Hei!
Kertokaapa ulkomaisia vaatenettikauppoja, joista teillä on omaa kokemusta, että ovat varmasti luotettavia. Nuorisovaatteita siis. Ja mielellään sellaisia, jossa vaatteita ei tarvitse maksaa luottokortilla.
Ulkomaiset nettikaupat??
4
1015
Vastaukset
- Kaikki toimii luottokorteilla
Itse en ole ainakaan törmännyt yhteenkään ulkomaiseen verkkokauppaan vielä josta voisi tilata muuta kuin pankkikortilla.
Miksi sen pitää olla ulkomaalainen? onhan Suomessakin jo paljon kauppoja josta saa erikoisia vaatteita, esim:
Trendiks, Trend One, Catwalk fashion, ja uusin Uniikkiputiikki...- muumeliini
Joo onhan niitä mutta alkaa niissäkin olla melko suppea tarjonta kun kaikissa tuntuu olevan samat vaatteet joita on kaikilla nykyään päällä.
Olisi kiva löytää nimenomaan jotain mitä ei löydy joka kaupasta tai vastaantulijalta.. - Ebuyer
muumeliini kirjoitti:
Joo onhan niitä mutta alkaa niissäkin olla melko suppea tarjonta kun kaikissa tuntuu olevan samat vaatteet joita on kaikilla nykyään päällä.
Olisi kiva löytää nimenomaan jotain mitä ei löydy joka kaupasta tai vastaantulijalta..Suosittelen Asosta, tai ebaytä. Siellä ei tarvitse luottokorttia.
- Tilaajatar nro 1
muumeliini kirjoitti:
Olisi kiva löytää nimenomaan jotain mitä ei löydy joka kaupasta tai vastaantulijalta..Siellä on niin uniikkia tavaraa, että joitain kokoja on vain yksi kappale myynnissä. Huomasin myös sen, että tuollaisia vaatteita ei ainakaan noilla muilla verkkokaupoilla ole...
Kantsii tsekata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193214Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622922Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o722756Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342636Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582158- 491729
- 831688
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131681Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181679- 571559