Miehelle rakastajatar raskauden vuoksi

rv25

Pyysin tänään vilpittömästi miestäni hankkimaan itselleen rakastajattaren ja palaamaan aviovuoteeseen noin vuoden kuluttua.

Olen raskaana viikolla 25. Rakastelu aiheuttaa, vaikka kivaa onkin, jälkeenpäin kipuja ja supistuksia. Osa niistä juontuu esikoisen synnytyksestä saakka, joten ongelma ei korjaannu ihan heti.

En provoile. Minusta tämä on järkevä ratkaisu: ei miehen tarvitse kärsiä siitä, että minä en pysty olemaan nyt kaikin tavoin hyvä vaimo.

44

6985

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hanzq

      Ymmärrän kyllä, että mielestäsi et ole hyvä vaimo, mutta... Kuka sen ajatuksen on päähäsi saanut?
      Onko se hyvän vaimon mitta, kuinka paljon jaksaa miellyttää miestä sängyssä?

      Jos olette miehen kanssa yhdessä sopineet yrittää lasta ja olette tulleet siihen tulokseen että olette valmiita toiselle lapselle, niin kyllä luulisi, että olisitte molemmat miettineet myös sitä raskausaikaa sekä lapsen syntymän jälkeistä aikaa.

      En voi kuin ihmetellä.
      Entä jos olisit joutunut leikkaukseen? Onnettomuuteen?
      Olisitko silloinkin sanonut miehelle mennä hankkimaan rakastaja?

    • pystyykö

      miehesi olemaan kaikin tavoin hyvä mies? Tuollainen marttyyreilu ei pitkälle kanna, tulet vaan katkeraksi ja suhde kuolee siihen ihan yhtä varmasti kuin siihen jos mies ei kestä olla ilman seksiä, vaikka syyt tilanteeseen ovat teidän molempien tahdosta riippumattomia.

      • anna mun kaikki kestää..

        Piti lukea toi viesti muutamaan kertaan, en voinut uskoa että tosissasi kirjoitit...No, onhan se totta että parisuhteita on moneen lähtöön, eikä ulkopuolisen pitäisi arvostella/puuttua siihen kun ei asiasta kuitenkaan kaikkea tiiä, MUTTA... Olen sitä mieltä, että parisuhde on kahdenkauppa : siihen kumpikin osapuoli paneutuu täysillä tai ei ollenkaan. Seksi ei pitäisi olla se tärkein asia, vaikka kuuluukin jollain tavoin suhteeseen. Jos mies rakastaa sinua oikeasti hän kumoaisi ehdotuksesi tyystin - niin minä ainakin asian henk.koht.näkisin. Ei se ole rakkautta jos pystyy toisen kanssa seksiin.


    • nöösi

      on vielä niin pöllö, että menee ja hommaa rakastajattaren. Ja mistäs sellaisia rakastajattaria oikein hommataan. Onko olemassa sellaisia naisia, että rupeavat pyydettäessä rakastajattariksi? Että mies menee baariin ja kertoo mikä tilanne on ja sit joku suostuu puuhaan...? Vai maksullisia naisiako meinaa käyttää? Voi elämän kevät!

    • toimit

      sitten, kun käykin niin, että miehesi rakastuukin rakastajattareensa, ja sä päädyt yh:ksi? Tai mies ei halua luopua suhteestaan. Tai rakastajatar rakastuu ja särkee sydämensä. Ehkä nainen ei halua luopua suhteestaan (siis mikäli suostuu että vuoden kuluttua ei sitten enää nähdäkään miehesi kanssa - hän ryhtyykin nyt sit malliaviomieheksi) ja rupeaa häiriköimään?

      Et ole oikeasti tainnut oikeen miettiä asioita loppuun asti. Mietipäs nyt vielä kerran asioita ja kaikkia niitä "pikku" detaljeja, jotka voi mennä ketuiks...

    • XLman

      Olet upea ja vahva nainen. Ymmärrät miehesi tarpeet etkä hyssyttele niitä. Miehesi on onnenpekka eikä jätä tuollaista naista rakastajattaren takia.

    • ap.

      Olen tainnut saada tähän mennessä vastauksia lähinnä naisilta. Olisipa kiva tietää, mitä miehet ajattelevat.

      Kyllä vain, nöösi, sellaisia naisia on jotka rupeavat rakastajattariksi. Käypä vaikka jollain netin deittisivustolla tutustumassa ilmoituksiin: huomaat, että on naisia, jotka _hakeutuvat_ siihen tilanteeseen!

      Uskon, että mieheni osaa hoitaa mahdollisen suhteenkin. Todennäköisimpänä pidän kuitenkin, että hän yksinkertaisesti uskaltaa nyt luvan kanssa tarttua tilaisuuteen, jos sellainen luontevasti tarjoutuu. Niin hän varmaan - kuten olettaakseni melkein kuka tahansa terve mies - tekisi joka tapauksessa, kun kerran kotona ei kammarissa mitään tapahdu. Nyt meidän suhteemme vain ei kaadu sellaisen seikkailun paljastumiseen joskus myöhemmin.

      • nöösi

        Minä ilmeisesti kattelen tätä maailmaa vähän ruusunpunaisten lasien takaa... Sen nyt tajuan, että miehet tarttuu helposti tilaisuuteen, mutta että on naisia, jotka tieten tahtoen haluavat rakastajattariksi. Ja mitäs sitten, jos tuo rakastajatar kaikesta huolimatta rakastuu mieheesi vaikka sinä ja miehesi pystyisittekin pitämään tunteenne kurissa? Ja ajattele, jos se vaikka hankkiutuu raskaaksi miehestäsi!

        Hoh hoijaa. Musta ois kyllä parempi antaa asioiden edetä omalla painollaan. Onkos se miehes ruvennut jo kärsimään seksin puutteesta? Ja valittamaan aiheesta. Olisi tosi kiva tietää, miten se on suhtautunut sun ehdotukseesi... Eikö sille riitä, että "hoitelet hommat" muuten vai onko pakko edetä yhdyntään, jos se kerta sattuu.

        Mutta kyllähän esim. Ranskassa monella miehellä on vakituinen rakastajatar ja järjestely sopii kaikille. Mutta jotenkin tuo raskaus on vähän outo syy hankkia sellainen. Eikös se lapsen hankita ole ihan yhteinen juttu. Ja kyllä ihmisten, miestenkin, pitäisi tällaiset tilanteet pystyä hoitamaan järjellä ja osata hillitä viettejään ja himojaan kun tarve vaatii.

        Mutta kaikesta huolimatta, onnea valitsemallanne tiellä!


    • mieti vielä

      Meillä oli aikoinaan mieheni kanssa hyvä suhde. Rakastettiin toisiamme ja arki sujui. Oltiin oltu 8 vuotta yhdessä, kun jostain syystä annettiin toisillemme luvat kokeilla vierasta. Itsekin sitten rakastajan hankin ja vähän aikaa sujuikin ok. Kunnes huomasin, että tällä rakastajallakin oli tunteet ja tilanne lopulta kuitenkin loukkasi häntä (vaikka alusta alkaen tilanteen tiesi). Pikkuhiljaa hän ihastui ja rakastui minuun ja minä häneen. Vuosi palloteltiin edes takas ja nyt on molemmat suhteeni rikki... en suosittele!

      • seksiä...

        muukin kuin pelkkä yhdyntä. voitte helliä ja nauttia toisistanne muutenkin kuin antamalla ukolle luvan toiseen naiseen. suuleikit, käsileikit... siinä nyt pari esimerkkiä, joilla tyydyttää fiilikset makkarissa. mieti nyt vielä uudemman kerran tuota, sinuun tulee sattuman joka kert kun ajattelet miehesi jonkun toisen naisen läheisyydessä. ja pahimmassa tapauksessa rakastuu ja jättää sinut ja lapsenne.


      • XLman

        Jos tuon helvetin on käynyt jo läpi, ei uudelleen rakastuminen ole kovinkaan todennäköistä. Seksi pysyy seksinä. Harjaantumattomille en suosittele moisia kokeiluja.


    • siis voi

      ei ymmärrä tilannetta, ja seksiähän on muunmuotoistakin kuin se perinteinen yhdyntä...suuseksi ...peppu jne...mielikuvitus kehiin.... LApselle tärkeintä on että tulee toimivaan parisuhteeseen, ja tuolle linjalle jos lähdette niin ei ole kohta jäljellä kuin toimivat kulissit...siis jos miehesi ja sinä olette ihan jÄRJISSÄNNE NIIN KYLLÄ TUOHON PITÄISI JOKU MUU RATKAISU LÖYTYÄ-...???=) TERV. Minttu -84

    • tpi

      Olet siis raskaana olemisen lisäksi murtanut molemmat ranteesi, ja ilmeisesti myös leukasi, kun suu on raudoitettu umpeen?

