Eihän tästä nyt tuu hevon vittua, eihän tätä yksin oloa jaksa, saatanan akka. tuntuu että påå räjähtää. vaikkei se vittu tetä ketään kiinnostakkan
vittu
7
1118
Vastaukset
- Ontaria
Mee ulos, tuu illalla kotiin, vedä käteen, elä välillä äläkä märehdi mennyttä elämää.
- Pommi täällä
Olen räjähtävä aikapommi. En sano mitään, kunhan katselen toisen touhuamista. Kunnes tulee mitta täyteen. Ja sitten maksetaan vähän velkoja..
- purre,,,,,,
kun itse muuttaa käytöstään, niin muutkin suhtautuvat eri tavalla.
- jurpdick
Eli kun akka lähti 7v sitten niin vieläkin istun yksin kotona ja suren, ja ahistaa ja ei keksi elämän tarkotusta. Ja sinne meni omaisuus ja lapsetkin vain valvotusti saa tavata. Ja joka päivä sitä samaa rataa, ku eläkeellekin jouduin ku tuli niin kova masennus että. Ja en ole toipunut vieläkään, olen edellenkin katkera.
- chammi.
Kyllä elämä voi olla raakka, monesti sitä jää juuri miettimää miksi muulle? 7 vuotta on ppitkä aika. masennus jutut on mulle tuttuja niissä on auttanut kova fyysinen työ ajoittain ssri,kin. itsekin olen katkera mutta emmehän ankkuroidu tänne palstalle. Kun ihminen saa elämässä oikein paljon pahaa osakseen ei usko että onnikaan on häntä varten. Me emme voi muuttaa menneisyyttämme ainostaan tulervaisuuteen himpunverran vaikkuttaa.
- Emmanuella
chammi. kirjoitti:
Kyllä elämä voi olla raakka, monesti sitä jää juuri miettimää miksi muulle? 7 vuotta on ppitkä aika. masennus jutut on mulle tuttuja niissä on auttanut kova fyysinen työ ajoittain ssri,kin. itsekin olen katkera mutta emmehän ankkuroidu tänne palstalle. Kun ihminen saa elämässä oikein paljon pahaa osakseen ei usko että onnikaan on häntä varten. Me emme voi muuttaa menneisyyttämme ainostaan tulervaisuuteen himpunverran vaikkuttaa.
Mun äijä läks nuoren kakaran matkaan parivuotta sitten enkä ole toipunut pätkääkään siitä shokista!
Kyrpää on tullut kyllä ovista ja ikkunoista, mutta kaikki miehet ovat vain mulkkuja, eivät mitään muuta!
Töitäkin voisi painaa mutta loparit tuli kun olin niin masentunut ettei mua voinut ihmisille näyttääkään.
Vetäkää s**tanan äijät käteen älkääkä tulko oville ruinaamaan keskellä yötä!
Alkaa riittää tätä laatua!
Senverran aion vaikuttaa tulevaisuuteen! - chammi
Emmanuella kirjoitti:
Mun äijä läks nuoren kakaran matkaan parivuotta sitten enkä ole toipunut pätkääkään siitä shokista!
Kyrpää on tullut kyllä ovista ja ikkunoista, mutta kaikki miehet ovat vain mulkkuja, eivät mitään muuta!
Töitäkin voisi painaa mutta loparit tuli kun olin niin masentunut ettei mua voinut ihmisille näyttääkään.
Vetäkää s**tanan äijät käteen älkääkä tulko oville ruinaamaan keskellä yötä!
Alkaa riittää tätä laatua!
Senverran aion vaikuttaa tulevaisuuteen!Harmillista aika mulkero mies parempi kun lähti, kyllä se siitä seksi on yli arvostettua tämän päibvän pordellissa, vittu pannan kun panettaa eikä siitä sitten.
'
Mutta kun sydän on rikki onko myrskynjälkeen elämää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321473
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021183En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015- 29989