vartalotyypeistä eniten miehen mieleen?
A.kurvikas neito esim.Scarlett Johansson
B.linnunluisen hento tyttö esim.Audrey Tatou
C.timmi sporttitypy esim.Evangeline Lilly
Mikä
9
896
Vastaukset
- sporttti
No timmi sportti tottakai.
- fhgut
parhaalta. timmi peppu, timmit rinnat ja litteä vatsa. :)
- sannooo..
kun en noista tiiä muuta kuin ton Scarlette Johanssonin et se on näyttelijä mut senkään vartaloo ei oo tullu tiirailtuu tarkkaan ja noi kaks muuta on täysin tuntemattomii mulle.
- Ilman muuta!
Ilman muuta Scarlett-tyylinen kroppa on paras! Pienikokoinen(Scarlett on muistaakseni 163cm), hoikka ja kiinteä mutta kuitenkin kurvikas ja naisellisen pehmeä. Vielä kun Scarlett olisi tummatukkainen ja ruskeasilmäinen, niin sitten hän olisi maailman seksikkäin nainen.
- tuo
neiti C.
- no doubt
ei tarvii kahta kertaa miettiä.
- NAINEN tietenkin!
Kauniit, pyöreät rinnat (luomut!), pitkät hyvinmuodostuneet sääret ja ei liian laiha!
- tietty tää
neiti C. Timmi typy on parasta mitä voi olla, harvinaisuuskin vielä. Kaikenmaailman plösöjä vaan vastaan kävelee. Ottakaa te muut ne (hyvin näyttää kelpaavan..), mä jaksan kyllä etsiä itelleni jonkun ihanan sporttitytsyn.
- kaikki on...
...ikinä kuullutkaan.
Kurvikkaat neidot kuitenki aina hakkaa luiset ja timmit siskonsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81943
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130763Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691