    • Ja tämänkö...

      sitten opetatte tulevalle lapselle :

      Jos on tyttö =on ihan okei jos olet isona sitten jonkun varatun miehen rakastajatar (lue huora)!

      Jos on poika = On ihan ihan okei että nait muita kun vaimosi on raskaana, niin isikin teki!

      En halua edes tietää millainen seksielämä teillä muuten on,lapset varmaan katselemassa ja oppia ottamassa.

      Entäs sitten kun miehesi ei jostain syystä kykene, saatko sinä hakea patukkaa naapurista?

    • vähän

      On niitä muitakin rakastelu muotoja kuin yhdyntä. Mitä jos tyydyttäisit miehesi käsin tai suulla?

    • XLman

      Kylläpä vaikuttaa ahdasmieliseltä ja suvaitsemattomalta tämä ilmapiiri täällä foorumilla. Vastaajat tuntuvat kuvittelevan, että heidän elämänkokemuksensa on jotenkin arvokkaampaa kuin sellaisen, joka näkee asioita toisessa valossa, omin aivoin originaalsti ajateltuna. Useimmat tuntuvat ottavan annetut elämänarvot kiistämättöminä. Kuinkahan älykästä se lopulta on?

      Todetaan nyt ensin se, että ihmiskunnassa on iso joukko uskontoja, joissa miehelle sallitaan useampi kuin yksi vaimo. Ihminen on iso nisäkäs ja sellaisten urokset pitävät (ihminen mukamas poikkeuksena) laumaa.

      Oma elämänkokemukseni on opettanut sen, että mitä menestyneempi mies, sitä viriilimpi hän on. Menestyneillä liikemiehillä, urheilijoilla on rakastajatar ennemmin kuin ei. Naisten alistamilla nössyköillä ei ole rakastajatarta. Se on varmaa

      Miksi olisi mukamas vain yksi tapa elää? Pitäisikö miehen uskotella ja valehdella itselleen, ettei hän tunne seksuaalista vetoa muita naisia kohtaan varsinkin silloin, kun tyydytystä ei saa kotoa. Nähdäkseni rakastajatar vaimon raskauden aikana on varsin yleinen ilmiö. Useimmat tekevät sen salaa, mutta tämän säikeen aloittajan miehelläpä ei ole tarvetta valehdella menoistaan eikä historiaan jää luurankoja kaappiin.

      Mutta se on varmaa, että kaikilta tuo ei onnistu. Siinä tarvitaan todellista suvaitsevaisuutta ja toisen tarpeiden ymmärtämmistä, ei vain luuloa siitä, mitä toinen tarvitsee. Naiset tuntuvat uskottelevan itselleen, ettei mies tarvitse säännöllistä seksiä, ettei seksi ole niin tärkeää ja toisaalta miehet eivät uskalla kertoa totuutta naiselleen, koska sitä seuraava jäkätys on elämän väärikäyttöä pahimmillaan.

      Mies on iso nisäkäs uros ja sillä on oikeus seksuaalisiin tarpeisiinsa ja niiden tyydyttämiseen. Sillä sipuli.

      ps.
      Ehei, mies ja nainen eivät ole samanlaisia.

      • meille että...

        ...antaisitko saman valtuuden omalle vaimollesi jos sinulla ei jostain syystä seiso ?

        Saiskos käydä kyvykkäämmän miehen luona?

        Ahdasmielisyydstä vielä täällä että sinä se taidat olla juuri sellainen, ei varmaan miehiä pakoteta menemään naimisiin ja vain yhtä naista höyläämään jos on hiiren halut. Uskotko sinä ihan tosissaan tuon aloittajan sepustuksen? Halooooo!!!!

        Jos sitten mies ei ole onnellinen jos ei saa päivittäistä seksiannosta, sitten vaikka lampaan peräpäästä niin on, on todellakin viriili, sivistynyt ja menestynyt mies!

        Sinähän painat lokaan koko mies-suvun noilla kirjoituksillasi,mutta niinhän se on että joillekin ne kuvitelmat päässä ovat sitä elämää kun muuta ei ole.

        Voi säälin ailahdusta sydämessäni puolestasi, xl-mies :(


      • normaalimies,,,
        meille että... kirjoitti:

        ...antaisitko saman valtuuden omalle vaimollesi jos sinulla ei jostain syystä seiso ?

        Saiskos käydä kyvykkäämmän miehen luona?

        Ahdasmielisyydstä vielä täällä että sinä se taidat olla juuri sellainen, ei varmaan miehiä pakoteta menemään naimisiin ja vain yhtä naista höyläämään jos on hiiren halut. Uskotko sinä ihan tosissaan tuon aloittajan sepustuksen? Halooooo!!!!

        Jos sitten mies ei ole onnellinen jos ei saa päivittäistä seksiannosta, sitten vaikka lampaan peräpäästä niin on, on todellakin viriili, sivistynyt ja menestynyt mies!

        Sinähän painat lokaan koko mies-suvun noilla kirjoituksillasi,mutta niinhän se on että joillekin ne kuvitelmat päässä ovat sitä elämää kun muuta ei ole.

        Voi säälin ailahdusta sydämessäni puolestasi, xl-mies :(

        Tyhjät tynnyrit kolisee eniten.


      • rahan edestä

        väärässä. Mutta toivotan toki onnea valitsemallasi tiellä. Tule onnelliseksi.

        Minä olen onnellinen, ja tiedän että uskollisuus toimii.


      • väärässä
        rahan edestä kirjoitti:

        väärässä. Mutta toivotan toki onnea valitsemallasi tiellä. Tule onnelliseksi.

        Minä olen onnellinen, ja tiedän että uskollisuus toimii.

        Turha teidän on lytätä tuota XL-miestä. Hän on mielestäni siinä suhteessa ihan oikeassa, että mies tarvitsee seksiä säännöllisesti. Sehän on ihan luonnonlaki. Olen XL- miehen kanssa samaa mieltä siinäkin suhteessa että on parempi käydä ns julkisesti. Missä sitten menee se pettämisen raja? Sitä pitää varmaan jokaisen miettiä ihan ite.

        Olen hänen kanssaan samaa mieltä siinä että seksin puute kyllä ennemmin tappaa parisuhteen kuin luvalinen vieraissa käynti. Jos molemmat osapuolet ovat henkisesti tarpeeksi vahvoja, niin mikä ettei. Jos suhde ja siinä elävät henkilöt ovat kokonaisuudessaan tarpeeksi vahvoja, sitä ei luvallinen seksisuhde riko.

        Joku kirjoitti, että entäs jos rakastajatar rakastuu.. Onhan siihenkin olemassa keinot. Ensinnäkin hänelle pitää tehdä asiat selväksi jo heti alkuun ja jos tuntuu siltä että alkaa mennä liian vakavaksi - silloin sellainen nainen pitää panna vaihtoon. Varmaan??(en tiedä heistä) raskaana oleva vaimo hyväksyy mieluummin useamman naisen kuin yhden joka alkaa olla vaivaksi. Siis kun se lupa on kerta annettu.

        Arvon arvostelijat!! Huomaatteko itse, kuinka paljon heitätte sekaan oletuksia ja vaihtoehtoja - siis omianne, joita itse oletatte ja pidätte sitten oikeina. Sen jälkeen alatte moralisoida...

        Alkuperäinen kirjoittaja ei kirjoittanut mitään esim Neitsyt Maria syndroomasta tai hyväksyisikö kyseinen mies vaimon vieraissa käynnin jos hommat kotona ei onnistuisi. Siinähän luki vaan että hän on antanut luvan käydä vieraissa kun ei itse pysty miestään tyydyttämään tällä hetkellä. Viestissä ei lukenut sitäkään onko mies oikeasti menossa sinne vieraan naisen tavaraan.

        Tämä tästä. Tuli vaan mieleen kirjoittaa muutama rivi..HEIPPA


      • hohhoijaa sanon minä

        kirjotit että:

        "Mutta se on varmaa, että kaikilta tuo ei onnistu. Siinä tarvitaan todellista suvaitsevaisuutta ja toisen tarpeiden ymmärtämmistä, ei vain luuloa siitä, mitä toinen tarvitsee."

        Ajatteleeko mies siinä sitten naisen tarpeita!!?
        kun pitäisi olla kokoajan ajattelemassa miehen tapeita. Onhan naisillakin tarpeet. Haloo!!!
        Osa miehistä on sitten itsekeskeisiä.
        Kantaisi itse lapsensa mahassaan, kestäisi kaikki tuskat ja kivut. hohhoijaa.


      • Anonyymi
        meille että... kirjoitti:

        ...antaisitko saman valtuuden omalle vaimollesi jos sinulla ei jostain syystä seiso ?

        Saiskos käydä kyvykkäämmän miehen luona?

