pyörittää kahta miestä samaan aikaan? itse olen se toinen mies, aviossa hän on toisen kanssa, eikä muuta kun velvollisuudentunteita häntä kohtaan.. silti minun kanssani jatkuvasti..ja kertonut rakkaudestansa..silti tulevaisuus epäilyttää, mitä tuleman pitää...voiko yhteenkään naiseen luottaa?
minkä takia
6
824
Vastaukset
- verran voi
luottaa kuin mieheen vastaavassa tilanteessa.
Jos hän todella sinua rakastaa, niin hakee eroa. Tietenkin hänen täytyy voida luottaa sinuun ja olla varma että hyväksyt hänen mahdolliset lapsensa. Tee kaikkesi osoittaaksesi olevasi luottamuksen arvoinen. Se on tärkeää.- Nimetön
kiitos vastauksesta.., luottamuksesta juuri olemme puhuneetkin...hän tuntuu minulle niin oikealta, hänen lähellään tuntuu, ettei mitään puutu.. tosirakkaus on tullut kohdalleni, tämän naisen eteen teen vaikka sirkustemppuja!
- ykss
Nimetön kirjoitti:
kiitos vastauksesta.., luottamuksesta juuri olemme puhuneetkin...hän tuntuu minulle niin oikealta, hänen lähellään tuntuu, ettei mitään puutu.. tosirakkaus on tullut kohdalleni, tämän naisen eteen teen vaikka sirkustemppuja!
ja nyt jos ap olisi ollut nainen niin vaimot olis jo kilvan haukkuneet huoraksi yms...
- mitään eroa
ykss kirjoitti:
ja nyt jos ap olisi ollut nainen niin vaimot olis jo kilvan haukkuneet huoraksi yms...
No eihän tuossa mitään eroa olekkaan. Miehestä ei käytetä huora nimitystä, huoripukki tai sonni on oikea nimitys. Mies on yhtä säälittävä kuin naiskakkoset. Siinäpä mieti, kuinka oma aviomies nai vaimoaan kotona ilman peittelyjä luvan kanssa. Syö aamulla aamiaista kaikessa rauhassa vaimonsa kanssa edellisen yön rakastelun jälkeen. Suunnittelee tulevaa. Olet toisen perheen rikkoja ja jos siinä onnistut ja muodostat parisuhteen naisen kanssa, niin huoranpa olet vaimoksesi saanut. Jos taas löydät vapaan naisen, ei se sinua arvosta, jos saa tietää suhteestasi varattuun naiseen. Luuseri.
- saat tuollaisesta
mitään eroa kirjoitti:
No eihän tuossa mitään eroa olekkaan. Miehestä ei käytetä huora nimitystä, huoripukki tai sonni on oikea nimitys. Mies on yhtä säälittävä kuin naiskakkoset. Siinäpä mieti, kuinka oma aviomies nai vaimoaan kotona ilman peittelyjä luvan kanssa. Syö aamulla aamiaista kaikessa rauhassa vaimonsa kanssa edellisen yön rakastelun jälkeen. Suunnittelee tulevaa. Olet toisen perheen rikkoja ja jos siinä onnistut ja muodostat parisuhteen naisen kanssa, niin huoranpa olet vaimoksesi saanut. Jos taas löydät vapaan naisen, ei se sinua arvosta, jos saa tietää suhteestasi varattuun naiseen. Luuseri.
haukkumisesta ja nimittelystä?
Mitä luuseriutta on jos menee toiseen suhteeseen? Onko se muka joku voittaja joka koko elämänsä nyhjää epätyydyttävässä liitossa? Mitä siinä voittaa?
- -anteeksi-
Hei...
Sait aika sanattomaksi minut... ehkä siksi, että itse olen aikanani ollut tuossa tilanteessa, etten osannut valita "oman" miehen ja sen rakkaan väliltä...
Asiat menivät miten menivät, mutta oon usein miettinyt mitä sille mun oikeelle rakkaalle tapahtui, kun en uskaltanut toimia oikein vaan jäin vanhaan tuttuun helvettiin. Mitä tein hänelle?
Olisi kiva kirjoitella enemmänkin... siis jos itse haluat...
T: hetki sitten itsensä löytänyt n26
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915876
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262770Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252036Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48744