Suomileijona tatuointina on täysin perseestä.
Suomileijona
16
1635
Vastaukset
- niinpä niin..
- Danzasi
tekee sen, että se on "aivan perseestä". Sekö, että se olisi rasistinen (niinkun nämä jotkut hölmöt ihmiset väittävät).
- naurettavaa
Miksi Suomileijona tatuoidaan siten että se katsoo taakseppäin. Tarkoittaako se että se on kääntänyt hyökkääjälle pelkurimaisesti selkänsä ja pakenee.
Jos minä laittaisin tuollaisen niin pitäisin ainakin huolta että se katsoisi uhmakkaana eteenpäin. Vai onko tatskojen tekijät/hankkijat niin tyhmiä etteivät tuommoista älyä.- Seppänen (kok)
Eihän tatskoja kukaan täysälyinen ota. Nehän ovat vähä-älyisten pullistelijoiden ja hutsujen merkkikuvioita.
Yleensäkin rikollisuuteen taipuvaisen alemman yhteiskuntaluokan merkkejä. - Danzasi
Seppänen (kok) kirjoitti:
Eihän tatskoja kukaan täysälyinen ota. Nehän ovat vähä-älyisten pullistelijoiden ja hutsujen merkkikuvioita.
Yleensäkin rikollisuuteen taipuvaisen alemman yhteiskuntaluokan merkkejä.Mutta hajosin viestillesi. Tekeekö tatuointi ihmisestä pullistelijan tai hutsun? Siinä tapauksessa musta paitakin tekee ihmisestä gootin? :DD relaa.
- työhönottovirkailija
Seppänen (kok) kirjoitti:
Eihän tatskoja kukaan täysälyinen ota. Nehän ovat vähä-älyisten pullistelijoiden ja hutsujen merkkikuvioita.
Yleensäkin rikollisuuteen taipuvaisen alemman yhteiskuntaluokan merkkejä.Kyllä töihin otettaessa meillä niihin kiinnitetään huomiota. Käsky on tullut ylemmältä taholta.
Sopivat varastomiehille jos niillekkään. - Danzasi
työhönottovirkailija kirjoitti:
Kyllä töihin otettaessa meillä niihin kiinnitetään huomiota. Käsky on tullut ylemmältä taholta.
Sopivat varastomiehille jos niillekkään.ei ole näkyvällä paikalla, niin siintä ei ole mitään haittaa työpaikoissa. Ja enemmän haittaa lävistyksistä on kun tatuoinneista työpaikan haussa. Eli siis jos sulla on korvikset, olet ilmeisesti horo? Kun eikö tuo tauointikin ollu huoramaisuutta viittavaa?
- haluais tatuoinnin muttei...
Seppänen (kok) kirjoitti:
Eihän tatskoja kukaan täysälyinen ota. Nehän ovat vähä-älyisten pullistelijoiden ja hutsujen merkkikuvioita.
Yleensäkin rikollisuuteen taipuvaisen alemman yhteiskuntaluokan merkkejä.uskalla ottaa!!!!!
- ,.-.,
Leijona on monella sen takia "Takaperin" koska se kuuluu olla niin päin.Esim. passit, kolikot ym. eli leijona on aina samaan suuntaan.
Ja ei se ole rasistinen kuva.Täälläkin vain moni tekee siitä rasistisen.
Käyttäähän Irkut apilaa, Ruotsalaiset kruunuja jne.
Ja eikös rasismia ole olla ennakoluuloinen ja kärjistävä jotakuta toista kohtaan? - on totta tosiaan
Seppänen (kok) kirjoitti:
Eihän tatskoja kukaan täysälyinen ota. Nehän ovat vähä-älyisten pullistelijoiden ja hutsujen merkkikuvioita.
Yleensäkin rikollisuuteen taipuvaisen alemman yhteiskuntaluokan merkkejä.järjen valo kadonnut todella kauas! Miksi ihminen pilaa kauniin ihon tatuoinnilla?
- sillä ihoani, ja näin
on totta tosiaan kirjoitti:
järjen valo kadonnut todella kauas! Miksi ihminen pilaa kauniin ihon tatuoinnilla?
ihostani tulee kauniimpi =)
nim. Maria - Mimmu
sillä ihoani, ja näin kirjoitti:
ihostani tulee kauniimpi =)
nim. MariaErikoisuuden tavoittelua koko tatuointitouhu. Kaunis iho on kauniimpi ilman musteläikkiä.
- itsekään tuohon!
sillä ihoani, ja näin kirjoitti:
ihostani tulee kauniimpi =)
nim. MariaEt voi olla tosissasi! Vaikuttimien täytyy olla jotain muita.
- ole mitään
,.-., kirjoitti:
Leijona on monella sen takia "Takaperin" koska se kuuluu olla niin päin.Esim. passit, kolikot ym. eli leijona on aina samaan suuntaan.
Ja ei se ole rasistinen kuva.Täälläkin vain moni tekee siitä rasistisen.
Käyttäähän Irkut apilaa, Ruotsalaiset kruunuja jne.
Ja eikös rasismia ole olla ennakoluuloinen ja kärjistävä jotakuta toista kohtaan?rasismia olla ennakkoluuloinen ja kärjistävä.sitä kutsutaan mielipideroavaisuudeksi.
- -.-.
ole mitään kirjoitti:
rasismia olla ennakkoluuloinen ja kärjistävä.sitä kutsutaan mielipideroavaisuudeksi.
Kaikki riippuu vain siitä, että minkänäköisen ihmisen suusta mielipide ilmaistaan.
- ...
Mimmu kirjoitti:
Erikoisuuden tavoittelua koko tatuointitouhu. Kaunis iho on kauniimpi ilman musteläikkiä.
eikös meikkaaminen ole melkein sama juttu? miksi pilata kaunis luonnollinen naama meikeillä? O.o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368