Kuka on tilannut tuolta? Miten onnistui, toimitus jne? Kuinka nopeesti tavara tuli? Mitä maksu tapaa käytitte? Onko luotettava paikka? Entä tavaroiden laatu?
Tilaus https://www.naildesigneurodiscount.de
11
1001
Vastaukset
- tuunari
monta kertaa ja toimitukset ovat olleet ok, tulleet n. 2-3 viikossa. Maksun olen suorittanut nettipankissa omalta tililtäni euromääräisenä ulkomaanmaksuna, mitään ylimääräisiä kuluja ei ainakaan Aktiassa ole tuosta mennyt. Aion tilata jatkossakin, tuotteet ok ja tykkään niiden geeleistä, pysyy mulla hyvin. Ainoa miinus tähän mennessä: tilasin ranskalaisia valkoisia tippejä, mutta tuli tavallisia. S-postiini asiaan liittyen ei koskaan vastattu kun asiaa ihmettelin. No, se ei ollut kovin vaarallinen moka joten annoin asian olla.
- ainakaan minulla
Tilasin kokeeksi. Minulta puuttui tuotteita, eikä sähköposteihini vastattu myöskään. Tuotteita odotin yli 4vkoa.
- tilaukset
ainakaan minulla kirjoitti:
Tilasin kokeeksi. Minulta puuttui tuotteita, eikä sähköposteihini vastattu myöskään. Tuotteita odotin yli 4vkoa.
tilasin itse kaikkea mahdollista, paketti kesti 4 viikkoa, mutta kun ottaa puhelimen käteen ja soittaa paikan päälle niin saa vastauksia. Oman paketin viivästys johtui omien tilattujen tuotteiden puuttumisesta juuri uusiin tiloihin muuttaneelta varastolta. Asia selvisi puhelimessa ja sain viestiä saksasta heti kun pakettini lähti sieltä. Tilaus oli kesä-heinäkuun aikaan.
- Nimetön
tilaukset kirjoitti:
tilasin itse kaikkea mahdollista, paketti kesti 4 viikkoa, mutta kun ottaa puhelimen käteen ja soittaa paikan päälle niin saa vastauksia. Oman paketin viivästys johtui omien tilattujen tuotteiden puuttumisesta juuri uusiin tiloihin muuttaneelta varastolta. Asia selvisi puhelimessa ja sain viestiä saksasta heti kun pakettini lähti sieltä. Tilaus oli kesä-heinäkuun aikaan.
Mä olin tilanut viikon sitten sielt ..haluaisin kysyä jos tule joku ongelma ja soitta niille osavaks he suomea vai pelkkä englantia??
- huonoa
Tilasin kesäkuun lopulla aloituspakkauksen ym.tuolta ja lähetys kesti n.4vkoa. paketista puuttui mm.geelit, tipit, leikkurit,ym, sekä lampusta 2 lamppua oli rikki. vaikka tilaukseni viivästyi kuulema juuri uv-lampun takia...
Lähetin englanniksi sähköpostia puuttuvista tavaroista ja lupasivat lähettää ne minulle. Sähköpostiviestin mukaan tavarat ovat tulossa. Olen jo tehnyt uuden tilauksen ja sekin on kohta kuulema tulossa.
Nyt vaan odotellaan...että semmosta..maltti on valttia! - EK-K
Sain postista tänään kummallisen paketin ko. firmasta. Alunperin kieltäydyin vastaanottamasta pakettia, joka oli pyydetty ovelta-ovelle kuljetuksella, koska paketissa oli väärä nimi, enkä ollut kyseisestä firmasta tilannut mitään.
Postista kuitenkin soittivat minulle perään ja sanoivat että paketti on minulle, koska minun puhelinnumeronikin oli ilmoitettu osoitteen mukana ja toivat paketin uudelleen.
Otin paketin vastaan, tutkin sisällön ja sisällä oli lähetyslistan mukaan 186,71€ edestä tavaraa.