        Ahdasmielisyydstä vielä täällä että sinä se taidat olla juuri sellainen, ei varmaan miehiä pakoteta menemään naimisiin ja vain yhtä naista höyläämään jos on hiiren halut. Uskotko sinä ihan tosissaan tuon aloittajan sepustuksen? Halooooo!!!!

        Jos sitten mies ei ole onnellinen jos ei saa päivittäistä seksiannosta, sitten vaikka lampaan peräpäästä niin on, on todellakin viriili, sivistynyt ja menestynyt mies!

        Sinähän painat lokaan koko mies-suvun noilla kirjoituksillasi,mutta niinhän se on että joillekin ne kuvitelmat päässä ovat sitä elämää kun muuta ei ole.

        Voi säälin ailahdusta sydämessäni puolestasi, xl-mies :(

        Loistava vastaus!

        Jatketaan tätä 'mies on uros ja sillä on oikeus tyydyttää tarpeitaan' avioliiton aikana:

        - miehellä ei seiso, joten vaimolla on oikeus tyydyttää tarpeitaan kyvykkäämmän miehen kanssa
        - miehellä on liian pieni, joten vaimolla on oikeus harrastaa seksiä sellaisten miesten kanssa, joilla on iso kalu
        - mies on lihava, joten vaimolla on oikeus harrastaa seksiä trimmattujen miesten kanssa
        - mies on ruma, joten vaimolla on oikeus harrastaa seksiä komeampien miesten kanssa

        Lista on loputon, joten ne miehet jotka täällä vaativat 'oikeuksiaan' pettää vaimojaan kun tarve iskee, kannattaisi miettiä kahteen kertaan kuinka monta syytä vaimo löytäisi heistä, oikeuttaen heidät pettämään aviomiestä kun 'tarve iskee' ja parempi uros kävelee vastaan.

        Näitä on nähty, vaativat ensin oikeuksiaan käydä vieraissa, mutta kun vaimo tekee saman ja perustelee sen fyysisillä seikoilla, kuinka vaimo ei jaksa velttoa kalua tai huonoa seksiä, silloin täytyy näiden 'urosten' antaa vaimojen käydä vieraissa.

        Miehet, muistakaa että aina löytyy teitä parempi miesyksilö, joten varokaa mitä päästätte suustanne tai mitä menette tekemään.


    • nyt olla

      hyvä aviomies ja unohtaa seksi vähäksi aikaa. Avioliitto on muutakin kuin seksiä eikä sinun tilassasi tarvitse tuntea huonoa omatuntoa, jos et nyt kykene seksiin. Jos miehesi oikeasti hankkisi tuon rakastajattaren, tuntisit itsesi varmasti syrjäytetyksi.

    • PROVO vaan.......

      tai muuten aivoton ihminen.

    • ap.

      "Ap:n sepustukset" voi kyllä huoletta uskoa. Tietysti kaikki provot sanovat etteivät ole provoja ja milläpä sen siten vakuuttaisin, että olen tosissani. Kuitenkin olen.

      Totta on se, että läheisyyttä ja seksiäkin on monenlaista. Enkä usko, että mekään ryhdymme metrien turvaväliä toisiimme pitämään, vaikkei yhdyntöjä olisikaan. Joka tapauksessa jotain olennaista - minun mielestäni - puuttuu ja jos mieheni kokee samoin, hänellä on lupani etsiä tuo olennainen kokemus toisaalta.

      Toisessa ketjussa tällä samalla forumilla aloittaja, odottaja hänkin, pohdiskeli sitä, kuinka hänen puolisonsa kehtaa juosta baareissa, vaikka kotona valmistaudutaan vauvan tuloon. Siitä, samoin kuin monista tämän ketjun vastauksista, paistaa läpi ajatus tai oletus raskauden tai raskaana olevan naisen gloriasta tai sen vaatimuksesta.

      Olen samaa mieltä nimimerkin XLMan kanssa siitä, että miehet ja naiset eivät ole samanlaisia. Minun elämäni voi hyvinkin kirjaimellisesti pyöriä juuri nyt napani ympärillä ja sen ehdoilla, mutta on vähintäänkin itsepetosta kuvitella, että puoliso kokisi samoin tai että hänen edes pitäisi. "Hyvää aviomiestäkö" ei kiinnosta seksi silloin, kun hänen vaimonsa juuri käy läpi muodonmuutosta madonnaksi?

      Jotenkin miehet syyllistetään siitä, että nainen ei raskaana ollessaan - jos nyt ollaan ihan rehellisiä - useinkaan ole kaunis, haluttava tai seksikäs. Sen sijaan kotona on monin tavoin vaivainen ja vaivalloinen nainen. Minusta ei ole ihme, että niin moni mies haluaa siinä vaiheessa vähän viehätystäkin ympärilleen.

      Ehkä minä sitten viihtyisin Ranskassa. ;)

      • mene Ranskaan vaan ja nopeasti

        Vastatkaa hyvät miehet (eli xlman) vaan ihan normaalit miehet että oletteko hyvä ihme samaa mieltä tuon rouvan kanssa???

        Onko tosiaan niin ettei ilman seksiä voi olla, edes jos toinen on sairas tms.

        Tuokin selibaatti on ohimenevää ja onko se seksi niin kauhean tärkeä asia että kuolema vähintään tulee jos sitä ei saa?

        Jos näin on niin ikinä en ota miestä enkä mene naimisiin, koko ajan saan pelätä että jos tulen raskaaksi tai joudun muuten petipotilaaksi, joudun samalla tilaamaan huoran kotiini ettei mies turhaudu ja masennu kun seksiä ei tipu!

        Entäs minä sitten, sanonko miehelleni jos se kärsii joskus erektiovaikeuksista niin että siirry olohuoneeseen, tänne tulee Rane panemaan minua kun en muuten jaksa elää!

        Kamalaa, minkälainen ajatuskin sinulle päähän on pälkähtänyt hyvä rouva, ei ole varmaan ihan normaali perhe teillä ja älä väitä että teet tuon miehesi takia, vaan et vain halua olla hänen kanssaan, testaat jotenkin tai vihaat muuten seksiä. Haluat vain lapset, et miestä!

        Nyt kaikki joukolla naimaan ristiin rastiin, puutetta tässä on saatu kärsiä jo tarpeeksi kauan!


      • ja pysy siellä

        sitten. Tuskinpa kaivataan.

        Oikeesti: kukapa nainen haluaisi raskaana olevan naisen miehen????? Ei kukaan täysipäinen.


      • mies-

        jolla ei ole muuta tekemistä kuin provoilla naisten kustannuksella. = pimee mieleltään.


      • ap.
        ja pysy siellä kirjoitti:

        sitten. Tuskinpa kaivataan.

        Oikeesti: kukapa nainen haluaisi raskaana olevan naisen miehen????? Ei kukaan täysipäinen.

        Huvittavaa huomata, että toisin ajatteleva ja kokeva - tuntematon ja anonyymikin - on jollekulle noin suuri uhka!


      • todella hienoa
        ap. kirjoitti:

        Huvittavaa huomata, että toisin ajatteleva ja kokeva - tuntematon ja anonyymikin - on jollekulle noin suuri uhka!

        että olet noin ajattelevainen ja empaattinen ihminen...Nyt haluan että mietit tarkkaan tilanteen toisin päin.Eli miehesi sanoisi sinulle että mene vain vieraisiin kun en pysty sua tyydyttämään...No miltä tuntuu?Hyvältäkö?Jos sinulla on hyvä mielikuvitus ja kyky samaistua toisen tunteisiin ja tekstistäsi päätellen näin on, huomaat että oikeasti tunnet itsesi TODELLA LOUKATUKSI!Huomaat ajattelevasi että noin vähänkö minusta välitetään ja minuun ja minun sitoutumiseen tähän liittoon luotetaan.Huomaatko?Tekemällä itsestäsi marttyyrin sotket vain kaikkien kuvion.Lisänä miehesi tuleva rakastaja (jonka hän loukkaantuessaan luultavasti etsii)ja etenkin lapsi johon kaatuu kaikkien katkeruus ja kyvyttömyys elää "oikein"


      • paljastuit
        ap. kirjoitti:

        Huvittavaa huomata, että toisin ajatteleva ja kokeva - tuntematon ja anonyymikin - on jollekulle noin suuri uhka!

        Eikö kukaan huomaa että tämä xlman ja rouvamikälie ovat yksi ja sama henkilö (mies),päiväunelmissa toivonut tälläisen tapahtuman itselleen jonka nyt julkisti kaikille ja xlman:na haki itselleen miehiltä hyväksyntää ja syyllisti kaikki raskaana olevat naiset.
        Kotona ei kaikki hyvin ja täällä saa elää elämäänsä kuinka se haluaisi olevan.
        Sääliksi käy kyllä kaikki miehet joiden himot ovat noin suuret ettei voi elää sitä taustalla kuluvaa elämää, vaan se kaikki aika menee sen pillun miettimiseen.
        Muutenkin, kuulostaa teinipojan sepustuksilta :)
        Ja uhkako muka!!HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAH
        ...köh,köh....buhahaaa...niisk....hihihi...oi että, kiva saada kunnon naurut joskus....kylläpä piristi :)


      • nyt tässä mietin,
        ap. kirjoitti:

        Huvittavaa huomata, että toisin ajatteleva ja kokeva - tuntematon ja anonyymikin - on jollekulle noin suuri uhka!

        että sit kun sun miehellä lakkaa seisomasta,siis joskus vanhepana,niin onko sulla lupa rakastajaan? Siis omasta mielestäsi.


    • minäkin olen

      joskus ajatellut ..en nyt muista että olenko ihan ääneen mieheni kuullen ...että mies menköön hakemaan seksinsä muualta .
      Sillä hetkellä ihan oikeasti olin sitä mieltä että se olis hyvä ratkaisu ...
      lapset olivat pieniä eikä paljoa tullut nukuttua joten seksi ei olisi voinut vähempää kiinnostaa. Mies oli aina vonkaamassa mikä ärsytti mutta myös harmitti ettei jaksanut olla "hyvä vaimo " miehelle .
      Näin jälkeenpäin ajatellen olipa hyvä että ei sovittu tommosta kuviota että saa tyydyttää tarpeensa ulkopuolella ...siitä ei olisi muuta seurannut kuin sotkuja !
      Miehet ja naiset eivät tosiaankaan ole samanlaisia. Minua kyllä säälittää kovastikin miehet jotka eivät voi itselleen mitään ...elämä pyörii kikkelin ympärillä ja se vie heitä ...

    • forumpriest

      Eikö oikeasti ihmisen tyhmyydellä ole mitään rajaa? Miksi ihmeessä päästäisit miehesi hämmentämään muitten kanssa sillä aikaa kun kannat/hoidat lapset? Käsittääkseni olette molemmat olleet osallisena kersan tuloon ja miehessäsi pitäisi olla sen verran miestä että elää sen mukaan. Eli teidän tapauksessa vaikka sitten kärvistelemään ilman seksiä.

      Seksi on mukavaa juu, mutta terve mies pärjää ilman seksiä jos on pakko tai varsinkin jos on hyvä syy kuten teillä. Miehesi ei ole mies vaan rotta jos karkaa toisen naisen lakanoiden väliin kun odotat lasta. Jos on niin käsittämätön himo että ei pääse yli eikä ympäri niin hakatkoon hanskaansa. Ei tunnu ehkä aivan samalta, mutta takuulla poistaa paineen yhtä tehokkaasti ja taas on helpompi olla.

      Tee itsellesi palvelus ja vedä tuollainen lupaus takaisin kun vielä voit. Jos päästät ukkos juoksentelemaan vieraan vanukkaan perässä niin eipä ole mitään takeita kiinnostaako edes tulla takaisin kotipesälle...

    • Äiti ja odottaja

      sitten hyvä mies? Jos hän on sinulle hyvä niin varmasti haluat olla myös hänelle hyvä (tapojahan on monia).
      Sinäkö et kärsi siitä, jos miehesi käy vieraissa?
      Onhan se varmaan kotona mukava olla "pikkuäitinä",
      Kun mies välilä ilmoittaa, että rupes panettaan häivynn nyt vähäksi aikaa...
      Itse ainakin hellin miestä mielelläni, kun tunnen olevani rakastettu.
      Ja tätä en tuntisi, jos mies tulisi kotiin vieraan eukon pillunesteiltä lemuten.
      Kai sinäkin tykkäisit, että sinua välillä hellitellää vaikket yhdyntään pystyisi. Luuletko, että mies enää rakastajattaren lisäksi jaksaisi helliä sinua?!
      Ja tuliasina voi saada vielä jonkin taudin. Hyi helvetti!!!

    • käyttöön!!

      Kannat YHTEISTÄ lastanne. Siis SINÄ kannat ja vieläpä synnytät, mahdollisesti vielä imetätkin ja hoidat lasta kotona. Miten niin MIES joutuu raskauden vuoksi koville?!?

