Nyt mahtaa tulla kiperä kysymys?
Mulla on mp3:na Cradle of Filthin nimellä semmonen biisi kuin nevermore. Todennäköisesti esittäjä ei kuitenkaan ole Cradle, kun ainakin omaan korvaan kuulostaa niin erilaiselta. Biisin nimestäkään ei ole mitään varmuutta luonnollisesti. Sen mitä googletin niin näyttäisi ettei Cradlella ole edes tämän nimistä biisiä.
Hieman on semmoista demobändimeininkiä, mutta silti oikein hjuvan kuuloinen biisi. Kukahan mahtaa olla tämä alkuperäinen esittäjä? Olisi mukava kuulla lisääkin vastaavaa.
Tuntomerkit: Jonnin verran tuplabasaria, puhtaaksi laulettu alku (aika paska laulaja, vaikka muuten tykkäänkin :D) ja sopivasti örinää, loppu (noin puolesta välistä asti) menee ilman laulua. Monta säkeistöä, joissa vaihdellaan kevyemmästä raskaampaan tykitykseen. Pianoa ja syntikkaa löytyy, joka ehkä kumartaa tähän Cradlen puoleen. Jotain viittauksia olen löytävinäni Iron Maidenin riffeihin. Kesto 5 min 50 sec.
Todennäköisesti tuntomerkit viittaa useampaankin biisiin, mutta en osaa just tässä humalassa paremminkaan selittää. xD
Google ei osannut auttaa. Osaako joku teistä?
Nevermore???? Minkä bändin biisi?
Jeppejeez
3
249
Vastaukset
- Karu84
Auttaa, koska ei tuollaisia tilanteita tule jos ostaa musiikkinsa.
- Jeppejeez
No voi jeesus, että olet nokkela. Mitäpä jos ostaisin sen musiikin nyt kun olen saanut makupaloja. Tietäisi vain sen bändin nimen...
On aika harvinaista löytää uusia HYVIÄ bändejä vain menemällä levykauppaan, että kokeillaanpa nyt tätä kun on kivat kannet.
Ps. Levyhylly on laaja - TÄTÄ nyt vain sattuu puuttumaan.
- People=shit
Suburban tribe - Nevermore biisi kyseessä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2711112- 488599
- 1375405
- 1443694
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353564- 403288
- 572598
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak462144- 281826