Millä aineella auton tekstiilit puhtaaksi?

Hinkkaaja

Löytyykö ainetta, millä saisi auton verhoiluista ja penkeistä pahat rasva- ym. tahrat pois?

9

5539

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Korrek:illa

Ei ainakaan Korekin textiili pesuvaahdolla, se on vika-investointi, tänään juuri kokeilin.
      Sillä ei lähde edes normaali lika:
      ns.(haistapaska-tuote)

• olen kokeillut

Olen kokeillut monenmerkkisiä vaahtopesuaineita. Ainoastaan Carat valmiste tuntui puhdistavan tehokkaasti liat öljytahroja myöten. Muita en suosittele, märkä rättikin tehoaa paremmin...

• olen kokeillut

Nämä paremmat tekstiilipesuaineet kuten Carat, niissä pesutekniikka on seuraava: Vaahdotus, hankaus ja imurointi.

Onnettomat vaahtopesuaineet perustuvat kankaan kastelemiseen sillä aineella ja märällä rätillä pyyhintään. Sellaisia ei kannata ostaa.

• Korrek:illa
        olen kokeillut kirjoitti:

Nämä paremmat tekstiilipesuaineet kuten Carat, niissä pesutekniikka on seuraava: Vaahdotus, hankaus ja imurointi.

Onnettomat vaahtopesuaineet perustuvat kankaan kastelemiseen sillä aineella ja märällä rätillä pyyhintään. Sellaisia ei kannata ostaa.

Ihan sama tekniikka se on Korrek:illa, ei lähde niin ei lähde, sillä sipuli.

• olen kokeillut
        Korrek:illa kirjoitti:

Ihan sama tekniikka se on Korrek:illa, ei lähde niin ei lähde, sillä sipuli.

Korrekilla ei tosiaan lähdä kummemmin, vaikka tekniikka oli tuo.

Mutta Caratilla pesin auton sisustaa ja puhdasta tuli! Neljä pulloa riittäisi koko autoon, ikävä paikallisessa liikkeessä ei ollut noin monta ja lopun jouduin suhaamaan onnettomilla aineilla, eikä oikein tullut valmista, penkki vaan kastui... Varmaan märkä rätti ja vaikka astianpesuaine toimisi paremmin kuin nuo onnettomat...

• niin ei lähre

Kokeilin kolmea eri vaahtopesuainetta,mitä nyt tarvikeliikkeet myyvät ja petyin..EI LÄHRE.
      Sitten pesin kärsseerin verhoilunpesukoneella ja koitin kärsserin pesuainetta,ja jumatsuikka,kahdesti pesin ja tummanpuhuva musta vesi tuli säiliöön.
      Kyllä on nyt valea verhoilu vaalea.
      Toimi ainakin mulla sellanen ratkasu.

• corolla vvti

SoftCare nimistä puhdistusainetta, saa ainakin huonekaluliikkeistä, kotimainen tuote ja ainakin minulla toimi. Valmistajalla myös verhoilun suojaaine jolla voit puhdistuksen jälkeen suojata istuimet.

• Hinkkaaja

Kiitokset vinkeistä! Kokeillaan noilla.

• dddee

Würthin verhoilun puhditus aineella lähtee.. musta sininen purkki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5096
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3626
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      33
      3006
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2985
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2906
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2353
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1669
    Aihe