en ehkä olekaan isäni

tytärkö

Kuulin eilen että isäni saattaakin olla eräs toinen, nimen tiedän ja paikkanukkan. Olen kolmesta sisaruksesta nuorin ja aina erityisesti isäni näköiseksi sanottu. ikää 30v.

Nyt kuitenkin vaivaa, kun kuulin äidiltäni että oikeasti on mahdollista että olenkin toisen (vaikkakin äitini on melko varma että olen isäni)

Miten ko asiaa voi selvittää rikkomatta kenenkään (mahd.biologisen isäni) perhettä tai avioliittoa.

Jos olisin tämän mahdollisen isän lapsi, tietäisin jopa tätini entuudestaan (parturi samalla paikkakunnalla) ja minulla olisi 2 biologista veljeä. Vaikka isäni on joka tapauksessa ollut isäni, haluaisin tietää geneettiset juureni varmasti. Mitä tehdä, missä, ja mitä maksaa?

5

3192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isyystestiin

      sen miehen kanssa joka on kasvattunut sinut. Sen tuloksen perusteella ota sitten yhtettä siihen toiseen mieheen tai sitten et.

    • tilata testin

      netistä ja kun toimit ohjeiden mukaan saat vastauksen, joka antaa aika todennäköisen tiedon. Eli näytteet sinusta ja isästäsi, jota olet pitänyt isänäsi lapsesta saakka ( ei isäksi epäilemästä)Kotitesti ei ole oikeudessa pätevä.
      Ymmärrän, että mielesi ei saa rauhaa ennen kuin saat varmistusta suuntaan tai toiseen.

      http://www.verkkoapteekki.fi/product_info.php/cPath/27/products_id/351

    • isäsi

      siis tämä äitisi aviomies, tietääkö hän että ei olekkaan ehkä oikea isäsi? Minulla on myös lähipiirissä tapaus jossa perheen vanhin tytär saattaa olla toisen miehen kun aviomiehen aikaansaannos, nuorempi tyttö on tod.näk. aviomiehen.
      Tietenkään tätä asiaa ei aviomies tiedä, mutta äiti kyllä tiesi sen heti kun huomasi olevansa raskaana. Tuollainen asia jos tulee ilmi syystä tai toisesta myöhemmin , sillä voi olla ikävä seuraukset sekä lapselle, äidille että etenkin tälle huijatulle aviomiehelle. Minä tiedän totuuden mutta enhän voi sitä mennä kertomaan kai?

      • lapsella

        on oikeus tietää juurensa ja ensisijassa on äidin tehtävä kertoa. Kun menet itseesi ja kysyt itseltäsi haluaisitko itse tietää totuuden omasta taustastasi, niin sen tiedon varassa voit toimia hyvällä omalla tunnolla. Tai kerrot ensin äidille että jos hän ei kerro niin sinä kerrot.

        Yleensä salat tulevat joskus ilmi ja seuraukset voivat olla ikäviä - minäkin tiedän niistä.
        Parempi toimia ajoissa. Sillä on väliä minkä ikäinen lapsi on. On oltava ymmärrysikäinen ennen kertomista.


      • lasten
        lapsella kirjoitti:

        on oikeus tietää juurensa ja ensisijassa on äidin tehtävä kertoa. Kun menet itseesi ja kysyt itseltäsi haluaisitko itse tietää totuuden omasta taustastasi, niin sen tiedon varassa voit toimia hyvällä omalla tunnolla. Tai kerrot ensin äidille että jos hän ei kerro niin sinä kerrot.

        Yleensä salat tulevat joskus ilmi ja seuraukset voivat olla ikäviä - minäkin tiedän niistä.
        Parempi toimia ajoissa. Sillä on väliä minkä ikäinen lapsi on. On oltava ymmärrysikäinen ennen kertomista.

        iät ovat 5 v ja 8 kk..eli tämä 5.vuotias ei ole ehkä saman isän aikaansaannos kun tämä nuorempi.Äiti on sitäpaitsi muuttanut elämäntyyliään, on tullut uskoon eikä käy enää baareissa vaikka on suht nuori ihminen vielä , vähän alle 40.v.Ilmeisesti omatunto kolkuttaa kumminkin..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4809
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4383
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2851
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1921
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1665
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe