Parinvaihdosta, naisille!

Ripa

Moi! 37v avovaimoni tässä yksi kerta rakastellessamme kertoi, että hän on miettinyt miltä tuntuisi jos minä naisin toisen naisen kanssa tai jos hän naisi toisen miehen kanssa siten, että toinen katselee vieressä. Miten tähän pitäisi suhtautua, naiset? Minua ajatus kiihottaa riivatusti, mutta mitä te arvoisat naiset ajattelette? Puhutteko te näistä asioista muuten vaan, vai voisinko ehdottaa avovaimolleni hänen ajatustensa toteuttamista? Help!

8

2126

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fantasia

sanoisin, että fantasioista tekoihin on vielä pitkä matka. Minä myös fantasioin joskus vastaavasta: että mieheni nai toista naista tai katselee kun itse olen jonkun toisen kanssa puuhissa...Kiihottava ajatus ehkä masturboidessa tai rakastellessa, silti en halua toteuttaa asiaa käytännössä. Minua loukkaisi, jos mieheni innostuisi asiasta ja ehdottaisi minulle tosissaan parinvaihtoa. Mutta toki naisia on erilaisia... Vaimostasi en tietenkään tiedä. Ehkä kyse oli vaan fantasiasta, jonka hän hetken huumassa halusi jakaa kanssasi, kiihottaakseen teitä kumpaakin ajatuksella. Saattaa olla, että hän halusi kuulla sinun jopa kiistävän asian, ja sanovan, ettet halua ketään toista; vakuuttavan, että hän riittää...
      Tai sitten kyse oli oikeasti vihjeestä, jonka hän sopivalla hetkellä pudotti...? Kehottaisin ainakin olemaan varovainen, jos alat puhumaan asiasta. Voisit ehkä varovaisesti kysyä, kuinka tosissaan hän oli, mutta ehkei kannattaisi suoraan mennä ehdottomaan parinvaihtoa...

• meri05

minusta idea on aika sairasta...

• ...

vaimosi on itse ottanut asian esille, niin minusta se on selvä vihje siihen suuntaan, että hän saattaisi vaikka uskaltautua toteuttamaankin fantasian.

Mikset nostaisi aihetta varovasti uudelleen keskusteluun?

• ajatuksia vainen

tuo on FANTASIANA molemmille mieleinen ja kiihottava, mutta siitä on myös puhuttu että ei todennäköisesti toteuteta koskaan, koska siinä on aina riski, että suhde ei ole enää samanlainen sellaisen kokemuksen jälkeen, joten ei haluta koko suhdettamme riskeerata seksin takia.

Mutta ainahan sitä voi haaveilla ja "leikkiä" kahdestaankin...;)

• myös...

meillä :-D

• Fantastinen

Monilapsisen perheen isänä olen pakotettu toisinaan hoitamaan seksihommat ihan itsenäisesti ja runkatessa tulee aina fantasioitua yhtä sun toista.
      Ehdoton ykkösfantasiani on vaimoni rakastelemassa toisen naisen kanssa.

• sille..

sun naiselle aikaa "hoidella seksihommia itsenäisesti"? Teillä ei nähtävästi ole aikaa kahdenkeskisiin sessioihin (ihan ymmärrettävää jos lapsia on paljon), mutta meneekö se sitten aina niin päin, että vaimo hoitaa lapsia ja sinä runkkaat.. vai annatko vaimollesikin välillä tilaisuuden hoidella itse itseään?

Katsos kun naiset kaipaavaat seksiä myös..

• Fantastinen
        sille.. kirjoitti:

sun naiselle aikaa "hoidella seksihommia itsenäisesti"? Teillä ei nähtävästi ole aikaa kahdenkeskisiin sessioihin (ihan ymmärrettävää jos lapsia on paljon), mutta meneekö se sitten aina niin päin, että vaimo hoitaa lapsia ja sinä runkkaat.. vai annatko vaimollesikin välillä tilaisuuden hoidella itse itseään?

Katsos kun naiset kaipaavaat seksiä myös..

Toki harrastamme seksiä myös tiimityönä aina kun siihen vain avautuu mahdollisuus (1-3 kertaa viikossa).

Ei se nyt ihan noin mene että äiti jää hoitamaan lapsia kun isi menee runkulle.
        Lähinnä kyseessä on pikainen toimitus aamusuihkun yhteydessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      30
      11160
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      49
      8707
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5415
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3714
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3608
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3574
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3298
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      57
      2618
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      57
      2235
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      30
      1847
    Aihe