Sisällä oli mm. 5ml pieniä geelipurkkeja. Viiloja, manikyyritikkuja ja sivellin joita ei ollut pakattu mitenkään. Kynsilakkapullo josta puuttui kokonaan kaikki ainesosatiedot sekä muutamia purkkeja kamalan hajuisia aineita joissa tarra mm trocken-spray, clean off solution, nailcleaner, nailcleaner special. Paketissa oli myös stamping setti ja tippejä. Lisäksi siellä oli avattu vanulappu pussi, josta sisältä puuttui toinen rulla. Liekö myyvät avattuja paketteja? Sisällä oli myös UV-laite sekä kaksi DVD:tä.
Sisällysluettelon mukaan siinä pitäisi olla Gel-set Profi economic, mutta jos näin on, puuttuu sisällöstä aika paljon tavaraa, tietysti sen lisäksi etten ollut tilannut edes mitään:):)
Jos siis joku odottelee pakettiaan, joudun sen lähettämään takaisin ko firmaan, joten ahkerasti vaan kyselemään jos pakettejanne ei kuulu. Lähetteleävt niitä näköjään aivan minnesattuu osoitteisiin.
Kummallista että olivat juuri minun osoitteeni ja puhelinnumeroni keksineet pakettiin.
Jään siis pähkäilemään kuinka saan paketin yksinkertaisimmin heille siten etten itse joutuisi paketin postikuluja kustantamaan, jolleivat he sähköposteihinsa vastaa.- itse soittanut
Niin, KP ota puhelin käteen ja soita. sivulla on numero ja siellä ystävällistä porukkaa, saksa ja englanti sujuu ja asiasta saa selvyyden.
- EK-K
itse soittanut kirjoitti:
Niin, KP ota puhelin käteen ja soita. sivulla on numero ja siellä ystävällistä porukkaa, saksa ja englanti sujuu ja asiasta saa selvyyden.
Ihan periaatteesta en viitsisi maksaa edes ulkomaanpuhelun hintaa siitä hyvästä että minulle lähetetään roinaa, jota en ole tilannut. Heillä on myös sähköpostiosoite sivuillaan, joten kai siihenkin sopii ottaa yhteyttä? Vielä ei ole tullut sähköpostiini minkäänlaista vastausta, mutta odotellaan...Esittelen auliisti paketin sisältöä asiakkailleni ja oppilailleni sen aikaa:):)
- vastaa
EK-K kirjoitti:
Ihan periaatteesta en viitsisi maksaa edes ulkomaanpuhelun hintaa siitä hyvästä että minulle lähetetään roinaa, jota en ole tilannut. Heillä on myös sähköpostiosoite sivuillaan, joten kai siihenkin sopii ottaa yhteyttä? Vielä ei ole tullut sähköpostiini minkäänlaista vastausta, mutta odotellaan...Esittelen auliisti paketin sisältöä asiakkailleni ja oppilailleni sen aikaa:):)
sähköposteihin siellä. Kokemusta on. :-(
- aava--
vastaa kirjoitti:
sähköposteihin siellä. Kokemusta on. :-(
No pistin itsekkin tilauksen sinne viikko takaperin, kyllä ne mulle on vastaillut sähköposteihin. Englanniksi heille kirjoittelin ja saksaksi vastasivat...Paketti lähti suomeen päin alkuviikosta :)
- aava--
aava-- kirjoitti:
No pistin itsekkin tilauksen sinne viikko takaperin, kyllä ne mulle on vastaillut sähköposteihin. Englanniksi heille kirjoittelin ja saksaksi vastasivat...Paketti lähti suomeen päin alkuviikosta :)
Tänään tuli paketti. Kaikki oli mitä olin tilannutkin ja lahjaksi olivat laittaneet vielä kynsikoristeita :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264657
- 282661
- 342314
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241360- 151306