Huomasin eilen kitalaessa etuhampaiden takana aristavan kyhmyn. Tänään sitten imaisin jotenkin sitä kyhmyö ja sieltä alkoi valumaan märkä!
Puristin vielä sormillani kyhmyn vierestä ja märkää tuli koko ajan, lopuksi verta. Nyt kyhmy on hävinnyt, mutta edelleen suuhun tulee märkäistä nestettä vähän väliä. Se reikä mistä märkää tulee on myös arka.
Onko kenelläkään ollut vastaavaa? Mitähän tämä voisi olla?
Mulla on aikaisemminkin ollut kitalaessa vastaavanlainen paise, mutta pienempi ja se parani heti kun märkä valui ulos. Tää on edelleen kipeä...
Märkäpaise kitalaessa!?!?!?
4
1408
Vastaukset
- mutta tosissani
Jos sieltä tuli märkä pois niin säästit sillä sairaala maksun koska ne olisivat tehneet saman ja passittaneet kotia, sekä että käskeneet purskutteleen suola vettä kunnes haavauma paranee (päivässä yleensä)
- lisään...
Lisäänpä, että sinun hampaasi juuri märkii...
- alkup.
Ei kai hampaan juuri ole noin pinnassa? Eikös hampaan juuren märkimiseen anneta juurihoitoa?
Hampaat eivät ole kipeät. Päivittäin myös hampaani harjaan.
- pään alueelta pois
Kyllä minä sinuna hakeutuisin arkena hammasläääriin tai tavalliseen lääkäriin ja selvittelisin, että mikä siellä on. Tulehdusta joka tapauksessa, kun märkääkin on kertynyt.
Kaikki tulehdukset pään alueella pitää hoitaa erittäin huolellisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760