heips, mitä eri mausteita käytätte lämpimiin kasviksiin ja wokkeihin. ei oo pahemmin ennen niitä tullu tehtyä ja nyt ettei kyllästyis kukkak-parsak-porkkana-sekotukseen, nii pitäs opetella maustamaan niitä ja erilaisia wokkeja. kiitos etukäteen!
millä maustatte
4
441
Vastaukset
- Hoitsu27
Mä oon nyt kesän aikana tehny paljon uunissa kasviksia. Isoon astiaan eka öljyä 4-5tl (riippuu siitä kuinka paljon muuta tulee). Mausteina valkosipulijauhe, paprikajauhe, meirami, pippurisekotusta ihan vähän ja yrttisuolaa/suolaa hyppysellinen. Sitten sekaan isoina lohkoina kesäkurpitsaa, sipulia, tuoreita sieniä, kirsikkatomaattia, paprikaa, porkkanaa, kokonaisia valkosipulin kynsiä tms. Annan yleensä marinoitua hetken. Sienet kannattaa laittaa 10-15 min muiden jälkeen, porkkanoissa menee enemmän. Sienet ehtii palaa. On hyvää. :) Uunin keskiosassa 200 astetta, n.30min.
- hmg
Ainakin voi käyttää puhdistamatonta merisuolaa. Siis merisuolaa missä ei mitään lisäaineita kuten paakkuuntumisenestoainetta (joka on ongelmallinen aine elimistölle).
Sitten mausteyrttejä voisi kokeilla, esim. oregano, timjami, jne.
Käytä mielikuvitusta. - tosi hyvää kasvisten
Kanssa, eritoten vokattujen kasvisten. NAM.
- Napostelijakk
Timjami on hyvää porkkanoiden ja perunoiden mausteena. Joskus kun tekee oikein hyvää mieli, laitan puolikympsiksi keitetyt perunalohkot uunipellille, päälle öljystä, valkosipulista, salviasta, persiljasta ym. muista yrteistä sekoituksen. Ja sitten uuniin. Nam - sanon minä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv292377Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141503- 321473
- 291199
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021193- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015