Olen pari vuotta katsellut neloskanavan pitkillä mainostauoilla tekstitelevisiota ja joskus pääkaupunkiseudun miestarjontaa (onpa muuten kovasti noita luotettavia, seksiseuraa hakevia ukkomiehiä...). Jokaisella katsomiskerralla silmiin osuu noin viisikymppinen, pitkä, tyylikäs, varakas helsinkiläinen lennonvalvojaksi tai lentokapteeniksi itseään kutsuva tyyppi, joka etsii parilla, kolmella ilmoituksella syvää rakkautta ja muuta kivaa. Onko joku joskus tavannut tämän kaverin? Ihan uteliaisuuttani vain haluaisin tietää, miksi noin hienoilla ominaisuuksilla varustettu mies ei sitä oikeaansa löydä, vaikka vuosia yrittää. Kai hän Suomi24:ssäkin mainostaa.
"Hesalainen lennonvalvoja /
4
736
Vastaukset
- taas!
Jos joku esittäytyy lennonvalvojaksi niin taitaa kyllä olla parasta jättää kyseinen tyyppi väliin. Sellaista ammattia ei ole olemassakaan! Lentokapteeniksi itseään kutsuvia riittää myös, koska tietävät että vetoaa naisiin. Yleensä kun heiltä kysyy pari tarkentavaa kysymystä niin paljastuu valheeksi tuokin.
- udellaan
Tuotahan minä juuri yritin udella: onko joku tutustunut lähemmin tähän veikkoon, ja mitä onkaan paljastunut miehen jatkuvan mainostuksen syyksi?
- onko se vaikeaa
Onko vaikeaa päätellä?
Vaihtoehdot: 1) huijari, 2) mainosteksti ei vastaa todellisuutta ollenkaan, 3) ruma kuin petolinnun perse, 4) häiriintynyt, 5) Nelosen teksti-tv:n kautta löytää naisista vain ne kaikkein kauheimmat.
Laittaisin rahat ykköselle tai kakkoselle. - tekis vai?
Tyydy vain raksamieheen äläkä moisella päätä vaivaa. Vai kutittaisiko kuitenkin sieltä...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872