Nyt olen siinä pisteessä, että olen saanu tarpeekseni. Olen yrittänyt laihduttaa jo vuoden (!!) Ja saanut ehkä nipin napin pari kiloa pudotettua.
Haluan todellakin taas olla timmissä ja hyvässä kunnossa. Eli tavoitteeni on -17kg, 48 kiloon olisi siis tarkoitus päästä. Aloitan treenaamisen ja kilpa-urheilun harrastemielessä. Aloitan kasvisdietillä muutaman viikon, että saan painoa tippumaan ja tulee tuloksia. Sitten kevennän diettiä, otan lihaa, perunaa mukaan. Leivän jätän aluksi kokonaan pois. Kasvisten kanssa syön joskus rahkaa, että saa proteiinia ja kalsiumia.
Mikähän olisi sopiva aika tavoitteelleni...Ajattelin Vuoden 2007 loppuun mennessä. Tässä on siis 5kk aikaa. Kuukaudessa pitäis lähteä n.3,5kg. Viikkoa kohden se tekee vajaa 1kg.
Löytyisikö muita suunnilleen samoissa lukemissa olevaa laihduttaja-kaveria?
158/65 TAVOITE:-17kg!
2
330
Vastaukset
- butter
heimoi!
ihan sama tilanne mulla. mitat 165/60 ja haluisin -7kg!!! eli tähtään 53 kiloon. myös laihduttanu jo pitkään, kerran olin jo 54,5 kilossa, mutta sitten kaikki tuli takaisin JA tuplana :/ ei kiva. oon jo saanut tarpeekseni. keinot taisivat silloin olla väärät, mutta nyt meinaan koittaa niin, että syön ihan terveellisen paljon kaloreita että saan kaikkia tarvittavia ravintoaineita. jätän herkut pois ja nopeat hiilarit myös. sokeria tulee ihan liikaa välillä syöppöiltyä ja jätski on mun heikko kohta.
liikuntaa meinaan lisätä, koska se on jäänyt tässä elämän varrella pois, vaikka ennen harrastin sitä tosi aktiivisesti. nyt meinaan seurata kunto-ohjelmaa: 3-5 kertaa viikossa noin 1-2h kuntoilua vaihtelevasti (lenkkeilyä, jumppaa)- ihmettelijä....
Mä oon tällä hetkellä 165 cm ja painan n. 75 kiloa ja mun tavoite olisi 60 kilossa... Se ois aika terve paino tälle pituudelle. 53- kiloinen on jo ihan liian laiha. Mut jos kerta tunnet olevasi liian lihava niin laihduta vaan, mutta varo anoreksiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3085544- 745109
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484176- 513850
- 433514
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo893143Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv743027- 422207
- 492148
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272098