masentunut tyttö

särkyneen sydämen omistaja

Oon siis nuori tyttö, kuitenkin peruskoulun käynyt, ja nyt aattelinkin pyytää teiltä vaanhemmilta neuvoo yhden pojan suhteen :)

eli, tää poika soittaa ja laulaa paikallisessa rokkibändissä, on hyvännäkönen ja just tunteelliselta ja herkältä vaikuttava, mun tyylinen poju. Se on mua vuoden vanhempi.. Niillä oli keikka, ja meillä oli mahotonta flirttiä ja se katsoi koko ajan mua. Keikan jälkeen se tuntu ettivän mua ja oleskeli koko ajan "vieressä". Mä en uskaltanut sanoo mitään, koska oon niin ujo, enkä mä oo oikeen aiemmin tehnyt tällästä. Eipä sekään sanonut mitään mulle sit loppujen lopuks..
Tiedän et meidän kemiat kohtaa just oikein, mut ton jälkeen se ei oo enää flirttailut, katsonut, tai ees moikannut tai hymyillyt mulle. Nyt pistin sillle ( ku olin keränny rohkeutta ) kommentin galtsussa, eikä se vastaa mitään. Se yrittää iskee ilmeisesti jotain muuta tyttöö.
No mitä mieltä ootte pitäiskö mun unohtaa toi poikaa, niinku se tuntuu unohtaneen mut, vaikka rakastan sitä? Ja nyt on kulunut tosta kyseisestä keikasta vuosi, et miks se vihottelis vuoden yhen illan takee, ku ei sillä oikeestaan oo mitää syytä olla vihanen. En sentään ihan noin pitkä vihaisista tykkää. oonkohan kuvitellut koko asia, onko mulla mahollisuuksia tyypin suhtee? auttakaa...

tää on ihan tosi, ei mikään huijaus, oon tosiaan maassa. :(

4

698

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • justagirl83

Oliskohan siinä voinu käydä niin, että jätkä luovutti?! Mä veikkaan, että siinä vaiheessa kun se niiden keikalla tuli hengailemaan sun vireen, se odotti sun sanovan sille jotakin kun kerran hän oli "vaivautunut" tulemaan sun lähettyville.
      Ehkä tää poitsu on sit kuvitellu, ettet oo kiinnostunu hänestä, ku et sanonu sille mitään ja hän sitten päätti luovuttaa.
      Tää oli siis vaan mun näkökulma asiaan, en ole mikään ekspertti :).

Jos olet edelleen kiinnostunut koko ihmisestä, niin pyri käymään sellaisissa paikoissa, jossa sekin kundi käy. Nyt tosta tapahtumasta on kulunut vuos ja seuravan kerran kun näät sen, niin mee rohkeesti juttelemaan, mut älä ehdottele mitään treffejä. Meet vaan puhumaan sille, ihan kuin juttelisit jollekkin kaverille.
      Kyllä se kundi ehdottaa sitten tapaamista jos on kiinnostunu/vapaa.

Onnea metsästykseen!

• masentunut tyttö

Ekaks, kiitti että vaivauduit vastaan :)

kyllä se varmaa niin on et se luovutti,mut mä en halua mitään luovuttajaa.. Ja mä oon oikeestaan yrittäny hengata paikoissa joissa se käy, mut ei sitä ees enää näy missään, ku se käy koulua toisella paikkakunnalla, ja sit sillä o varmaan soittotreenejä.
        Mutta toi oli hyvä neuvo et meen jutteleen sille kaverillisesti.. Jos vaan kehtaan. Itseasissa, se ootti bussia samlla asemalla ku mä, mut ei ees moikannu. Kyllä meillä oli sellanen "katse" ja sähköä välissä, mutta mä pelkään et nolaan itteni jos meen jutteleen. Se voi aatella, et mitä vittua toi tyrkyttää itteensä.........

• särkyneen sydämen omistaja
        masentunut tyttö kirjoitti:

Ekaks, kiitti että vaivauduit vastaan :)

kyllä se varmaa niin on et se luovutti,mut mä en halua mitään luovuttajaa.. Ja mä oon oikeestaan yrittäny hengata paikoissa joissa se käy, mut ei sitä ees enää näy missään, ku se käy koulua toisella paikkakunnalla, ja sit sillä o varmaan soittotreenejä.
        Mutta toi oli hyvä neuvo et meen jutteleen sille kaverillisesti.. Jos vaan kehtaan. Itseasissa, se ootti bussia samlla asemalla ku mä, mut ei ees moikannu. Kyllä meillä oli sellanen "katse" ja sähköä välissä, mutta mä pelkään et nolaan itteni jos meen jutteleen. Se voi aatella, et mitä vittua toi tyrkyttää itteensä.........

eli pistin viestii väärällä nickillä..

• jos´´
        särkyneen sydämen omistaja kirjoitti:

eli pistin viestii väärällä nickillä..

Keräisit rohkeutta ja sanoisit pojalle ihan suoraan. Laita vaikka viestiä niitten sivujen kautta, REHELLISESTI ja OMALLA NIMELLÄSI. Jos ei kuulu mitään, jätkä ei ole arvoisesi ja olet ehkä käsittänyt jotain väärin. Parempi kuitenkin kokeilla, eipä tarvi jälkeen päin katua että et edes yrittänyt. Jos ei onnistu niin sitten keksit muuta ajateltavaa... Kyllä niitä poikia riittää ;)

Tsemppiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      111
      2742
    2. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      20
      1734
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1734
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      273
      1623
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      11
      1564
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      28
      1281
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      27
      1149
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1072
    9. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      94
      1062
    10. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1022
    Aihe