tarkoittaa taas kerran,olenko ollut ilkeäkin
anteeksi jos olen.Ei pelkkä pidättyvä käytös
voi olla aina pahasta..että hän on mukava ja ihana. Muuten en olisi häntä ottanut sydämeeni ja tuntisi näitä tunteita, jotka päivä päivältä tekevät olostani pahemman...koska en tiedä hänen tunteita enkä tiedä, että nähdäänkö?
- että..
*****(äskeinen tyttö) kirjoitti:
että hän on mukava ja ihana. Muuten en olisi häntä ottanut sydämeeni ja tuntisi näitä tunteita, jotka päivä päivältä tekevät olostani pahemman...koska en tiedä hänen tunteita enkä tiedä, että nähdäänkö?
nähdään.On vielä auki koska.Siis nähdää ja jutellaan varmasti,mutta koska...riippuu muista.
- mahtaa..
että hän on mukava ja ihana. Muuten en olisi häntä ottanut sydämeeni ja tuntisi näitä tunteita, jotka päivä päivältä tekevät olostani pahemman...koska en tiedä hänen tunteita enkä tiedä, että nähdäänkö?
tähdet sisältää.Anna vinkki saat vinkin..
- *****(äskeinen tyttö)
mahtaa.. kirjoitti:
tähdet sisältää.Anna vinkki saat vinkin..
sisältäis?
Etunimen tähdet...oisko? Tuskin kelpaa tää tähti sulle.
:)
Ps. Olis kiva tietää aina, et kuka vastaa ja kuka on se alkuperäinen kirjoittaja - *****(äskeinen tyttö)
että.. kirjoitti:
nähdään.On vielä auki koska.Siis nähdää ja jutellaan varmasti,mutta koska...riippuu muista.
vastaavan noin...
Mutta, mutta...olis kiva tietää, että kuka täällä on se ap-kirjoittaja, kun yhtään ei näistä miehistä/naisista tiedä, et kuka vastaa...
Vinkkejä olis kiva saada! - nyt..(AP)
sisältäis?
Etunimen tähdet...oisko? Tuskin kelpaa tää tähti sulle.
:)
Ps. Olis kiva tietää aina, et kuka vastaa ja kuka on se alkuperäinen kirjoittajanäin.Ketjusta aika iso osa on ap. kirjoituksia(vastaukset).Mutta ei tullu vastausta tähtiin...
käytä vastedes...(ap)Se kirjain...? - nähtiin
viimeksi.Siten että molemmat tiesi nähneensä.
- siis..
tiedä nähdäänkö?Oletko kenties vaihtamassa työpaikkaa vai mistä johtuu kyseinen ajatus.
- *****(äskeinen tyttö)
nyt..(AP) kirjoitti:
näin.Ketjusta aika iso osa on ap. kirjoituksia(vastaukset).Mutta ei tullu vastausta tähtiin...
käytä vastedes...(ap)Se kirjain...?yhden a-kirjaimen...
Vinkki sulta? - *****(äskeinen tyttö)
siis.. kirjoitti:
tiedä nähdäänkö?Oletko kenties vaihtamassa työpaikkaa vai mistä johtuu kyseinen ajatus.
työpaikkaani.
Mitenkä sitten sinun tilanne? - *****(äskeinen tyttö)
nähtiin kirjoitti:
viimeksi.Siten että molemmat tiesi nähneensä.
tarkasti.
Pystyn sen kuitenkin varmasti tietämään ja vuorokaudenaika ei ollut iltapäivä. - sisältää(ap)
yhden a-kirjaimen...
Vinkki sulta?myöskin A:n sun vuoro:)
- ole.
työpaikkaani.
Mitenkä sitten sinun tilanne?vaihtamassa minäkään korkeintaan tehtäviä...
- et(ap)
tarkasti.
Pystyn sen kuitenkin varmasti tietämään ja vuorokaudenaika ei ollut iltapäivä.uskalla paljastaa,tietääkö joku muukin.oliko keskipäivä vai jokin muu ajankohta.
- *****(äskeinen tyttö)
et(ap) kirjoitti:
uskalla paljastaa,tietääkö joku muukin.oliko keskipäivä vai jokin muu ajankohta.
ei oltu kahdestaan ja muita oli paikalla, kun viimeksi tavattiin siellä työpaikalla.
Ei tässä kauheesti viittis enää vastaillakaan, kun turhaa tääkin on, tuskin se haluamani tänne kirjoittaa?
Kauhee ikävä on ja olisin niin mielelläni edes joskus halunnut halata noin ihanaa ihmistä kuin hän on. ;)
Toivottavasti hänellä on kaikki hyvin ja hän on onnellinen.
Minä en tällä hetkellä ole vaikkei sitä ehkä ulkopuoliset huomaa?
Ei ollut keskipäivä...eli todennäköisesti en ole siis etsimäsi?
Laita jotain vinkkiä, jotka me kaksi vain tiedettäisiin.
Ps. Mitään FYYSISTÄ ei minun ja hänen välillä ole ollut... - *****(äskeinen tyttö)
sisältää(ap) kirjoitti:
myöskin A:n sun vuoro:)
että se sinun nimesi sisältämä a sopii mulle. :)
- *****(äskeinen tyttö)
ole. kirjoitti:
vaihtamassa minäkään korkeintaan tehtäviä...
voi olla, että ei tarkoiteta nyt samaa alaa...en nyt oikein ymmärtänyt tota juttua.
- tälle miehelle
että se sinun nimesi sisältämä a sopii mulle. :)
sopivan. Ketjuhässäkässä on tuttuja otteita, mutta niin on kertoja(iakin).
Taidanpa ottaa vähän kahvia, vaik on silmät ristissä muutenkin, ennen kuin putoan;)
- hetki??
päivä? kaksi? viikko? pari??
- riippuu
nähtiinkö töissä vai muualla(tarkenna)..
- jotain..
kuukaus pari tai jotain sinne päin,kuka näitä laskee?
- *****eräs mies
jotain.. kirjoitti:
kuukaus pari tai jotain sinne päin,kuka näitä laskee?
näiden laskuissa sekoaa vähemmästäkin.... Yhtälöt ratkeavat siellä missä kohdataan, riippumatta matikkapäästä. Eiks vaan?
- *****(äskeinen tyttö)
*****eräs mies kirjoitti:
näiden laskuissa sekoaa vähemmästäkin.... Yhtälöt ratkeavat siellä missä kohdataan, riippumatta matikkapäästä. Eiks vaan?
?????
- eräs mies
?????
- *****(äskeinen tyttö)
eräs mies kirjoitti:
liittyykö vihje asiaan, josta oli puhetta? Lisää vihjeitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv322403Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491914- 271559
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025