Kierrettyä tuli kovasti. Viidessä eri vaunussa tuli yö vietettyä. Kiitos emännille ja suopeille isännille kovasti.
Onnistunut loma
9
663
Vastaukset
- Panitko kaikkia?
Isäntiä myös?
- Hommaa
Heh heh. Se on mukavaa hommaa näin poikamiehenä.
Äijät juo tajun kankaalle.
Niin olen monesti päässyt taluttamaan emännän vaunuuni ja sorvaamaan kunnolla. - se menee
Hommaa kirjoitti:
Heh heh. Se on mukavaa hommaa näin poikamiehenä.
Äijät juo tajun kankaalle.
Niin olen monesti päässyt taluttamaan emännän vaunuuni ja sorvaamaan kunnolla.Monelta loppuisi laatikon veto, jos tietäisivät mitä vaimo yöllä touhuaa.
- pahasti
se menee kirjoitti:
Monelta loppuisi laatikon veto, jos tietäisivät mitä vaimo yöllä touhuaa.
Sain kerran pahasti turpaani, kun naapurivaunun ukko heräsi kesken temppujen.
Varovaisuutta suosittelen. Hyvä, että meitä samanhenkisiä on enemmänkin.
- tarkoitin
että olin viidessä eri junan tupakkavaunussa yötä kun eihän mulla ole rahaa paikkalippuun
- naiskaravaanari
Tervetuloa meidän vaunuun tyrkylle vonkaaja, niin on ennenkin lähtenneet killukat kaulassa tuhka*****t uikuttaen matkoihinsa, ja lähdet sinäkin. Ottakaa kantaa muut sisaret tälläiseen, olisiko seriffille asiaa, ei se että valehdellaan, vaan kirjotetaan solvauksia. Pitääkö meidän kaikki kestää.
- poistaminen
Nämä tällaiset "sukupuoliset solvauskirjoitukset" ovat oikeen nykyisen seriffin mieleen. Mutta maintsepas viestissäsi Jesse.Jeesijä vähääkään negatiivisessa valossa, niin heti lentää viesti huitsin nevadaan täältä. Huomattu on!
- setäse
poistaminen kirjoitti:
Nämä tällaiset "sukupuoliset solvauskirjoitukset" ovat oikeen nykyisen seriffin mieleen. Mutta maintsepas viestissäsi Jesse.Jeesijä vähääkään negatiivisessa valossa, niin heti lentää viesti huitsin nevadaan täältä. Huomattu on!
Jesse ei ole mikään sheriffi, eihän edes sheriffiä ole ollenkaan palstalla.
- xxyyxx
Ei täällä kukaan täysipäinen viihdy pidempään. Käyvät korkeintaan vilkaisemassa, ja lähtevät muualle.
Meillä täällä viihtyvillä täytyy olla jotakin poikkeavuutta, sado/maso tai jokin muu "kismi". Kesäaika on saanut menon täällä nousemaan hallitsemattoman villiksi, ellei peräti kaistapäiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862