hänen piti muuttaa pois tänä viikonloppuna ja meidän piti tehdä ero sovussa. torstaina me vietiin osa tavaroista pois mutta ei kaikkia.mä kysyin silloin milloin lakataan olemasta kiltisti.se lähti juomaan sinä iltana ja suutuin sille.kuulin seuraavan kerran kun soitin sille eilen.sanoi että nuoleskeli jonkun akan kanssa perjantaina.sanoi että se ajateli tekevänsä lopun sillä meidän suhteelle.avaimen palautti vasta lauantaina.syyttää vielä mua siitä eikä ole pyytänyt anteeksi eikä sano että katuu.sattu kun se ei ymmärrä miksi mua sattuu..mä olisin halunnut puhua velä ennenkuin palauttaa avaimen mutta se teki sen mahdottomaksi.sitä ei yksinkertaisesti kiinnosta miltä musta tuntuu. onko oikein loukkaantua tästä?
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3466387Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483806- 83974
- 52880
- 56836
- 41820
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137813Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813- 68810
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14731