lääkäri joka sanoi , liikalihavuuden olevan yhtä vakava sairaus , kuin syöpä.!!!!
Haluaisinpa löytää Suomesta lääkärin joka alkaisi hoitamaan tätä sairauttani , siis liikalihavuutta, oikeana sairautena. Tarjoamalla kunnon hoidon, siis muutakin kuin ylihintaisia pillereitä jotka ei edes auta. Tai paria käyntiä ravitsemusterapeutilla, joka antaa nipun monisteita ja sanoo kaikki on sinusta itsestä kiinni.
On tietysti itsestä kiinni, mutta eikö niillä ole silmiä päässä, enhän olisi tämän näköinen jos asia olisi hallinnassani, miksi ei ymmärretä , että ylipaino on tosi vaikeasti hoidettava sairaus.
Olisin tosi iloinen sairaalajaksoista, mahdollisesta lääkehoidosta sairaalaoloissa ja muusta hoitamisesta ja jälkitarkastuksista joihin muilla sairailla on mahdollisuus.
Oprahissa
7
706
Vastaukset
- vara hoitaa
liikalihavuutta sairaalassa. Siinä ei parin viikonkaan sairaalassaolo riitä. Sitten kun pääsisit sairaalasta, sama peli jatkuu ja kohta olet yhtä tuhdissa kunnossa kuin ennen sairaalaan menoa. Kyllä se itsestä on kiinni se laihduttaminen tai yleensäkin terveet elämäntavat ja oikeaoppinen terveellinen ruokavalio. Toki alkuopastuksen voi antaa ravitsemusterapeutti ja lääkkeestä reseptin lääkäri. Itsekurista se lähinnä on kiinni. Ja ulkomaillahan on näitä laihdutusklinikoita, voihan mennä sinne :-)
- hmg
Kyllä se liikalihavuus melkein poikkeuksetta johtuu siitä että yksilö itse tietoisilla mutta typerillä ruoka ja juoma valinnoillaan saattaa sisäisen biokemian sellaiseen epätasapainoon ettei muu voi seurata kuin lihominen. Samaten se laihtuminen täytyy lähteä itsestä. Hyvä sitten jos saa apua ja vinkkejä muilta. Muttei laihtumiseen vaadita mitään lääkäreitä eikä sairaalassaoloa. Oikeanlainen syöminen ja oikeat ruoat, tarpeeksi unta ja lepoa, eikä joku liikunnan harrastus ole pahitteeksi jos kykenee harrastaa.
- ..........
ite olen myös läskini hankkinu viinan juonnilla,rasvasella ruualla ja sun muulla mässyllä,joten kyllä niistä läskeistä eroonkin pääsee,jos todella,niin haluaa.meikäläinen lopetti kertakaikkiaan ton kaiken yllä mainitseman touhun ja olen ollut kolmatta viikkoo laihiksella ja kolme kiloo lähteny.olo on tosi hyvä eikä turvota,kun ei syö rasvaa eikä imelää...
- ?????
Alkoholisteja, narkkareita, tupakoijia ja esim. rattijuoppoja, jotka ovat aiheuttaneet omat vammansa, heitä kaikkia on varaa hoitaa yhteiskunnan varoilla, mutta ei esim liikalihavuutta, jonka tiedetään olevan edesauttamassa esim. erilaisia syöpäsairauksia ja laajaa kirjoa sydän ja verisuonitauteja.
Eikö olisi halvempaa hoitaa vaikka kymmentä liikalihavaa, ja estää esim syöpä, jonka hoito vasta kallista ja kivuliasta onkin.
Kertoohan se , että esim. minä olen elämäni aikana pudottanut painoa yli sata kiloa, ja aina se ongelma tulee takaisin , yksin en siis pärjää ongelmani kanssa, mutta oikean avun saaminen on tosi vaikeaa. Mahdotonta!!
Toisinsanoen en hallitse ongelmaa, mutta mahdollisella lääkehoidolla, ja tutkimalla onko elimistössäni kaikki tasapainossa, voitaisiin asia korjata.
Esim. minulle tulee ihan kamalat vieroitusoireet, jos jätän rasvan sille vuorokausi suositukselle, mikä painonvartijoilla on käytössä.
Tiedän itse, että rasva-aineenvaihdunnassani on jotain pielessä , mutta lääkärit eivät osaa/halua sitä tutkia.
Ongelmaa tuntemattomien on helppo sanoa, "itsestä kiinni", eipä tuo näytä kovin helppoa olevan muillekkaan riippuvuuksista kärsiville, ja heitä hoidetaan ja autetaan, miksi siis ei lihavia???? - tasan ei käy onnen lahjat
????? kirjoitti:
Alkoholisteja, narkkareita, tupakoijia ja esim. rattijuoppoja, jotka ovat aiheuttaneet omat vammansa, heitä kaikkia on varaa hoitaa yhteiskunnan varoilla, mutta ei esim liikalihavuutta, jonka tiedetään olevan edesauttamassa esim. erilaisia syöpäsairauksia ja laajaa kirjoa sydän ja verisuonitauteja.
Eikö olisi halvempaa hoitaa vaikka kymmentä liikalihavaa, ja estää esim syöpä, jonka hoito vasta kallista ja kivuliasta onkin.
Kertoohan se , että esim. minä olen elämäni aikana pudottanut painoa yli sata kiloa, ja aina se ongelma tulee takaisin , yksin en siis pärjää ongelmani kanssa, mutta oikean avun saaminen on tosi vaikeaa. Mahdotonta!!
Toisinsanoen en hallitse ongelmaa, mutta mahdollisella lääkehoidolla, ja tutkimalla onko elimistössäni kaikki tasapainossa, voitaisiin asia korjata.
Esim. minulle tulee ihan kamalat vieroitusoireet, jos jätän rasvan sille vuorokausi suositukselle, mikä painonvartijoilla on käytössä.
Tiedän itse, että rasva-aineenvaihdunnassani on jotain pielessä , mutta lääkärit eivät osaa/halua sitä tutkia.
Ongelmaa tuntemattomien on helppo sanoa, "itsestä kiinni", eipä tuo näytä kovin helppoa olevan muillekkaan riippuvuuksista kärsiville, ja heitä hoidetaan ja autetaan, miksi siis ei lihavia????Luonto on sen niin tarkoittanut että ihmisellä on luontainen vaisto vetää itsensä täyteen ruokaa silloin kun sitä on tarjolla, jotta pärjää ne kaudet jolloin saalista ei saa ja nälättää. Samasta johtuu se hullu veto rasvaisiin ja muihin energiarikkaisiin ruokiin. Vaisto vetää säilömään rasvakudoksia pahan päivän varalle. Nyt vain on niin, että hyvinvointiyhteiskunnassamme sitä energiapitoista ruokaa on niin paljon tarjolla, ettei enää voi kuunnella kehoaan samoissa määrin kuin aikojen alussa.
Luonnollisempaahan olisi, että jokin keinotekoisesti aiheutettu riippuvuus kuten tupakointi tai huumeet, olisi yhteiskunnan tukien ulkopuolella, ja perimästä johtuvat riippuvuudet kuten riippuvuus rasvasta, kuuluisi tuen piiriin. Näin vain ei asiaa tahdota ajatella.
Ja kyllä minua v*****aa se että jotain nistejä pitää hoitaa meidän kaikkien rahoilla. En nyt kyllä välttämättä innostu siitäkään ajatuksesta että liikalihavia tuettaisiin kalliisti, mutta ymmärtäisin sen paremmin kuin nykyiset tärkeysjärjestykset. - ----
tasan ei käy onnen lahjat kirjoitti:
Luonto on sen niin tarkoittanut että ihmisellä on luontainen vaisto vetää itsensä täyteen ruokaa silloin kun sitä on tarjolla, jotta pärjää ne kaudet jolloin saalista ei saa ja nälättää. Samasta johtuu se hullu veto rasvaisiin ja muihin energiarikkaisiin ruokiin. Vaisto vetää säilömään rasvakudoksia pahan päivän varalle. Nyt vain on niin, että hyvinvointiyhteiskunnassamme sitä energiapitoista ruokaa on niin paljon tarjolla, ettei enää voi kuunnella kehoaan samoissa määrin kuin aikojen alussa.
Luonnollisempaahan olisi, että jokin keinotekoisesti aiheutettu riippuvuus kuten tupakointi tai huumeet, olisi yhteiskunnan tukien ulkopuolella, ja perimästä johtuvat riippuvuudet kuten riippuvuus rasvasta, kuuluisi tuen piiriin. Näin vain ei asiaa tahdota ajatella.
Ja kyllä minua v*****aa se että jotain nistejä pitää hoitaa meidän kaikkien rahoilla. En nyt kyllä välttämättä innostu siitäkään ajatuksesta että liikalihavia tuettaisiin kalliisti, mutta ymmärtäisin sen paremmin kuin nykyiset tärkeysjärjestykset."Luonto on sen niin tarkoittanut"
"Luontainen vaisto vetää"
Lisääntymisviettiäkin pitää pystyä hillitsemään, niin myös ylensyöntiviettiä. Jälkimmäinen vaan ei satu olemaan IHAN niin paljon muihin ihmisiin vaikuttavaa toimintaa, että siihen ulkopuoliset jaksaisi puuttua :) - auttaisivat
tasan ei käy onnen lahjat kirjoitti:
Luonto on sen niin tarkoittanut että ihmisellä on luontainen vaisto vetää itsensä täyteen ruokaa silloin kun sitä on tarjolla, jotta pärjää ne kaudet jolloin saalista ei saa ja nälättää. Samasta johtuu se hullu veto rasvaisiin ja muihin energiarikkaisiin ruokiin. Vaisto vetää säilömään rasvakudoksia pahan päivän varalle. Nyt vain on niin, että hyvinvointiyhteiskunnassamme sitä energiapitoista ruokaa on niin paljon tarjolla, ettei enää voi kuunnella kehoaan samoissa määrin kuin aikojen alussa.
Ja kyllä minua v*****aa se että jotain nistejä pitää hoitaa meidän kaikkien rahoilla. En nyt kyllä välttämättä innostu siitäkään ajatuksesta että liikalihavia tuettaisiin kalliisti, mutta ymmärtäisin sen paremmin kuin nykyiset tärkeysjärjestykset.painon pudotuksen alkuun, muutenkin kuin kirjoittamalla mielettömän kalliita ja itsemaksettavia epävarmoja pillereitä, tai paperia jossa on lautasmalli ruokailuun.
Varmaan tulisi pidemmän päälle halvemmaksi hoitaa tätäkin asiaa ennakkoon, mutta sitä ei näköjään haluta tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h644231- 674181
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1072900Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552782Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211989Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151669- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1091343- 1801271