      • rv8

        En voi/halua kuvitella lasta kasvamassa tollasessa arvo maailmassa...?!
        Meillä ei ole ollut sänky elämää pariin kuukauteen, ja jos jatkuu samanlaisena niin ei välttämättä ole koko raskaus aikana. Mutta minä hoitelen mieheni suulla ja käsillä ja saa luvan vetää käteensä jos vielä haluttaa. Mieheni on sanonut että ymmärtää tilanteen. Minä itse puolestani nautin hellyydestä ja pusuista oman kultani kainalossa. Ja meillä menee hyvin.
        Hmm...teillä sen sijaan ei kauheen hyvin kuulostais menevän...hyi!


    • kärsivällinen.

      Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Rakkaus ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee totuuden voittaessa. Kaiken se kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii. (1 Kor. 13:4-7).

      Näin myös miehesi tulisi käyttäytyä, jos olette rakkautta toisillenne luvanneet. Älä kehoita miestäsi vääryyden tielle.

    • Adara85

      Niin, aihe on siinä mielessä itsellenikin ajankohtainen, että olemme mieheni kanssa lasta yrittämässä. Ja lapsen hankkiminen on, tai ainakin useissa tapauksissa, parin yhteinen päätös ja sitoumus. En voisi kuvitellakaan tilannetta, että antaisin miehelleni lupaa rakastajattareen. En edes silloin jos olisin raskaana. En halua miestä, joka ei osaa hillitä alapäätää vuoden verran minun vuokseni.

      Mutta toisaalta, et vaikuta kovin mustasukkaiselta ihmiseltä. Minä taas olen. Voisin repiä silmät naisen päästä, joka minun miestäni panisi. Haluan siinä määrin "omistaa" mieheni etten ikinä luovuttaisi vapaaehtoisesti häntä toiselle. Seksi kun on meidän kahdenkeskinen juttu. Se on meidän oma salaisuus.

      Olisi tosiaan mielenkiintoista tietää mitä miehesi vastasi? Aikooko hän hankkia toisen naisen vakipanoksi? Kannattaa kuitenkin vielä pohtia kaikkia niitä riskejä, mitä tuo sinun ehdotuksesi tuo tullessaan. Oletko miettinyt esim. ettei miehen ehkä olekaan helppo jättää tätä vakipanoaan, kun sinä taas kykenisit seksiin?

    • Ihmettelen vaan

      Ota suihin tai tyydytä miestäsi käsin (jos myöskään peppuseksi ei tunnu hyävältä)? Tai miksi ette harjoita yhteismasturbaatiota ja katsele esim. samalla pornovideoita? Tai voisit pyllistää miehellesi ja pyytää häntä roiskaisemaan peppuposkillesi. Tai ostakaa Fleshlight-keinovagina ja laita se jalkojesi väliin.

      Kyllä näitä variaatioita riittää. Lähes ärysttää mielikuvitukseton yhdyntäkeskeinen ajattelu.

    • jos

      mies kärsiikin siitä, ettei saa osoittaa rakkauttaan sinuun.....? Joillekin seksuaalisuus on tärkeä keino osoittaa tuo....

      • ap.

        Tuskin mieheni haluaisi osoittaa rakkauttaan satuttamalla minua. Ehkäpä siitä pidättäytyminen onkin rakastamisen osoittamista.

        Kaikki muut keinothan hänellä on käytössään - läheisyydestä romantiikkaan ja arjen pieniin tekoihin.


    • Pasi

      Naiset ovat herkkiä olentoja varsinkin raskaana ollessaan ja meittivät ainostaan sitä pitääkö mies heistä edelleen vaikka ovat vatsa pystyssä.

      Ratkaisusi on järkevä, ei se kalu käytössä kulu mutta käyttämättömänä sen kantajalle kehittyy katkeruutta, vitutusta ja välinpitämättömyyttä. Oman ja miehesi onnen takia on hyvä että miehesi voi käydä muualla. Toisaalta hän haluaisi varmasti sen tyydytyksen sinulta, joten ohjeesi voi myös tulkita välinpitämättömyytenä miestäsi kohtaan kun et vaivaudu tyydyttämään häntä, suu ja kädet käyttöön niin ei tule supistuksia.

    • Anonyymi

      Ei mies siihen lupaa tarvinnut, ihan omatoimisesti hänellä oli pitkä suhde vaimon raskausaikana ja lopuksi löysi uuden emännän ja heitti vanhan pois. Uuden liiton ongelmat tietysti exän syytä. Uusi emäntä sietää miehen aviorikoksia ihan vain elintason säilymisen vuoksi. Sarjapettäjähän mies on eikä muuksi muutu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5225
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3267
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1820
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe