Miten saan tyttöystävän antakaa neuvoja tähän
neuvokaa
13
1848
Vastaukset
- DoS
En muualta, nyt taas näyttää siltä, ettei tästä ikinä enää pääse parisuhteeseen vaikka yrittää 110% lasissa kaiken aikaa.
- ja minkälainen?
tässä olis yks naikkonen. :)
vapaa ja suht normaalikin.
pia - DoS
ja minkälainen? kirjoitti:
piaHelsingistä olen ja lisätietoja tulee kun ottaa yhteyttä. Yhteystiedot tuolla mun profiilissa.
- gandalf2
ja minkälainen? kirjoitti:
piaikäsi
gandalf2 kirjoitti:
ikäsi
Kuules poikani pieni, älä hätäile sul ei ole vielä mikään kiire saada tyttöystävää...Kyllä se oikea vielä kolahtaa kohalle...Terveisin: Biologinen Äitisi
- kukaan muu
Jospa pysyttelisit siellä vitsi palstalla?
- sp 86
Koitan listata joitain asioita:
- ole komea (tai ainakin koita)
- käy bileissä, jos mahdollista
- koita bileissä ja/tai muissakin sosiaalisissa tilanteissa olla joskus keskipiste (varsinkin kun naisia on lähellä) tai hyvissä väleissä keskipisteen kansa
- koita olla sosiaalisissa tilanteissa positiivinen ja hauska *omalla tavallasi* (muuten on vaikea keksiä mitään juttua)
- naisten yleisen aloitekyvyttömyyden takia sinun TULEE AINA tehdä aloite (vaikkapa pelkästään neutraali), jos nainen vaikuttaa jollakin tavalla näyttävän huomioivan sinut toistuvasti positiivisen oloisella tavalla (tämän minä mokaan yleensä AINA, mutta minkäs sitä ujoudelle voi)
- pidä huolta kunnostasi
- koita näyttää positiiviselta
- itsevarmuus vetoaa aina naisiin, mutta renttumaisuus on helpompaa ja vaikuttaa naisiin yleensä samalla tavalla (=positiivisesti)
Helppoa se ei ole, sen voin sanoa.- muutekin auttaa
Sellaisissa pienemmän porukan bilessä on se hyvä puoli, että
siellä voi vähän kaikki puhella kaikkien kanssa ilman että
ollaan aina toista iskemässä.
Niissä on hyvä "opetella" sitä naisten kanssa keskustelua.
Ei niin, että aina kun menee naisen kanssa juttelemaan, niin
aina ollaan heti iskemässä, vaan juttelet naiselle ihan niinkuin
niille kavereillekin.
Naisetkin haluavat välillä ihan vaan jutella, ihan kuin sinäkin.
Ei aina tarvitse olla jotain suhdetta kehitellä, vaan naisille voi
jutella ihan kaverimiellä. Nehän miehet yleensä naisien
keskuudessa menestyvätkin parheiten, jotka osaavat naisien
kanssa keskustelle ilman että homma on heti epätoivoista ruinaamista.
Sitten kun juttelet naisten kanssa ihan kaverimielellä
ja tutustut sitä kautta heihin, voit myöhemmin hänen kauttaan
törmätä johonkin hänen kaverityttöönsä, joka sinuun ihastuu.
Väkinäinen suhteen hakeminen ja epätoivoinen vonkaaminen
harvemmin toimii. - gandalf2
kiitos tossa on neuvoa minulle jos sulle tuleee lisää neuvoja mieleen niin vastaa tähän viestiin noudatan neuvojasi ja nyt mä meen pelaamaan runescapee
- DoS
-> olen komea, ainakin useimpien naisten mukaan.
-> En käy bileissä
- koita bileissä ja/tai muissakin sosiaalisissa tilanteissa olla joskus keskipiste (varsinkin kun naisia on lähellä) tai hyvissä väleissä keskipisteen kansa
-> ?!
- koita olla sosiaalisissa tilanteissa positiivinen ja hauska *omalla tavallasi* (muuten on vaikea keksiä mitään juttua)
-> Onhan tuota yritetty olla ihana mutta ei kelpaa
- naisten yleisen aloitekyvyttömyyden takia sinun TULEE AINA tehdä aloite (vaikkapa pelkästään neutraali), jos nainen vaikuttaa jollakin tavalla näyttävän huomioivan sinut toistuvasti positiivisen oloisella tavalla (tämän minä mokaan yleensä AINA, mutta minkäs sitä ujoudelle voi)
-> Kerran nainen teki ekoilla treffeillä aloitteen, täsä olis toinen suhde eli nyt viimeisin. Ekassa suhteessa itse tein sen 2kk päästä. En ole ujo, en rääväsuu mutta ei kelpaa.
