Vain ulkonäköä

naisille?

Luitko Suomi-24 tutkimuksen? Väitetään että teksti on täkeämpää kuin kuva. Kakkapuhetta! Miksihän kaikki valehtelvat?
Naiset katsovat 3 asiaa miehessä: Ulkonäkö, pituus ja paino, millään muulla ei ole väliä. Eli ulkonäkö on ainoa millä on merkitystä.

Tein kokeen. Tein kolme miesprofiilia:
1. Älykäs ja vitsikäs
2. Romanttinen
2. Teksitiä ei ollenkaan, vaan pelkkä komea kuva.
Ei varmasti tarvitse kertoa mikä profiileista sai eniten yhteydenottoja... Oksettavan pinallisia naisia :/

7

735

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ¨¨¨¨¨¨

tuo nyt ole selvää sekä miehistä että naisista. Keskity niihin naisiin, jotka tarttuvat "oikeisiin" syötteihin, äläkä suotta tuhlaa aikaasi pinnallisten haukkumiseen.

• onnäin se on

Puhuit asiaa. Näin se saatana on.

Hirveän moni ihminen sanoo yhtä sun toista, mutta eivät ilmeisesti tajua puhuneensa pinnallisista ihmisistä.

On olemassa aivan eri sorttisia ihmisiä. Ja juuri sellaisia kannattaa huomata.

• tämän asian??
        onnäin se on kirjoitti:

Puhuit asiaa. Näin se saatana on.

Hirveän moni ihminen sanoo yhtä sun toista, mutta eivät ilmeisesti tajua puhuneensa pinnallisista ihmisistä.

On olemassa aivan eri sorttisia ihmisiä. Ja juuri sellaisia kannattaa huomata.

jos,mies on hyvännäköinen niin se on silloin:itserakas,vittumainen mulkku!.Minulle miehen ulkonäkö ei pahemmin merkkaa mitään,vaan se miehen sisin.

• pajoo
        tämän asian?? kirjoitti:

jos,mies on hyvännäköinen niin se on silloin:itserakas,vittumainen mulkku!.Minulle miehen ulkonäkö ei pahemmin merkkaa mitään,vaan se miehen sisin.

Noin aina sanotaan pettymyksen jälkeen. Ja pian valitaan taas se pettävä komea renttu... Nainen on siitä merkillinen nisäkäs ettei se opi kokemastaan.

• Annaa

Minun mielessäni on pyörinyt jo liian kauan eräs mies: lyhyt 172cm, lähes kalju eikä mitenkään komea ulkoisesti eikä adonis tyyppinen ollenkaan, pikemmikin hoikka luikku mutta sopivan timmi kuitenkin ettei nyt pelkkää luuta ole, mutta persoona on sitäkin mahtavampi!

Hänen pelkkä katse, silmät sulattaa.
      Ei siinä tarvitse katsoa pankkitilin saldoa, hauiksen ympäryysmittaa tms pinnallista hömppää.

• Rock! :)

No johan puhut asiaa, puhut minusta! :p Harmi kun et ole todellinen. Mutta jospa joskus ja jossakin kehittyy nainen kuin sinä... Ja maailma pelastuu pinnallisista ja saalistavista naisista!

• Annaa
        Rock! :) kirjoitti:

No johan puhut asiaa, puhut minusta! :p Harmi kun et ole todellinen. Mutta jospa joskus ja jossakin kehittyy nainen kuin sinä... Ja maailma pelastuu pinnallisista ja saalistavista naisista!

Olen todellistakin todellisempi, ainoastaan varattu..

Minun ihastukseni kohdekaan ei varmaan ikinä uskoisi mitä tunnen häntä kohtaan, ajattelee varmaan ettei minunlaiseni nainen varmaan hänenlaisiaan miehiä "katsele"..
        Vaatimattomasti sanoen - olen sieltä söpöimmästä päästä ja "loukussa" ..miten sen nyt kauniisti ilmaisisi.. ei ehkä itsensä "tasoisen" miehen kanssa, jolla on toki näköä muttei..

Tässä ihastuksessani hurmaa vielä lisäksi se että hänessä on "munaa", tietää mitä haluaa ja tekee mitä haluaa. Seisoo omilla jaloillaan, omien mielipiteiden takana, ei kumartele eikä nuoleskele ketään! Ei hänen tarvitse, hän on HYVÄ juuri sellaisena kuin on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      92
      5961
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      95
      3017
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2800
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2065
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe