Kuulin 2 kappaletta taakseppäin hyvän kappaleen sitä lauloi mies ja se kappale oli aika nopee mut ei hirveen.kuului anna abreuta ennen ja jotai pinkin ääntä muistuttavaa ennen. kuka olisi tämä poika bändi??
kuulin muutama päivä sitten kappaleen jota lauloi nainen laulu on aika hidas ja se sanoo alussa jotai ja sitten hän sanoo sorry luulin sitä septemberiks mutta ei se kai ole. kuulin että kappaleen nimi oisi something ja se laulaa toistosäkeistässä jotai something:ista.kuka on laulaja??
Auttakaa!!
7
222
Vastaukset
- on helppo
- hyvä kappale
- lauloi mies
- kappale oli aika nopee
- mut ei hirveen
Eihän noita vaihtoehtoja tosiaan kovin monta ole...
dooh! - rawtasgf
"I don't wanna say I'm SORRY
Cause I know there is nothing wrong
Don't be afraid there is no need to worry
Cause my feelings for you are still strong"
-------------Lasgo-Something----------------- sdjfbskdjf
Mites noilla vihjeillä nimenomaan tuohon päädyit? Ettei niinkun mikään muu olis voinu tulla kysymykseen?
- lasgo...
sdjfbskdjf kirjoitti:
Mites noilla vihjeillä nimenomaan tuohon päädyit? Ettei niinkun mikään muu olis voinu tulla kysymykseen?
No mitä nuo pikkuteinit täällä vois kysellä ku päivästä toiseen tuota samaa Lasgoa, jossa hoetaan "somethingia"?
- .-mä-.
lasgo... kirjoitti:
No mitä nuo pikkuteinit täällä vois kysellä ku päivästä toiseen tuota samaa Lasgoa, jossa hoetaan "somethingia"?
no sen bändin laulu kuuluu joskus voicelta.aika nopee mutta ei hirveen.hankala selittää kun en osaa sanojakaan! =) kuulostaa ihan vähän day eleveniltä
- .-mä-.
.-mä-. kirjoitti:
no sen bändin laulu kuuluu joskus voicelta.aika nopee mutta ei hirveen.hankala selittää kun en osaa sanojakaan! =) kuulostaa ihan vähän day eleveniltä
ihan eniten se kuulostaa bleakilta
- .-mä-.
.-mä-. kirjoitti:
kuulu just ennen rihannaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080