- pidä huolta kunnostasi
-> Ei jaksa oikein, masentaa niin vitusti tämä paska. Tosin kyllä lenkeillä tulee käytyy ettei ihan lihoo.
-> Miten voi näyttää positiiviselta jos aina tulee paskaa niskaan? Aina tappio, oli suhde tai treffit. Kaiken se ottaa, mitään se ei anna.
- itsevarmuus vetoaa aina naisiin, mutta renttumaisuus on helpompaa ja vaikuttaa naisiin yleensä samalla tavalla (=positiivisesti)
-> Olen itsevarma jos sille päälle satun, renttu en ole. Mutta kuten sanottu, en kelpaa yhtään kellekään. Siksi paras ratkaisu olisinkin laittaa betonisangot jalkoihin ja upota pohjaan. - Wallperi
DoS kirjoitti:
-> olen komea, ainakin useimpien naisten mukaan.
-> En käy bileissä
-> ?!
-> Onhan tuota yritetty olla ihana mutta ei kelpaa
-> Kerran nainen teki ekoilla treffeillä aloitteen, täsä olis toinen suhde eli nyt viimeisin. Ekassa suhteessa itse tein sen 2kk päästä. En ole ujo, en rääväsuu mutta ei kelpaa.
- pidä huolta kunnostasi
-> Ei jaksa oikein, masentaa niin vitusti tämä paska. Tosin kyllä lenkeillä tulee käytyy ettei ihan lihoo.
-> Miten voi näyttää positiiviselta jos aina tulee paskaa niskaan? Aina tappio, oli suhde tai treffit. Kaiken se ottaa, mitään se ei anna.
-> Olen itsevarma jos sille päälle satun, renttu en ole. Mutta kuten sanottu, en kelpaa yhtään kellekään. Siksi paras ratkaisu olisinkin laittaa betonisangot jalkoihin ja upota pohjaan.Googlettakaa Ross jeffries, pick up, seducing, seduction, maniac high
Hakusanoja keksitte itsekin lisää kun luette ensin noita.
Youtuben Dicabrio escalation ladder on hyvä.
Mä voin myydä elektronista Ross jeffries:in speed seduction(yli kolmesataa sivua) dokumentaatiota, jolla netti hinta monia satoja euroja, aivan pilkkahintaan. Siis oikeesti sellasella hinnalla että siinä säästää satasia jo baarilipuissa kun tulosta tulee heti ensimmäisellä käynnillä.
Aivan upeeta matskua. Silloin kun jaksaa heittää sitä replaa jota opuksessa on, niin tulosta tulee.
Eli jokaista asiaa voi oppia. Myös viettelyä. ja vaikka ei koskaan oppiskaan saamaan just niitä kaikkein kauneimpia naisia niin ainakin tuloksiaan voi parantaa.
En laita hintaani tuolle opukselle tähän näkyviin ihan tietystä syystä, mutta kysykää tarjous laatikosta [email protected].
Todella kuumaa materiaalia, ja avaa ajtukset sellaisille asioille joita ei itse ole tullut ajatelleeksi. Jos olisin itse osannut tuumia noi jutut niin olisin viettänyt sinkkuaikoja nuoruudessani huomattavasti vähemmän.
- anna69696
Täs olis 8lk tyttö forssast jos kiinnostaa..... Mul on noin pesäpallon kokoset tissit. Ne on kyl aika pienet mut kai ne sulle kelpaa. Ooks hyvän näkönen? Jutellaan sähköpostis lisää.
- wallperi
Googlettakaa Ross jeffries, pick up, seducing, seduction, maniac high
Hakusanoja keksitte itsekin lisää kun luette ensin noita.
Youtuben Dicabrio escalation ladder on hyvä.
Mä voin myydä elektronista Ross jeffries:in speed seduction(yli kolmesataa sivua) dokumentaatiota, jolla netti hinta monia satoja euroja, aivan pilkkahintaan. Siis oikeesti sellasella hinnalla että siinä säästää satasia jo baarilipuissa kun tulosta tulee heti ensimmäisellä käynnillä.
Aivan upeeta matskua. Silloin kun jaksaa heittää sitä replaa jota opuksessa on, niin tulosta tulee.
Eli jokaista asiaa voi oppia. Myös viettelyä. ja vaikka ei koskaan oppiskaan saamaan just niitä kaikkein kauneimpia naisia niin ainakin tuloksiaan voi parantaa.
En laita hintaani tuolle opukselle tähän näkyviin ihan tietystä syystä, mutta kysykää tarjous laatikosta [email protected].
Todella kuumaa materiaalia, ja avaa ajtukset sellaisille asioille joita ei itse ole tullut ajatelleeksi. Jos olisin itse osannut tuumia noi jutut niin olisin viettänyt sinkkuaikoja nuoruudessani huomattavasti vähemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h583611- 413486
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062801Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211409Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801251